Glitter & stardust all over Athens!

25.5.08 by Cookie Basher

Πήγαιν' έλα ταξίδι-αστραπή, γύρω στις 15 ώρες διαδρομή. Αλλά άξιζε για κάθε λεπτό! Ο λόγος φυσικά για τη συναυλία της Kylie στην Αθήνα, πριν 3 μέρες. Ήθελα να γράψω πιο πριν, αλλά ήμουν ακόμα on post - Kylie mode και με το ποστ αυτό μπαίνει οριστικά ο επίλογος.

Μέχρι να φτάσουμε στο Terra Vibe η ώρα είχε ήδη πάει 7.30 και το μπροστινό τμήμα των 70 ευρώ είχε ήδη ψιλογεμίσει, αλλά με την καλή μου Αλίκη καταφέραμε να είμαστε αρκετά μπροστά. Φωτογραφίες δεν έβγαλα, αφού ήθελα να απολαύσω τη συναυλία στο έπακρο [στα blogs των Wrong Guy, Sandman, musicbug, ecmec & thannos υπάρχει μπόλικο υλικό] και τελικά καλά έκανα, γιατί καθ' όλη τη διάρκεια χοροπηδούσα πάνω κάτω, ενώ την επόμενη μέρα είχε σχεδόν κλείσει και η φωνή μου, αφού φρόντισα να κάνω αισθητή την παρουσία μου ουρλιάζοντας και τις 2+ ώρες :Ρ
Ευτυχώς είχαμε προνοήσει από πριν για νερό και μπύρα, γιατί αν ήταν να περιμέναμε να αγοράσουμε μάρκες και μετά να περιμένουμε να αγοράσουμε από το μπαρ, τα νεύρα μας θα είχαν γίνει κολιέ.
Η Kylie είναι absolute fun + joy! Παρ'όλο που την έχω δει live σε dvd, εντύπωση μου έκανε η άψογη φωνή της (who'd have thought), η αμεσότητα και η θετικότητα που έβγαζε -ελπίζω να ήμασταν καλό κοινό! Επειδή ήμουν μπροστά δεν είμαι σίγουρος τί γινόταν, αλλά νομίζω πως ένας χαμός έγινε. Και νομίζω πως είδα την Kylie να συγκινείται σε κάποια φάση. 7.000 διαβάζω πως ήμασταν, μια χαρά μου φαίνεται για Ελλάδα και δεδομένου του χώρου. [Ο Ethan λέει 25.000 (!!!), δεν ξέρω, ποτέ δεν ήμουν καλός στο μέτρημα ]

Δεν είπε πολλά από τα αγαπημένα μου [What do I have to do, Come into my world -που κανονικά είναι μέσα στο Naughty Manga Girl Act που κόπηκε-, Put yourself in my place κά.], αλλά είπε το Your disco needs you, που δεν το περίμενα. Το I should be so lucky θα μπορούσε και να το είχε παραλείψει imo :Ρ
Με κομμένα acts, σκηνικά και τραγούδια, ήταν και πάλι άψογα! [Πλήρες setlist στο blog του Vampy]

Μετά τη συναυλία δεν ήθελα να φύγω από το Terra Vibe, δεν ήθελα να τελειώσει η βραδιά...

Lol @ Ηλία, που έκπληκτος που με είδε εκεί ψέλλισε "τί κάνεις εσύ εδώ, αφού εσύ δεν..."! Πού νά ξερε ότι Kylie άκουγα από τα 6 μου χεχε

Neverάκο, τελικά tourbooks δεν κατάφερα να μας πάρω, γιατί τα 2 τελευταία τα πήρε ο μπροστινός μου (γκρρ) και πάνω που έλεγα fuck it, θα πάρω τη lame τράπουλα, πήρε την τελευταία ο διπλανός μου! Τέλος πάντων...
Όσοι δεν τα καταφέρατε, κρίμα μεν, αλλά αν πιστέψουμε την Kylie, θα μας ξανάρθει. Ως την επόμενη φορά λοιπόν!

[Photos ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΙΣΑΤΖΕΚΙΑΝ ©]

9 comments:

revqueer said...

Γαμώτη μου! Είμαι μαλάκας, μαλάκας, μαλάκας!

Δε χάνω τις επόμενες! Roisin και Madonna (λέμε τώρα ααααν έρθει) σας έρχομαι!

revqueer said...

και PJ.

Cookie Basher said...

You'd better. Or else. :P

Bjork όχι?

revqueer said...

Απλά δε ξέρω αν θα είμαι εδώ 31/7 :-(

Anonymous said...

Χαιρομαι που περασες καλα μπαλαμουτενιε μου :)
Αχ να ερθει το Madonnaki μας και θα ανακραζουμε μαζι σαν τις τρελες :D

One Big DJ said...

ήταν θεικά...

gay super hero said...

Νομίζω ότι αυτό που μας εντυπωσίασε όλους περισσότερο ήταν η προσωπικότητά της - και η φωνάρα της! Να μου πεις βέβαια δεν γίνεται τυχαία κάποιος ποπ είδωλο.

Να μην πει το I should be so lucky; Α μου φαίνεται πρέπει να κάνω εξορκισμό εδώ μέσα! :-)

Και για την ιστορία η συναυλία δεν ήταν "κομμένη". Υπήρχαν κάποια σημεία που παρουσιάζονται μόνο σε κλειστούς χώρους, that's all.

gay super hero said...

Όσο για τις λοιπές που ανέφερες δεν θα χαράμιζα τα ευρώ μου. Εκτός από την PJ, την οποία όμως την έχω δει ήδη στην Αθήνα.

Cookie Basher said...

Το ξέρω, ok, όχι κομμένη, μειωμένη :Ρ
Απέδειξε πάντως ότι δικαίως είναι το ποπ είδωλο που είναι!

Αν δεν ήταν η απόσταση θα χαράμιζα κι όλα τα ευρώ μου, ακόμα και για την pj που την έχω κι εγώ δει παλιότερα, το 2001 [βέβαια τότε είχε παίξει σε φεστιβάλ, όχι μόνη της και με άλλο άλμπουμ]. Για Roisin, Bjork & Madonna ούτε λόγος, δεν τα χάνω αυτά :)