G A N T Z

19.3.08 by Cookie Basher

[Clark - New Year Storm]

Filed under having Edit 

11 comments:

oni said...

To manga einai ακόμη ongoing to anime einai 26 eps k to katebasa alla den to eida. 8elw polyyyy. To ksekinhses? Kalo??? :P

Cookie Basher said...

Manga είμαι στο 19ο ακόμα και το anime και το έχω δει και είναι από τα καλύτερα. ever. Ξεκίνα το αμέσως ;)

piko said...

Το anime, μέχρι το 11 ep που έχω δει, πολύ κουραστικό. Βελτιώνεται στη συνέχεια; Η Big Tits πεθαίνει;

Cookie Basher said...

Αν θυμάμαι καλά, ως το 11 ακόμα δεν έχει μαθευτεί σχεδόν τίποτα για το πώς λειτουργεί το GantZ, ακόμα αρχή είναι (αν κι εμένα μου έφτασαν 2-3 eps για να κολλήσω).

Αν σου πω ναι, θα συνεχίσεις να το βλέπεις; :Ρ

piko said...

Στα πρώτα 2-3 κι εγώ κόλλησα. Μετά με κούρασαν οι γκάβλες του μικρού και τα βυζά της αυτόχειρα παρθένου. Τώρα κατεβάζω και τα υπόλοιπα. Άν δε τη δω τεμαχισμένη μέχρι το τέλος της σειράς ξέρεις ποιος θα τη πληρώσει... ;)

Cookie Basher said...

*phew*

[Υπ'όψιν, πρέπει να δεις και τη 2η season για να ικανοποιηθείς :Ρ]

Keen On Boys said...

gamei to gantz lemeee

comingThrough said...

gamato!!! ti einai?

piko said...

Είδα και τα υπόλοιπα 15 επεισόδια χθες βράδυ και τώρα κουτουλάω παντού, αλλά χαλάλι του. Απλά τέλειο. Κρίμα που τελειώνει απότομα και μ'αυτό τον τρόπο. Ήθελα να δω πώς θα εξελιχθεί η σχέση του Kei και του Katou. Αλήθεια, κατάλαβε κανείς τι γίνεται στο τέλος;

Cookie Basher said...

Keen, yeees! :)

comingThrough,λεπτομέρειες εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Gantz
(Major Spoilers!)

Piko, το στόρυ συνεχίζεται στο manga, που είναι (τουλάχιστον) εξίσου καλό. Δε θυμάμαι πώς ακριβώς τελειώνει το anime για να σου πω τί γίνεται @ τέλος :Ρ

Erisadesu said...

Να ρε γιατί το ήθελα γιατί ήθελα να σου πω ότι έχω καει άσχημα και χθες διάβαζα για ωρες το manga και ακόμη δεν το τελείωσα.
Καλό είναι αλλά ώρες ώρες πετάει κάτι υπερβολές... όπως η σκηνή που του εμφανίζετε η αλλη και του λέει έλα πάρε με (κατά την διάρκεια της μάχης) λολ