Rant + Πρωταγωνιστές

4.3.08 by Cookie Basher

Σήμερα η διάθεσή μου έχει φτάσει στο ναδίρ, αρχικά χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Βέβαια στη συνέχεια δε βοήθησε ούτε το κρυολόγημα που μου χτυπάει την πόρτα και δεν του ανοίγω, ούτε το ότι η πτυχιακή έχει βαλτώσει κι επίσημα. Οπότε δεν προλαβαίνω στις επόμενες 5 μέρες να την παρουσιάσω, ούτε καν να την τελειώσω για να προλάβω την προθεσμία της ορκωμοσίας του Μαρτίου. Δεν πειράζει, εξάλλου πάντα ήμουν φθινοπωρινός τύπος. Ήθελα μόνο να ξεμπέρδευα ρε γμτ.
Θέλω απλά να περάσει αυτή η μέρα και αύριο όλα να είναι κανονικά. Από χθες (λόγω βήχα) κάπνισα μόνο ένα τσιγάρο, που ok, καλό είναι αυτό, αλλά από την άλλη έχω μια υπερένταση που δε βρίσκει δίοδο εκτόνωσης. Απλά περιφέρω το τομάρι μου στο σπίτι χωρίς λόγο και τρώω ό,τι βρω μπροστά μου, αλλά όλα είναι άγευστα. Πάντα όταν πρέπει να είμαι παραγωγικός και δε μπορώ να τα φέρω βόλτα, όλα μου φαίνονται χάλια. Ειδικά σήμερα που έχει γαμηθεί η διάθεσή μου, ακόμα περισσότερο.

Τέλος πάντων, moving on.
Αν και δεν ανοίγω σχεδόν ποτέ την τηλεόραση, απόψε θα το κάνω για να παρακολουθήσω στο Μέγκα τους Πρωταγωνιστές του Σταύρου Θεοδωράκη, που είναι ένας από τους λίγους δημοσιογράφους (αν όχι ο μόνος) που έχουν ασχοληθεί επανειλημμένα με τα θέματα που απασχολούν την ελληνική γκέι κοινότητα (αν μπορούμε να μιλάμε για τέτοια) και μάλιστα με τον τρόπο που πρέπει.
Σήμερα, η εκπομπή ασχολείται -μεταξύ άλλων- με τις γκέι σχέσεις και τα γκέι ζευγάρια στην Ελλάδα.

Τέλος, εδώ υπάρχει απόσπασμα από παλιότερη εκπομπή, όπου παίρνει συνέντευξη από τον Κώστα και ακούγονται μερικά ωραία πράγματα (κι εδώ μια πρόσφατη συνέντευξη του Σ. Θεοδωράκη στο 10%).
Απόψε στις 12 το βράδυ.

{Edit: Ο Apsoy έψαξε και βρήκε όλη την εκπομπή που αναφέρω πιο πάνω. Θα τη βρείτε εδώ.}

13 comments:

Edwina Monsoon said...

Hey, Cookie, don't be hard on yourself :) Δε γίνεται να μην υπάρχουν και μερικές μέρες χειρότερες από τις άλλες. Έτσι μπορούμε και εκτιμούμε περισσότερο τις καλές. Και μη σκας για τη διπλωματική. Δεν αξίζει να ζορίζεις τόσο τον εαυτό σου για να προλάβεις την ορκωμοσία. Κάποια στιγμή θα την τελειώσεις και on your own terms ;)

APSOY said...

Ρεεεε...
Είδα το απόσπασμα από την προηγούμενη εκπομπή!
Δεν ήξερα καν για αυτή την εκπομπή (και την παλαιότερη και τη σημερινή)!
Θα το δω οπωσδήποτε!!!!!!!!!!


Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!
:)

APSOY said...

Α! Και υπομονή με τη διπλωματική! :Ρ

APSOY said...

Ρεεεεεε...
(σε έπρηξα!)

Βρήκα όλη την προηγούμενη εκπομπή για όποιον θέλει!

http://www.greektube.org/content/view/5800/2/

;)

Cookie Basher said...

Edwina Monsoon, ευχαριστω για την υπενθύμιση :*

Apsoy, είσαι αστέρι! Thanks για το link :***

mahler76 said...

καλά κι εγώ έκανα πόστ για την συγκεκριμένη εκπομπή...αντε να δουμε τι θα δούμε

προσ το παρόν,κορίτσια και αγόρια επειδή έχουμε έναν μικρό ασθενή από την παρέα. Περάστε από το μαγαζί μου για ευχές και περαστικά...τα γλυκά μην ξεχάσετε ρε!!!!!

jg said...

και γω ειμαι πεσμενος σημερα!!! τι συγχρονισμος?
την εκπομπη δε θα τη δω

revqueer said...

Έλα ρε cookie! Cheer up ρε!!

gay super hero said...

Ευτυχώς που μας ενημερώνεις γιατί έχω διακόψει τις διπλωματικές σχέσεις με την τι-βι και δεν θα τό χα πάρει χαμπάρι!

revqueer said...

Το είδες? Πολύ καλά δε μίλησε η κοπελιά?

Strahd said...

Αααα, είδα το trailer χτες αλλά νύσταζα απίστευτα και δεν την είδα. Thanx για το λινκ και θα την τσεκάρω σίγουρα...

Υ.Γ. Α, έμαθα κάτι και διπλωματική. Καλό κουράγιο και καλή επιτυχία :)

comingThrough said...

tnx gia to link! kouragio...:)

Anonymous said...

Φαε τσουπωτοπισινουλη μου, φαε :P