Όποιος ξέρει.

16.5.08 by Cookie Basher

...πότε γίνεται το φετινό Φεστιβάλ Comics της Βαβέλ, να πει. Το site έχει να ενημερωθεί από πέρισυ και μια αναζήτηση στο νετ δεν απέδωσε τίποτα α π ο λ ύ τ ω ς.

Επίσης να πει όποιος ξέρει, γιατί δε μπορώ να βρω τεύχος της Βαβέλ εδώ και 2-3 μήνες στα περίπτερα της Θεσσαλονίκης. Ok, ποτέ δεν έβρισκα έτσι κι αλλιώς άκρη με τη διανομή και τους περιπτεράδες που με κοιτούσαν παράξενα και μου έλεγαν πάντα ότι τελείωσε / δεν ήρθε / στάλθηκε πίσω κλπ. Αλλά τώρα αρχίζω να ανησυχώ, τόση γκαντεμιά πια με δέρνει; Μήπως έχει συμβεί το χειρότερο και δεν τό'χω πρεφάρει;

Για πείτε...

Filed under , having Edit 

5 comments:

Anonymous said...

στο κέντρο τύπου γωνία Σβώλου με Αγγελάκη ψάξατε μεσιέ?

h.

Cookie Basher said...

Εκεί όχι, σχεδόν σε όλα τα άλλα όμως (όπως κι εκείνο στην Αγ. Σοφίας)

Thanks for the tip, θα το κοιτάξω ;)

Dust Road said...

to festival tha ginei septemvri (meta tis 15 fantazomai) opws ginotan panta (me eksairesi persi pou egine iouni logw tis bienalle or smthing).

revqueer said...

Κι εγώ είχα καιρό να το πάρω αλλά σήμερα που ρώτησα σε κεντρικό σημείο στο κέντρο μου είπαν πως δεν τους έχει έρθει τους τελευταίους 2 μήνες. wtf?

Cookie Basher said...

dust, thanks, νόμιζα ότι θα καθιέρωναν τον Ιούνη ;)

rev, ακριβώς το ίδιο μου είπαν κι εμένα χθες. Παίρνω τηλ στα γραφεία της Βαβέλ και δεν τους βρίσκω (είναι απόγευμα βέβαια...).
Θα μάθουμε...