Nana^Lonely.

17.5.08 by Cookie Basher



lol

ααχ τα νιάτααα
[get it]

6 comments:

Anonymous said...

Haha ηταν απο τα σονγκιες που μου την βιδωνανε ασχημα. Οπως πχ και αυτο που λεει "i'm a big big girl in a big big world, it's not a big big thing if you leave me"
Τρελα νευρα η teen-dee λεμε :P

jg said...

ti mou to 8ymises. mou r8e sto myalo twra pou evgaina me mia fili me to zori gia na dei enan barman pou goustare. ugh..
alla marese to song tote
@poontangdee, emena maresei akoma to big big girl!!:P

Anonymous said...

Θα ερθω στο Μαντσεστεριον και θα σε δαγκασω εσενα :P
Επισης, το "Stay" απο καποιον DJ ηταν το τραγουδι "κλανω potatoes" για την καλυτερη μου φιλη. Με το που ακουγε την εισαγωγη "I had a dream last night, you were there, you held my hand so tight, do you remember?" αρχιζε να αλαλαζει και να τρεχει να ξεφυγει πανικοβλητη.

Χμ.
We were/are weird.

Marvin said...

ιιι τι μου θυμισες κυριακατικα....

Naf said...

ασχολίαστο!!!το άκουγα στα πρώτα μου βήματα ως ενήλικας στα clubίδια της εποχής και έκανα εμετό. φαντάσου.
same feeling!!:P

Cookie Basher said...

poontangdee & P.O.V of a G, μη μαλώνετε στο μπλογκ μου :Ρ
Poon, εκείνο του sasha λες; μ'αρεσε τότε αυτό χαχα
Euro-trash baby!

marv & naf, :Ρ