Busy week

8.10.07 by Cookie Basher

Μετά το κάψιμο της τελευταίας εξεταστικής, όλη την εβδομάδα που πέρασε, έλιωσα τελείως μέσα στο σπίτι. Είμαι από τους ανθρώπους εκείνους που πάντα θα βρουν κάτι να κάνουν, αν αποφασίσουν να μείνουν μέσα.
Οπότε, εκτός από το απόλυτο χάσιμο με το Final Fantasy XII, που ξανάπιασα μετά από πολλούς μήνες, είχα ακόμα πάααρα πολύ ελεύθερο χρόνο κι έπεσα με τα μούτρα στην αγαπημένη μου ασχολία: σειρές και άνιμε, σε μεγάλες ποσότητες.
Τις προηγούμενες μέρες λοιπόν, είδα μεταξύ άλλων τα παρακάτω και πήραν τη σφραγίδα ποιότητας.

Bionic Woman s1, ep. 2




Δεν ξέρω πόσοι από σας θυμάστε εκείνη τη 70s σειρά με τη Βιονική Γυναίκα, πάντως για μένα είναι ένα από τα πράγματα που χαρακτήρισαν την παιδική μου ηλικία. Πρέπει να ήμουν 6-7 χρονών όταν το έδειχνε σε επανάληψη η tv και είχα καταενθουσιαστεί με τη σειρά!
Θες λίγο η έλλειψη ιδεών στα σενάρια, θες λίγο η επιτυχία των Heroes, 30 χρόνια μετά την πρωτότυπη σειρά, προβάλλεται το remake της. Βλέπεται με ενδιαφέρον μέχρι τώρα και η Michelle Ryan είναι εκτός από κουκλάρα και ιδανική για το ρόλο. Μου θυμίζει πολύ τη σειρά Nikita, αλλά αυτό μάλλον είναι στα υπέρ. Περίμενα να ακούσω πάντως εκείνον το χαρακτηριστικό ήχο, κάθε φορά που η Jaime κάνει κάτι.. βιονικό :P
Κάθε Τετάρτη στο NBC και κάθε Πέμπτη στα torrent sites.

Heroes s2, ep.2




Εδώ τα λόγια περιττεύουν, the Heroes are back! Το 2ο επεισόδιο μας έδωσε κυρίως τον Millo ιδρωμένο και τόπλες, οπότε εγώ καλύφθηκα.

The IT Crowd s2, ep. 6





Πείτε με ό, τι θέλετε, αλλά εγώ με αυτή τη σειρά πεθαίνω! Να κοπανιέμαι στους τοίχους κλπ. Αγγλική, το αμερικάνικο remake της ευτυχώς εγκαταλήφθηκε. Μετράει 5 επεισόδια στον 1ο κύκλο και αυτό είναι το 6o από τα προβλεπόμενα 8 του 2ου. Έχει πάρει διάφορα βραβεία, το θεματάκι της σειράς είναι του Neil Hannon των Divine Comedy και είναι δημιούργημα των τύπων που έκαναν το The Office. Φυσικά υπάρχει σε torrents. Η σειρά αξίζει ένα ποστ από μόνη της!

Basilisk, ep. 3-10



Ok, το ξέρω ότι ελάχιστοι συμμερίζονται την τρέλα μου με τα άνιμε, οπότε οι υπόλοιποι bare with me. Δεν είναι καινούρια σειρά, αλλά τώρα την (ξανα) έπιασα. Εκτός από άνιμε, είχε βγει και σε μάνγκα και τα δύο βασίζονται στο βιβλίο The Kouga Ninja Scrolls του Futaro Yamada, του 1958.
Η ιστορία έχει ως εξής (in a nutshell). Δύο ninja clans με αιώνια έχθρα μάχονται για να καθοριστεί ποιος θα είναι ο προστάτης του νέου shogun. 10 κορυφαίοι ninja από την κάθε πλευρά, με εξωφρενικές ικανότητες/technics, τα κάνουν όλα πουτάνα.
Εννοείται πως υπάρχει love story στυλ Ρωμαίος & Ιουλιέτα, Βροντάκηδες & Φουρτουνάκηδες κλπ.
Το πολύ καλό animation από τα GONZO Studios έχει μπόλικο gore, φουσκωτά βυζιά, πολλές υπερβολές, βία και νεύρο.

13 comments:

Geo said...

Ενδιαφέρουσες οι εικόνες του Basilisk. Αξίζει αλήθεια και πόσα επεισόδια είναι; Φουσκοτά βυζιά ακούω, περισσότερες τύπισσες δηλαδή από την κλασικά μία βυζαρου σε κάθε anime;

Cookie Basher said...

24 επεισόδια είναι
Έχει πολλές βυζαρούδες, πρέπει να ναι 2-3 minimum :Ρ
Η σειρά λέει, ειδικά αν σου αρέσουν αυτές οι μάχες και το σκηνικό της Ιαπωνίας του 1614, στη συνιστώ

Ένα amv υπάρχει εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=LF87eR3L7nE

Erisadesu said...

είμαι στο 1ο ακόμη και βαριέμαι να το συνεχίσω... give me a reason

revqueer said...

Είδες νέο επεισόδιο Heroes? Ο Milo πάλι τοπλες, και ξανασυναντάμε και παλιούς γνωστούς!

xipasmenos said...

crazy for manga αλλά δε προλαβαίνω να ασχοληθώ...
ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΩ ΦΟΙΤΙΤΗΣ
σνιφ κλαψ λυγμ

One Big DJ said...

Thelw kai bioniki gynaika kai heroes..exw kollhsei!! Pws pige i eksetastikh? Elpizw se mhdaminh apwleia egkefalikwn kyttarwn apo to diavasma ;)

Cookie Basher said...

Erisabetsu, δες και το 2ο για ν'αποφασίσεις.. Δεν είναι και αριστούργημα, αλλά ένα 7/10 το παίρνει. Αν δεν έχεις κάτι καλύτερο να δεις, πιάστην ;)

revqueer, ετοιμάζομαι να δω το 3ο απόψε! Ελπίζω να είναι ακόμα καλύτερο :)

xipaki, καταλαβαίνω με την έλλειψη χρόνου πώς είναι.. Μπορείς όμως να βλέπεις μόνο τα καλύτερα, σιγά σιγά
Αν θες τπτ προτάσεις, μετά χαράς!

One Big DJ, χαίρομαι που συμφωνούμε! Αυτή η εξεταστική σήμανε πολλά βραχυκυκλώματα, αλλά πάει τέλειωσε και συνεχίζουμε
Bijous

APSOY said...

Καλά... αν κάτσω εγώ, τώρα, να δω έστω και τρέιλερ από κάποιο...
...έχω κάψει και τα βιβλία μου και τον εγκέφαλο μου μαζί από την αποβλάκωση...

Cookie Basher said...

Ακόμα έχεις διάβασμα εσύ;

Neverlandean said...

Το τρίτο επεισόδιο Heroes ήταν WOW!! Το καλύτερο μέχρι τώρα. :D

Εμένα πήγε άπατη η εξεταστική. :S

Cookie Basher said...

To είδα χθες το πρωί κατά τις 5-6, δε θυμάμαι και πολλά! Οκ, το Milo τον θυμάμαι πάντως

Αυτές οι σχολές θα μας ξεκάνουν!

Anonymous said...

βιονικό γκομενάκι δεν έχω δει ακόμη, για τους heroes συμφωνώ απόλυτα. εφόσον σου αρέσουν οι αγγλικές σειρές ψάξε για το sinchronicity, είναι απλά α ψ ο γ ο

Cookie Basher said...

thanks for the tip!
Το ψάχνω στα torrent sites, αρκετά δυσεύρετο :/