Balisto

18.7.07 by Cookie Basher

Έχω πάθει Μπαλιστίτιδα, δηλαδή έναν έντονο εθισμό στα candy bars Balisto. Balisto, όχι Baltisto χεχ ερμ ναι.
Λοιπόν.
Όπως έλεγα λοιπόν, αγαπητά μου παιδιά, τα Balisto είναι έτσι:
και δυστυχώς δεν υπάρχουν στην Ελλάδα. Οπότε ιφ γιου μπιχέηβ, θα σας φέρω εγώ μερικά...
Υπάρχουν πολλές γεύσεις,

  • Muesli-mix (πράσινο)
  • Grain-mix (κόκκινο)
  • Yoghurt and berries-mix (μωβ)
  • Almond and honey-mix (κίτρινο)
  • Cocos-mix
  • Corn/Cereal-mix (περτικαλί)
που όμως δεν είναι παντού διαθέσιμες. Πχ, εδώ έχω βρει μόνο πράσινο και περτικαλί, ενώ στη Γαλλία είδα το κίτρινο. Σκατά!
Το καλύτερο δεν είναι μόνο ότι είναι yummie, αλλα έχει ελάχιστες θερμίδες, είναι υγιεινό και τα έχουν και στο vending machine στο γραφείο.
Είναι για όσους δεν τους αρέσουν τα πολύ γλυκά γλυκά (μα τι λεξιλόγιο), στυλ mars. Κι σε πιάνει κιόλας. Κανονικό σνακ.
Διαφήμιση τέλος.

(δεν το πιστεύω ότι έκατσα κι έγραψα ολόκληρο ποστ για μια σοκολάτα -god)

7 comments:

Jirashimosu said...

Εμένα φέρε μου ένα κίτρινo παρακαλώ και θα behave

Provato said...

"(δεν το πιστεύω ότι έκατσα κι έγραψα ολόκληρο ποστ για μια σοκολάτα -god)"
συγγνώμη ρε φίλε δηλαδή ένας blogger που λέγεται cookie basher τι να γράφει αν όχι για σοκολάτα.


τζήζουσ δηλαδή. λίγη αυτογνωσία δεν βλάφτει!

μπεεεεέλεος! :-)

gsus said...

Exoume kai edw kati sixamena paromoia me musli kai malakies. Alla o ellhnas mh dei kati kseno amesws..tsk tsk tsk
Mono mh mou peite na katsw na analysw theologika twra.

APSOY said...

Αμέσως μετά τα τεκνάκια παραπάνω, μας πετάς και ένα κουτί σοκολάτες...
ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ?
(λέω εγώ τώρα..)

Cookie Basher said...

Jirashimosu, done, αν ξαναπάω Γαλλία, δατ ιζ. Αλλιώς πράσινο ή περτικαλί; :)

Προβατίνι, πόσο δίκαιο έχετε!
Αν και φοβόμουν σχόλια τύπου υποκατάστατο σεξ κλπ, προς το παρόν τα γλίτωσα

Τα ελληνικά είναι σιχαμένα, τα βέλγικα είναι ανώτερα γιατί είναι ξένα (και γιατί Βέλγιο=σοκολάτες, hello?). Θεός δεν υπάρχει, σόρυ που το μαθαίνεις από μένα :Ρ

Cookie Basher said...

apsoy, δεν ξέρω, οδηγήθηκα αυτόματα, το υποσυνείδητο βλέπεις..!

Ε.Α. said...

to mwv rules!

Gruezi!