Ooops!

10.7.07 by Cookie Basher

Ένα ήρεμο απόγευμα πριν καμιά βδομάδα, μετά από μια βόλτα, εγώ και η αδερφή μου καθήσαμε σε ένα καφέ. Από δω πήγε, από κει πήγε, ήρθε η συζήτηση στα προσωπικά μου. Ποτέ δεν της είχα πει τίποτα για μένα, ότι είμαι γκέι, τί κάνω στη ζωή μου κλπ.
Την είδα όμως να τρώγεται..
Αυτή: θα μου πεις ποτέ τι κάνεις;
Εγώ: Μια χαρά, εσύ; *λα λα λαλαλαλα*
Αυτή: Γρμφ. Ξέρεις τι εννοώ.
Εγώ: I do? (1ος κόμπος)
Αυτή: (look ξινίλας)
Εγώ: Ε ξέρω γω, ρώτα με...
Αυτή: Έχεις σχέση;
Εγώ: Ερμ...ναι... (2ος κόμπος)
Αυτή: Καιρό;
Εγώ: Εεε σχεδόν ένα χρόνο (αυτό ήταν, τώρα θα με ξεμπροστιάσει!)
Αυτή: Τί δουλειά κάνει;
Εγώ: Πωλητής (shit!)
Αυτή: ....!!
Εγώ: μμμναι.



Filed under , , having Edit 

7 comments:

APSOY said...

:)
χεχ...
Και μετά? Και μετά?
(στο καλύτερο μας έκοψες...)
:)))

(το πέρασα πριν ένα μήνα περίπου...χεχε)

Keen On Boys said...

όντως! μετα τί έγινε...?

sikia said...

Έλα μου ντε, τι έγινε μετά? Αλλά αν κρίνω από το χαμογελαστό μωράκι στη φωτό, πρέπει να ήταν χάπυ εντ...

Cookie Basher said...

Αυτόματα γίναμε και οι δυο παντζάρι..
Εκείνη τη στιγμή ένιωσα πανάλαφρος, σαν κάποιος να σήκωσε από πάνω μου μια τεράστια κοτρώνα :)
Τελικά όλα καλά και όσο περνάνε οι μέρες ακόμα καλύτερα!
Από τα πρώτα πράγματα που τη ρώτησα (βουρ!) ήταν για έναν παλιό κολλητό της, με τον οποίο έχω το υπέρτατο κόλημα χρόνια τώρα. Το μόνο που έμαθα ήταν ότι είχε επίσης κόλημα και η άλλη αδερφή μας lol

Α ρε Παπακαλιάτη, από τη ζωή τα βγάζεις!

Anonymous said...

LOL LOL LOL LOL

Keen On Boys said...

ahahah
Α ρε Παπακαλιάτη όντως!

Mονο που aytow μετά θα το γύρναγε σε δράμα τραβηγμένο απο τα μαλλιά. Θα τα έφτιαχνες εσυ με το παιδί και η αδερφή σου που τον γούσταρε θα τρελενόταν, και μετα θα σου κρατούσε κακία η αλλη αδερφή σου που σας γνώρισε και μετα θα έρχονταν οι εξωγηινοί που θα απήγαγαν τον γκόμενο γιατι ανήκε στο δικό τους πλανητικό σύστημα. :P

Είδωλο said...

Θεα! Αλλα ποτε μην επιστευεσαι Str8 να σου κανουν προξενιο, παντα ναυαγει, σου μιλαω εκ πειρας ουκ ολιγων φορων!