...But I've got feelings too.

13.5.08 by Cookie Basher

Ε, να, χαμογελάω. Πόσο να σφιχτώ πια;

Θα της δείξω εγώ της παλιαδερφής. Πριν βγει από την ντουλάπα, ΕΓΩ ήμουν η αγαπημένη της οικογένειας. Μετά βγήκε αυτός, αυτή η μελοδραματική πριγκίπισσα με τα μωβ και μου έκλεψε τη δόξα. Μη με παρεξηγείτε, αδερφός μου είναι και τον αγαπάω, αλλά ήρθε η ώρα να τον εκδικηθώ για όλες τις φορές που μου έκλεβε τα φουλάρια και τα μπλουζάκια για να βγει date από το gaydar και μου τα επέστρεφε μετά ξεσκισμένα. Που κάθε φορά μου το τελειώνει το Glow με το που το παίρνω. Και δεν ξεχνάω που μου έφαγε το γειτονάκι, πίσω στο Montreal. Άσε που όλοι ξέρουν ότι ΕΓΩ έχω περισσότερο ταλέντο και κάνω τρομερή υπομονή κάθε φορά που βγάζει έναν δίσκο που όλοι εκθειάζουν, ενώ μόνο κάνα-δυο τραγούδια υποφέρονται (ok, είμαι υπερβολική, αλλά έχω τα δίκια μου κι εγώ -μου ήρθε και περίοδος σήμερα, γάμα τα). Οπότε θα βγάλω κι εγώ ένα δίσκο που να γαμάει, που ούτε καν το best του Ρούφους δε θα το φτάνει. Ήρθε η ώρα της δικαίωσης, μικρή μου!..

You moved up North, you've got a farmhouse
There's cowshit in your brain and love in your heart
I'm in the city and I'm trapped between two buildings and having to start at the start

My heart was made for bleeding all over you
And I know you're married but I've got feelings too
And I still love you
I still love you
On repeat. Το πιο αγαπημένο μου τραγούδι ως τώρα. Εδώ.

Filed under , having Edit 

5 comments:

jg said...

ok, auto me to glow to katalavainw.

Cookie Basher said...

..ήμουν σίγουρος!

oni said...

LOOOOOL! Lew k gw ti einai ayto to Glow? Kala h Moody pws k de lyssakse akomh pou ths krazoune ton antra? :P

ethanandthecity said...

hmmm η αδερφή ορίτζιναλ ξεπέρασε την αδερφή του ελέους? θα πρέπει να ακούσω το σιντί και να επανέλθω

Cookie Basher said...

Oni, δεν ήξερα ότι ήταν η fag hag του -Η martha πάντως είναι η δικιά μου :Ρ

Ethan, περιμένω εντυπώσεις ;)