Show me yours, I'll show you mine.

27.3.08 by Cookie Basher

Όταν βαριέμαι αφόρητα, μια συνηθισμένη ασχολία μου είναι να googl-άρω από περιέργεια ό,τι μου κατέβει. Σήμερα τα keywords ήταν "επίδειξη τάπερ" [μερικές φορές νιώθω ντιπ βλαμμένο], ένα θέμα που μου προκαλεί κάτι σαν πολιτισμικό δέος, αφού επίδειξη τάπερ είχα δει μόνο στο Ρετιρέ και είναι για μένα σαν αστικός μύθος ένα πράγμα, στο πιο καλτ. Σκέφτηκα λοιπόν να ψάξω να μάθω τί είναι μια επίδειξη τάπερ, ποια είναι η ιεροτελεστία, κλπ.
Τέτοιες πληροφορίες δε βρήκα, αλλά έπεσα πάνω σε μια έκθεση, γραμμένη -από φιλόλογο παρακαλώ, οι μαθητές του όλοι πάτωσαν φαντάζομαι- απάντηση στο θέμα των πανελληνίων του 2007 (Θέμα: «Σε μια εποχή με μεγάλο έλλειμμα ανθρωπιάς έχει σημασία να οργανώνονται εκδηλώσεις που βοηθούν όσους συνανθρώπους μας το έχουν ανάγκη [...].»), δημοσιευμένη σε τοπική εφημερίδα της Κομοτηνής [εδώ ολόκληρη]. Ολόκληρη η έκθεση είναι ένα φλογοβόλο στραμμένο προς τον εγκέφαλο, εγώ αντιγράφω μόνο τα σχετικά με το επίμαχο θέμα. Ορίστε λοιπόν:
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους είναι δυνατό να υπερφαλαγγιστεί το έλλειμμα ανθρωπιάς που ταλανίζει κυρίως τη νεολαία μας. Κι επειδή παρατηρείται αποξένωση των ανθρώπων στις ίδιες τους τις γειτονιές, ένας προσφορότατος τρόπος για την καλλιέργεια γνήσιων σχέσεων που θα στηριχτούν στην αληθινή φιλία και την αλληλοεκτίμηση είναι η επίδειξη τάπερ. Οι επιδείξεις τάπερ ενώνουν τους γείτονες, που, υπό διαφορετικές συνθήκες, δεν θα αντάλλασσαν μεταξύ τους ούτε καλημέρα, συσφίγγουν τις σχέσεις τους, και τους οδηγούν στην άρση της μοναξιάς, ιδίως εφόσον συνοδεύονται από έναν μερακλίδικο μπουφέ με τσιπουράκια και πικάντικα πιτάκια. [wtf?]
There you have it. You know what to do.
Προτείνω να σταματήσουμε τις συναντήσεις μεταξύ μπλόγκερς σε μπαρ και καφέ και να αρχίσουμε να διοργανώνουμε επιδείξεις τάπερ. Over and out.

Filed under , having Edit 

9 comments:

revqueer said...

"Προτείνω να σταματήσουμε τις συναντήσεις μεταξύ μπλόγκερς σε μπαρ και καφέ και να αρχίσουμε να διοργανώνουμε επιδείξεις τάπερ. Over and out."

Επιτέλους! Χρόνια τώρα προσπαθώ να σας πείσω και όλοι με κοροϊδεύατε. Cookie παίρνω τα ταπεράκια μου και έρχομαι στα μέρη σου να συναντηθούμε.

comingThrough said...

Ego exo parakolouthisei epideiksi taper!!! alithia, exo!!!

eixe ginei mesa sto idio mou to spiti, bebaia imoun mikros kai de thimamai polla... thimamai omos fones, kakarismata, gelia... kai mia fora mpika sto xoro opou ginotan ayto... ta magoula mou akoma ponane:(

Marvin said...

δεν εχεις ζησει επιδειξη ταπερ;;;;; και πως πορευεσαι σε αυτη τη ζωη;;;;; ναοργανωσουμε μια το καλοκαιρι να φερω κι εγω τελευταια μοντελα μαζι μου!

Naf said...

Συμφωνώ με Marvin.....χρειάζεσαι μια επίδειξη τάπερ ASAP!
εμένα πάντως μου έχουν μείνει χαραγμένες στη μνήμη οι επιδείξεις της μάνας μου που κλειδωνόμουν στο δωμάτιο με εφόδια (νερό, τροφή κτλ)για 10 μέρες για να μην βγώ έξω και πέσω στα χέρια καμιάς Σούλας οπου άρχιζαν τα τσιμπίματα στα μαγουλάκια και τα σχόλια τύπου: "πωπω πώς μεγάλωσες έτσι καλε;"(γιατι έτσι μπασμένο θα έμενα μαρή;)και "γιατί καλέ δεν τρώει και είναι έτσι λεπτούλα;" (για να μην γίνω σαν εσένα)

Anonymous said...

ΧΑ!
Σας κερδιζω ολους.
Εχω παρεβρεθει σε επιδειξη ταπερ ΚΑΙ μοδας, σε σπιτι στην Γλυδαφα.

....

jg said...

gyrw sta 6 nomizw imoun otan me eixe paei i giagia mou nomizw...den katalavaina ti ginotan...variomoun...

xipasmenos said...

Εμένα η μάνα μου με έπερνα πάντα σε επειδήξεις τάπερ, μιξερ, σκούπες, κατσαρόλες, σίδερα, σεμεδάκια...

Και τώρα με πρήζει και απορεί γιατί της βγήκα λίγο κάπως.....

Unknown said...

ΗΑΗΑΗΑΗΑΗΑΗΑΗΑ!
Θεός ο μικρός! Να προτείνω και τη διοργάνωση επίδειξης γραμματοσήμων, έλα να σου δείξω πόσο μεγάλη συλλογή έχω κλπ κλπ

Nikos said...

Και εγώ έχω παρευρεθεί σε επίδειξη τάπερ! Οπότε είμαι νορμάλ σαν άτομο υποθέτω.