Σταδιάλαααααα

17.7.07 by Cookie Basher

Δε μ'αρέσει να γκρινιάζω..αλλά έλεος ρε πούστη μου!
Ήθελα κι εγώ, όσο θα είμαι πάνω να πάω σε καμμιά συναυλία, you know, ευρωπαϊκού επιπέδου που λέμε.
Όταν έμαθα ότι η Bjork είχε κανονίσει να εμφανιστεί σε φεστιβάλ στο Βέλγιο, αρχικά κατουρήθηκα από τη χαρά μου. Όταν το έψαξα έμαθα ότι είναι 1 μέρα (!) πριν φτάσω εγώ. Οπότε ξεκίνησε μια διαδικασία εξεύρεσης τρόπου αλλαγής εισιτηρίων κλπ..τελικά δε γινόταν, οπότε με βαριά καρδιά το πήρα απόφαση
Λέω, ok, cool, όλο και κάποια καλή συναυλία θα γίνει τον Ιούλιο που να μπορώ να πάω. Έψαξα από δω, έψαξα από κει, μόνο ο Rod Stewart ερχόταν Βρυξέλλες (yikes!).
Φεύγοντας από Παρίσι, έμαθα ότι πριν λίγες μέρες είχαν παίξει εκει οι Peppers!

Πριν λίγο, έμαθα επίσης ότι το Σάββατο που ήμουν Παρίσι, έκανε η Nelly Furtado ένα μίνι live κάτω από τον Πύργο του Άιφελ
Και φυσικά, η μαλάκω η Tori (μαζί και οι James) αποφάσισε να έρθει Ελλάδα ΑΥΤΟΝ τον Ιούλιο. Που εγώ λείπω. Ειδικά Tori θέλω χρόνια τώρα να τη δω live..

Τα' χω πάρει λέμε!!..
Πείτε μου, έχω άδικο;

Filed under , , having Edit 

6 comments:

gsus said...

αααααααααχ ζήλια ζήλια ζήλια

ethanandthecity said...

lol@ Rod Stewart!
αυτός πως και ξέφυγε απο τους Έλληνες διοργανωτές? Τόσοι και τόσοι καλλιτέχνες θα έρθουν για ιαματικά λουτρά φέτος, ο Rod δεν έχει ψυχούλα?

APSOY said...

Να μαντέψω,... το φλουρί δεν το έτυχες εσύ, έτσι???

Εγώ έχασα πρόσκληση για την Τόρι (και την Πινκ και τις Σουγκαρμπέιμπς, και τους Τζέιμς...γενικά όλο το φεστιβάλ), επειδή άργησα να τσεκάρω τα μέιλ μου 2 μέρες...
(ναι, ούτε εγώ έτυχα το φλουρί...)

φιλιάαααα

Cookie Basher said...

gsus, αν ήταν άλλος στη θέση σου θα εισέπραττε κατάρες! :Ρ έχε χάρη που σου' χω αδυναμία, ατιμούτσικο

ethan, πραγματικά απορίας άξιον!

apsoy, καλός γκαντέμης είσαι και του λόγου σου! τουλάχιστον εσύ (αν ξεπεράσεις το συμβάν) μπορείς να πας

gsus said...

Κατάρα ξεκατάρα εμένα με μούτζωσαν και τελικά κόλλησα στη δουλειά και φάε σκατά δεν πήγα.

Cookie Basher said...

αχαχχαα εμ..γκουχ γκουχ, άντε ρε..;!