I was not prepared

11.10.07 by Cookie Basher

Τώρα εγώ τι να πω. Τίποτα. Δικό σας!

9 comments:

Moloch said...
This comment has been removed by the author.
xipasmenos said...

Δεν θα πω τπτ γιατι με βλεπω μετα να γυρναω και να διαγραφω και γω το σχολιο μου.Καλα αντε μονο ενα θα πω....

ΑΙ ΜΩΡΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΘΕΣ ΚΑΙ ΦΤΕΡΑ.

gsus said...

Νομίζω η αφίσα είναι περσινή. Την έχω δει κάπου.απαράδεκτη

One Big DJ said...

Nomizw oti tha arxisw ta narkwtika.

jg said...

ναι!! να μαι και γω!
σου ειπα στο τηλ...μοιαζει με μαρινελα re invented...
παρολα αυτα...τον ειχα δει στην αριστοτελους πριν κατι χρονια και θαυμασα οπισθια. ελπιζω να εχω τα ιδια οταν 8α ειμαι...(ποσο ειναι?)
anyway...c ya biotch

P.S. το p.o.v of a g einai
point of view of a gay..guy..οπως θες παρτο

Cookie Basher said...

Νομίζω πέρισυ ήταν στην Αθήνα το πως να το πω, show? Ahem.

Φαντάζομαι θα έχει χορευτικά σε στυλ Showgirls, αλλά με ξανθά φτερωτά twink κι ο Ζαχαράτος να είναι η σιτεμένη twink queen. Μόνο έτσι δικαιολογείται το κόνσεπτ.

P.O.V of a G, δε μπορώ να σε προσφωνώ P.O.V of a G :Ρ
Work it, work it! Καλώς ήρθες!
Εντάξει, για το σώμα το ήξερα, άλλη μια gym queen (η συγκεκριμένη με φτερά)

revqueer said...

Εξαιρετικά κακόγουστο και αναμενόμενο...

Neverlandean said...

O Ζαχαράτος με αηδιάζει λίγο, δλδ μου αρέσει σαν καλλιτέχνης γελάω αλλά κάτι μου κάνει. Μπιχ! xP

Cookie Basher said...

Ok, κάποτε η Ζαχαράτους είχε πλάκα, αλλά τον έχω σιχαθεί κι εγώ :Ρ