Sunday morning.

21.10.07 by Cookie Basher


Filed under , having Edit 

7 comments:

oni said...

Inara George! Fools in love! To eixa ma8ei apo to Grey's Anatomy! Apisteyta glyko! Kai to Everyman twn Wire Daisies einai teleio to eixa petyxei apo recommendation tou last.fm! 8a katebasw k ta alla an einai sto idio styl :D

Cookie Basher said...

Το Grey's Anatomy έχει πάντα πολύ καλές επιλογές στο soundtrack!

Τα 2 από τα άλλα είναι (ακουστικές) διασκευές των γνωστών τραγουδιών
Καλή ακρόαση :)

Ste said...

'Αλλος ένας intern του Μusic Department του Grey's. Kαι το Dice από το O.C. το'χα μάθει. Και τώρα διαπιστώνω ότι πρέπει να ελαττώσω είτετ τις σειρές ή τις μουσικές.

Grabbing them, thanks.

Neverlandean said...

5 songs, black coffee & cigarettes + 1 add στο Νεβεράκο. :PPP

Εγώ πάλι ξεκίνησα πρωί πρωί με country Carrie Underwood, όρεξη που την έχω πια.

Cookie Basher said...

Ste, that's a no brainer: τις σειρές :)

Νεβεράκ :)
Έτσι είναι ο σωστός φαν -όλες τις ώρες της μέρας!

APSOY said...

εγώ βάζω και γάλα στον καφέ, αλλά τα κατέβασα και μου αρέσουν πολύ-πολύ :)
να σαι καλά...;)

alex.00 said...

Ηi και απο μενα! Εγω ξεκίνησα με κατι ελαφρυ Ishikawa Chiaki - Boku ha Mada Nani mo Shiranai album από το Bokurano. Από τα κομματακια αυτα μόνο το Inara George - Fools In Love ήξερα. Θα παω να κατεβάσω και τα υπόλοιπα.