Something wrong

24.10.07 by Cookie Basher


Τα 2 μεγαλύτερα δισκάδικα της Θεσσαλονίκης ακόμα δεν έφεραν το Άργος. Πήγα και χθες, πήγα και σήμερα, από βδομάδα πάλι. Στην Αθήνα κυκλοφορεί κανονικά;
Ο Πάτσης στην Τσιμισκή φτάνει σε ακόμα πιο χαμηλό σημείο κι αν συνεχίσει έτσι, τον βλέπω να γίνεται κομμωτήριο, όπως το Blow Up της Αριστοτέλους. Όσο πάει και συρρικνώνεται σε έκταση, οι πωλητές από την άλλη βαριούνται υπερβολικά, ok, το καταλαβαίνω, αλλά τόση ξινίλα...χαλαρώστε λιγάκι. Έπρεπε να είχα πάει στο Stereodisc κατευθείαν, αλλά η Δ. είχε αρχίσει να τσινάει (αυτό συμβαίνει κάθε φορά που δεν πάω μόνος μου στα δισκοπωλεία).

Και ξαφνικά συνειδητοποιώ ότι ο κόσμος στους δρόμους της πόλης είναι τόσο σφιγμένος και μουτρωμένος, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας (θα μου πεις καλά που το κατάλαβες -δεν ξέρω, ίσως εγώ να ζούσα τόσο καιρό στο κάστρο των Μικρών μου Πόνυ). Πέφτουν κανονικά πάνω σου σα να μην υπάρχεις, τρως αγκωνιές, τσαντιές, αλλά ούτε ένα τυπικό βλέμμα. Μάχη στο λεωφορείο για ν'ανέβουν, χαμός για τις θέσεις, λες και πρόκειται για τρενάκι του τρόμου, που όποιος δεν κάθεται θα εκτοξευθεί. Πολύς κόσμος, πολλή βιασύνη, τί άλλαξε;

Επιτέλους η νέα Βαβέλ (τεύχος 244, Οκτώβρης 2007) βγήκε, είχα να τη διαβάσω από το καλοκαίρι, στο αεροδρόμιο για Κολωνία (μου φαίνεται σα να έχει περάσει πάρα πολύς καιρός από τότε). Λατρεμένος Κωστάκης Ανάν, Altan (Quote: "Πρέπει να ζούμε με μεγάλη ένταση, αλλιώς κινδυνεύουμε να συνειδητοποιήσουμε ότι υπάρχουμε"), König, δίσκοι, Edika.. Μια που τ'ανέφερα...Ποτέ δεν έχω δει κάποιον άλλο πχ σε λεωφορείο με τη Βαβέλ, να την αγοράζει, να κυκλοφορεί με αυτήν παραμάσχαλα, να λέει ότι τη διαβάζει. Πού είναι αυτοί οι άνθρωποι;

Αν κάτι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει. Στην περίπτωση αυτή, η επιδιόρθωση του pc μου. Η παραγγελία έφτασε την Παρασκευή. Η μνήμη όμως που μου έστειλαν είναι λάθος. Τους πήρα τηλέφωνο, αρχικά η υπάλληλος επέμενε ότι εγώ έφταιγα και παρήγγειλα ό, τι νά 'ναι, αλλά όταν της εξήγησα ότι το e-shop τους έχει λάθος καταχωρημένη τη συγκεκριμένη μνήμη, είπε ότι θα δει αν μπορούν να μου την αλλάξουν κι ότι θα με έπαιρνε μετά από λίγο, αφού θα έλεγχε ποιες είναι συμβατές με τη μητρική μου. Φυσικά δεν πήρε. Την επόμενη ξαναπήρα εγώ, μίλησα με άλλη υπάλληλο, που μου υποσχέθηκε ότι θα έδινε τα στοιχεία μου στην άλλη για να με πάρει. Και φυσικά και πάλι δε με πήρε. Εκτός από αυτά, έχω και το φόβο ότι το pc θα πάρει φωτιά, αφού κατά τη σύνδεση των μπροστινών usb στη μητρική, κάτι δεν έκανα σωστά, με αποτέλεσμα ένα *τσαφ* και καπνούς (!!). Παραδόξως, τελικά δεν έγινε ζημιά (μάλλον!).

Τις επόμενες μέρες ~πρέπει~ να επισκεφθώ οφθαλμίατρο, ουρολόγο και να περάσω και από το στρατολογικό γραφείο να δω τί θα κάνω με τη θητεία (έφτασε σχεδόν ο καιρός). Έχω αναφέρει ότι αισθάνομαι τρελή αμηχανία όποτε έχω να κάνω με γιατρούς και νοσοκομεία; Όχι. Πόσο μάλλον όταν θα είμαι με τα βρακιά στο πάτωμα. I hate this. Τα αναβάλλω εδώ και καιρό, αλλά η στρατηγική ignore it and it will go away δεν απέδωσε αυτή τη φορά.

Γίνομαι όλο και πιο απαθής απέναντι σε καταστάσεις και ανθρώπους. Τον τελευταίο καιρό κάτι έχει μπλοκάρει μέσα μου, συνεχώς περισσότερα με αφήνουν τελείως αδιάφορο. Φυσικά είμαι πολύ απαθής αυτή τη στιγμή για ν' ανησυχήσω, αν και με απασχολεί.
Μάλλον φταίει το ότι αυτή είναι η πιο μεταβατική περίοδος των τελευταίων χρόνων, η πιο βαρετή, ανούσια αλλά ίσως με την πιο σημαντική κατάληξη.

Ο θόρυβος της πόλης καλύπτει όλες τις μουσικές στ' αυτιά μου, χώνεται ανάμεσα και δεν λέει να ξεκουμπιστεί. Κάτι παρεμβάλλεται ανάμεσα σε μένα και το feeling που εκλύει η μουσική, πάει κι αυτό. Ίσως να έχει και αυτό να κάνει με την απάθεια...
Δηλαδή όλος ο χειμώνας έτσι θα είναι; Δε λέει...μια βλακεία όλο αυτό


Ένα δισκάκι (που έλεγε κι η Μέμα) γι' αυτές τις μουντές μέρες.. Dirty Three - Sharks

20 comments:

gsus said...

athina akousa oti kukloforei ayrio logw problhmatwn sth dianomi

Cookie Basher said...

uh huh
Ευχαριστώ ;)

xipasmenos said...

Gsus said it......
οσο για τα υπολοιπα κόλησα απο τις πολλες πληροφοριες, εκανα alt ctrl del αλλα και παλι τπτ........καλός πολίτης; δε ξερω, whatever καλα κρασια.....

Anonymous said...

katevase to!!!
(kserw kserw, den einai swsto...)

Cookie Basher said...

xipaki, δεν φεύγω ακόμα, πρέπει να πάω να δω πότε θα φύγω..γεια μας!

colpocoquette, το σκέφτηκα, αλλά λέω να περιμένω λίγες μέρες ακόμα (τί είναι λίγες μερούλες;)
εμμ..έχεις λινκ; :Ρ

tsarlatann said...

Μεγάλωσα σε μια χώρα ... όπου, αν δεν έχεις οποιονδήποτε τίτλο όπως "καλλιτέχνης", "φασίστας", "χριστιανός","πατέρας νεκρού", "συνεργάτης Βασίλη Τσιβιλίκα", δεν μπορείς να πάρεις μέρος στον αγώνα, ούτε καν ως αλλαγή στα τελέυταία λεπτά. Μετά, κάπου είχα διαβάσει ότι ακόμα και αυτοί που η φανέλα τους γράφει "κόντρα στο σύστημα" παίζουν κανονικά στο παιχνίδι, γι' αυτό και μπορούν να φάνε κόκκινη κάρτα όποτε θελήσει ο διαιτητής, και έτσι αποφάσισα να κάτσω στις κερκίδες να βλέπω, και να πετάω κέρματα στο διαιτητή κάθε φορά που περνάει από κοντά μου.


Το αγαπημενο μου του κΩστακη...

Και ακους και μεμα... Μμμμμμ....

(ps.thanx for the reply)

YO!Reeka's said...

θέλω να πάω να το πάρω και δεν βρίσκω χρόνοοοοοο
νια νια νια νια νια (γκρίνια)

ΥΓ. έχω όλη τη δισκογραφία, ΣΝ και ΚΒ,συν κάποια ΜΔ

Cookie Basher said...

tsarlatann, έχω περάσει βραδιές με τη Μέμα... :)
Τα κείμενα του κωστάκη ανάν είναι από μόνα τους λόγος να αγοράσει κανείς τη βαβέλ!

YO!Reeka, όπως είπε κι ο Gsus, από αύριο θα κυκλοφορεί, οπότε μη σκας

(Εμένα μου λείπουν κάποια, αλλά είμαι περήφανος ιδιοκτήτης των σπάνιων άλμπουμ από σν + κβ χεχε)
αν δεν κάνω λάθος σ' έχω πετύχει να κόβεις βόλτες στο movement, σωστά;

Anonymous said...

υπέροχα, "καπιταλίστηκε" και η Θεσσαλονικη. Αν αρχίσετε κι εσείς να τρέχετε πανικόβλητοι όπως όλοι οι Αθηναίοι τις καθημερινές, may god help you

jg said...

εγινε το blow up κομμωτήριο? νομιζα πως θα το κάνανε μπουγατσατζίδικο.
plz πετα το pc

kanataki said...

δεν έχεις μπλο-κάρει
έχεις μπλο-γκάρει

υγ αντε βρε καλός φαντάρος
υγ κι εγώ θα ρχομαι με ταπεράκι στο στρατόπεδο

υγ απολύομαι ψαρούκλες
τα μαλλιά μου κάνω μπούκλες

tsarlatann said...

Υ.Γ.

κατέβασα το EP και μου άρεσε...

κάτι μου θυμίζει από τα παλιά...

Neverlandean said...

O Patsis που έγινε κατά το ήμισυ τζηνάδικο φταίει για την κατάντια της Θεσσαλονίκης!

Αχ όλοι φεύγετε φανταράκια! Σας κουνάω το μαντήλι! :*

Cookie Basher said...

ethan, όντως μου θύμισε την Αθήνα πολύ

P.O.V of a G, αυτό ήταν joke μπουγάτσας για τη Θεσσαλονίκη; :Ρ
Θα το πετάξω, αλλά μόνο αν μου κάνεις δώρο έναν mac

tsaperdona, thanks & thanks & eh?

tsarlatann, είμαι σίγουρος ότι το 98 που βγήκε, η Μέμα το έπαιζε :)

Neverlandean, θυμάσαι που πριν χρόνια πάλι τόσος ήταν ο Πάτσης; Μετά πήρε το δίπλα.. Εγώ νόμιζα ότι έφταιγε ο Ψωμιάδης κι ο Παπαγεωργόπουλος :Ρ
χεχε κι εσένα η σειρά σου δεν αργεί

Sophey-Franny said...

καλε... κ γω διαβαζω Βαβελ! :-)

revqueer said...

Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον Βαλέτα.

Cookie Basher said...

+2!
Άντε ξεμυτίστε σιγά σιγά *smug*

Wrong Guy said...

πάντως παλιά οι πωλητές του Πάτση ήταν ευγενικοί και σχετικοί.τον προτιμούσα από το Μπλόου απ,και όταν άνοιξε αθήνα τον λάνσαρα, το έλεγα σε όλους να πάνε.

εε..μόνο εγώ δεν πάω πλέον σε ΚΑΝΕΝΑ δισκοποωλείο,και καλά να πάθουν και να κλείσουν όλα,τόσα χρόνια που τους έδινα τόσα λεφτά τι κατάλαβα;

Cookie Basher said...

Κάποτε, πριν από καμμιά δεκαριά χρόνια (παναγιά μου!) που πήγαινα, πριν τους πιάσουν τα ζόρια, ίσως.
Από τότε που άρχισαν να κοιτούν τους πελάτες ως πιθανούς κλέφτες, άρχισε και η παρακμή.
Εγώ πάντως πάντα προτιμούσα blow up, ήταν πιο φτηνό, τριγυρνούσα με την ησυχία μου..
Μη νομίζεις, κι εγώ πλέον πάω για cd μόνο σε ειδικές περιπτώσεις, λίγες φορές το χρόνο...

APSOY said...

Θα βγω εκτός θέματος (θα βγω?) και θα πω οτι ανυπομονώ να ακούσω το CD του Βήτα... Μέχρι στιγμής έχω ακούσει μόνο το "Όλο αυτό που ποτέ"...