...

20.7.07 by Cookie Basher

Γίνεται ποτέ πιο εύκολο;
Τελείωσε. Από το τηλέφωνο, δε γινόταν αλλιώς. Γαμώτο.
Ακόμα δε μπορώ να πιστέψω ότι τό 'κανα. Μπαμ μπουμ τέλος, σκατά.
Υποσχέσεις, παρακαλητά. Κλάματα. Φωνές...
Πέταξα το καλύτερο πράγμα ever;
Η πρώτη είναι και η πιο δύσκολη;

Από δω και πέρα τι με περιμένει;
Δε με πειράζει να ζω μόνος μου, i guess. Δεν είναι ότι δεν έχω συνηθίσει μόνος εξάλλου.

Αλλά εκείνο το βαρύ αίσθημα ότι ίσως και να έχω κάνει τη μαλακία της ζωής μου, εκεί ακούνητο

Filed under having Edit 

7 comments:

Sousou Delatroba said...

Αγαπητέ Κουλουράκη,

Ποτέ δεν γίνεται ευκολότερο οπόταν και προς τούτο δεν είναι ανάγκη να σκάτε. Ευκολότερο είναι μόνο
α. αν έχομε κουραστεί τα κέρατά μας από τη σχέση,
β. αν ο άλλος μας έχει κάμει χονδρή πατατακία
γ. αν ποτέ δεν μας ήρεσκε ούτως ή αλλέως και η σχέσις ήταν πράξη συμβιβασμού.

Επειδής το κόβω νωπό το θέμα σε εσάς, διορθωτικές κινήσεις επιτρέπονται ανά πάσα στιγμή.

Για οιαδήποτε ερώτησις αισθηματικής φύσεως είμαι στη διάθεσή σας. Το κατέχω,
Σουσού

APSOY said...

Τι έγινε ρε συ cookie?
Γιατί έτσι ρε συ...
Με μπέρδεψες...
Ήθελες? Δεν ήθελες?
Τράβαγε? Δεν τράβαγε?

Μαλακίες ρωτάω...
Λες και έχει σημασία!

Εγώ, νομίζω πως πάντα μια φρίκη την τρώμε. Και να μη γουστάρουμε να μείνουμε, πάντα σκαλώνουμε στο να φύγουμε... γιατί -όπως είπες- υπάρχει και ο φόβος του "μετά" και η αμφιβολία μήπως τελικά αφού το χάσουμε το εκτιμήσουμε...

Αλλά ξέρεις κάτι?
Καλύτερα η φρίκη του "μετά", παρά συμβιβασμός! (λέω εγώ τώρα...)

Τι να πω ρε συ cookie?
Θα ευχηθώ να είσαι καλά!
τα φιλιά μου!

Cookie Basher said...

Σας ευχαριστώ μανδάμ για τη συμπαράσταση :)
Το θέμα είναι τόσο νωπό, που ακόμα αιμορραγεί (-ώ)
Νομίζω πως δε θα αναιρέσω την απόφασή μου

Ο μελό κούκης

Cookie Basher said...

Apsoy, καλά τα λες..

Απλά η μαλακία είναι όταν έχεις δεθεί τόσο πολύ, αλλά λείπει ο πόθος και το πάθος. Κι ο άλλος σ'αγαπάει άνευ όρων.
Σταματάω, γιατί....

ethanandthecity said...

κανένας χωρισμός δεν είναι εύκολος. πολλές φορές μάλιστα κάνουμε και πισωγυρίσματα μέχρι να σιγουρευτούμε. να ξέρεις όμως πως απο την στιγμή που αρχίζεις να αμφιβάλεις για την σχέση σου, μάλλον έχεις πάρει την σωστή απόφαση

Grimdal said...

Συμφωνώ με τον ethan, από τη στιγμή που αρχίζουν τα ίσως, βρε λες, μήπως κ.λ.π. ερωτηματικά είναι πια θέμα του πότε θα σου τη δώσει να το τελειώσεις το ζήτημα.
Πάντως, τα πισωγυρίσματα δεν ενδεικνύονται, όταν παίρνεις μια απόφαση να την τηρείς.

Cookie Basher said...

thanks you guys
είναι καλό να ακούω κι από άλλους αυτά που έχω μέσα στο κεφάλι μου :)