Στα Ξένα...

6.7.07 by Cookie Basher

Ουφ..επιτέλους Παρασκευή!!
Γεμάτη βδομάδα η τελευταία γι΄αυτό και χάθηκα
Το ποστ αυτό γράφεται με τεράστια δυσκολία σε γαλλικό πληκτρολόγιο



(ασταδιάλα τα νεύρα μου!)
και σας το στέλνω με αγάπη από τας Βρυξέλλας.
Here i am λοιπόν στο (λίγο περισσότερο απ' όσο θα πρεπε) δροσερό Βέλγιο για 2η φορά.
Είμαι ήδη μια βδομάδα εδώ και θα μείνω άλλες 4..σκοπός της επίσκεψης; Crash test.
Δηλαδή δουλειά και καθημερινότητα, να δω δηλαδής αν θα μου ταιριάξει, αφού εδώ και κάποια χρόνια σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο να την κάνω από Ελλάδα για δω..
Όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, δεν ανήκω στα "γαλανόλευκα παιδιά" κι όπου φύγει φύγει..

Οι λόγοι που οι Βρυξέλλες μου αρέσουν είναι αρκετοί και θα αναλυθούν σε επόμενο ποστ :)

Προς το παρόν τσάκω μια φωτό του βρυξελλιώτικου ορίζοντα, moments ago



Τα κτίρια κανονικά δεν είναι πράσινα, αλλά καφέ :Ρ

Filed under , having Edit 

5 comments:

gsus said...

Δεν ξέρεις τι χάνεις, είμαστε ωραιότατα όλοι εδώ μέσα στη ζέστη να ιδρωκοπάμε σαν τους αράπηδες, βλέπουμε επαναλήψεις στην τηλεόραση και πληρώνουμε το φρεντουτσίνο 10 ευρώ [αν φυσικά βρούμε τραπέζι στη Γλυφάδα και πληρώσουμε και τον παρκαδόρο].
Χίλιες φορές το Βέλγιο που δεν έχω πάει.

Cookie Basher said...

Ευτυχώς ξέρω τι χάνω..Δυστυχώς θα γυρίσω σε λίγες βδομάδες :s
Ποτέ δεν είναι αργά αγαπητέ μου gsus, μήπως ήρθε η ώρα να το επισκεφτείς; :)

APSOY said...

ρε...
...ζήλεψα τώρα!!!
(με την καλή έννοια ;))

Πέρνα καλά όσο κάτσεις!
:)

Cookie Basher said...

:)
Τις Βρυξέλλες ή τη δροσιά;

Anonymous said...

Πήγες Βρυξέλλες να δοκιμάσεις??? Είναι καλά??? έχει δουλειές??? Ζήλεψα τώωωωωωωρα!! :(