Play live

2.3.08 by Cookie Basher

Στη σελίδα του Κ. Βητα και στο Myspace του ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες για τα φετινά live:
8 Μαρτίου στα Γρεβενά, 28 Μαρτίου στην Πάτρα, 30 Μαρτίου στη Θεσσαλονίκη, 31 Μαρτίου στη Λάρισα και 5 Απριλίου στην Αθήνα. Ούτε θυμάμαι πια σε πόσες συναυλίες του έχω πάει, αλλά αυτό που θυμάμαι πιο έντονα ήταν η συναυλία στο Ρόδον, λίγο πριν κλείσει. Το dvd που είχε βγει δε φτάνει για να δώσει το κλίμα εκείνης της βραδιάς, όσοι ήσασταν εκεί τότε, το ξέρετε ήδη (αν και πολλοί παλιοί είχαν απογοητευθεί).
Έχει ήδη περάσει ενάμισυ χρόνος από την τελευταία φορά, σ'εκείνη τη συναυλία στο Μύλο.
Επίσης είναι οι πρώτες συναυλίες με το Άργος κι έχω περιέργεια για την ανταπόκριση του νέου κοινού (που τον έμαθε με το 2) και για το υλικό που θα διαλέξει (ελπίζω σε λιγότερο "πειραματικό" set).
Το βράδυ της 30ης Μαρτίου θα είμαι στο LIEBE, και ίσως σκάσω μύτη και στο FUZZ.
See you there

Filed under , having Edit 

4 comments:

APSOY said...

Εννοείται θα τον απολαύσω 5 μέρες μετά ;)
(θα μου έχεις πει εντυπώσεις προηγουμένως εσύ βέβαια! :Ρ)

comingThrough said...

LIEBE, FUZZ ti einai?!

Cookie Basher said...

Απσουλάκο, εννοείται -ελπίζω να έχω να σου πω θετικές εντυπώσεις...

comingThrough, το LIEBE είναι ο χώρος της συναυλίας στη θεσ/κη, το FUZZ στην αθήνα

Stratos Bacalis said...

Liebe θα προσπθήσω να είμαι κι εγώ!
Ωραίο το μπλογκ σου!