All about Eve

12.3.08 by Cookie Basher

Δεν έχω καλύτερο από το να βλέπω παλιές χολιγουντιανές ταινίες, ειδικά όταν δεν είμαι και στις καλύτερές μου, σχεδόν πάντα μου φτιάχνουν τη διάθεση. Κάποιοι με κοροϊδεύουν, ότι και καλά είναι τελείως γκέι στερεότυπο, but they can suck it. Αν κάποιος δε μπορεί να εκτιμήσει ταινίες σαν το All About Eve ή το Some Like It Hot, αυτό είναι άλλο θέμα.

Το All About Eve είναι Η κλασική χολιγουντιανή ταινία. Έχει τα πάντα: τη Bette Davis, αξεπέραστες ερμηνείες, πλοκή, σκηνοθεσία, 14 υποψηφιότητες για Όσκαρ, σχόλια για τον κόσμο του θεάτρου, τη Marilyn Monroe τρυφερούδι, απίστευτες ατάκες, πολλές απο αυτές αθάνατες (Fasten your seatbelts, it's going to be a bumpy night).
Μια από τις καλύτερες σκηνές, όπου η Margo (Bette Davis), έχει πλέον για τα καλά αρχίσει να ψυλλιάζεται ότι η -για όλους τους άλλους- αθώα και καλοκάγαθη Eve (Anne Baxter) είναι μια αδίστακτη διπρόσωπη σκύλα και την πιάνει υστερία (δεν την αδικώ καθόλου).


-Don't let me kill the point. Or isn't it a story for grown-ups?
-You've heard it. About the time I looked through the wrong end of the camera.
-Remind me to tell you about the time I looked into the heart of an artichoke.

-As it happens, there are particular aspects of my life to which I would like to maintain sole and exclusive rights and privileges.
- For instance, what?
- For instance, you.
Κι εδώ η Bette Davis δίνει ρέστα στην καλύτερη σκηνή της ταινίας.
A b s o l u t classic!
(Χαρακτηριστικές οι αναφορές του Almodóvar στο Όλα για τη Μητέρα Μου, ακόμα και ο τίτλος...)

Filed under , having Edit 

12 comments:

jg said...

εχω να τη δω χροοοονια!!! δεν την θυμαμαι πολυ γαμωτο! αγαπαω davis!

Cookie Basher said...

Υπάρχει τόσο σε torrents, όσο και στο youtube :)

Edwina Monsoon said...

Το All About Eve είναι ταινιάρα! Να σου προτείνω (αν δεν το έχεις ήδη δει) και το "The Women" του George Cukor με την -επίσης- αγαπημένη Joan Crawford; Οι θανατηφόρες ατάκες δε σταματούν να ακούγονται στιγμή (λογικό, αφού στην ταινία παίζουν μόνο γυναίκες)! Λίγο πιο δύσκολο να βρεθεί, αλλά αξίζει τον κόπο ;) (L'amour, l'amour, toujours l'amour! Άμα το δεις θα καταλάβεις :P)

revqueer said...

Η Davis είναι ο λόγος που έγινα γκέι. Την αγαπώ!

(Πες μου πως έχεις δει το What ever happened to Baby Jane?)

hourglass said...

Το All About Eve είναι μια από τις αγαπημένες μου ταινίες! Αριστούργημα, όπως και σχεδόν ότι έχει παίξει η Davis.

"Lovely speech, Eve. But I wouldn't worry so much about your heart. You can always put that award where your heart ought to be"

Θεά Bette! :)

Anonymous said...

Μεχρι και το L Word κανει αναφορα στην ταινια φετο [το φετο], με τον χαρακτηρα της Adele, ως συγχρονη Eve.

Δεν την εχω δει ποτε την ταινια, ουτε γενικα τετοιες παλιες μου λενε πραμα, βαριουμαι.
Don't bash me cookie! :o

Strahd said...

Γαμώτο αν και τρελός με το σινεμά, την συγκεκριμένη ταινία δεν την έχω δει. Το ξέρω φτου μου και αύριο με τον κηδεμόνα μου. :(

toymaker said...

Η Bette Davis θεά...σαν γυναίκα και σαν ηθοποιός... Ποιος δεν την αγαπά;

Zealot Ape said...

ΟΥΥΥ gay!!
ΟΥΥΥΥΥυυυ ρε!
eh...πλάκα κάνω :S

gay super hero said...

Σκέψου πόσο καλύτερα θα ήμασταν αν τα κανάλια παίζανε συνέχεια ταινίες σαν κι αυτή, αντί να μεγαλώνουν γενιές ελλήνων με τον "παλιό, καλό ελληνικό κινηματογράφο"

Αυτό με την Κρώφορντ πρέπει να ψάξω να το βρώ!

Cookie Basher said...

Edwina Monsoon, ευχαριστώ για την πρόταση, την κατεβάζω :)

revqueer, lol
Εννοείται πως το έχω δει! Είχα κάνει και σχετικό ποστ κάποτε, δε θυμάμαι πότε :Ρ

hourglass, toymaker, gay super hero χαίρομαι που συμφωνούμε!

Deeona, θα σε τακτοποιήσω εγώ, έννοια σου :Ρ

zealot~ape, hehe i'm gonna pull a Bette Davis on you, behave! :P

Strahdl, γρήγορα στο video club!

dunno said...

όποιος θεωρεί ότι να βλέπεις ότι καλύτερο έχει να προσφέρει ο διαχρονικός κινηματογράφος σε κάνει gay είναι πολύ αφελής και προφανώς δεν ξέρει τι χάνει.

αναμφισβήτητα απο τις πιο αγαπημένες μου ταινίες, και για μένα η Davis είναι η σημαντικοτερη ηθοποιός στην ιστορία του κινηματογράφου.