Κρύφτα [παρτ α]

18.10.07 by Cookie Basher

Από το 1996 μέχρι το 1999 αγόρασα πάρα πολλά cd, σχεδόν ό,τι μου γυάλιζε το έπαιρνα.
Το ρεκόρ μου ήταν 31 cd (!) σε ένα απόγευμα (albums, single, συλλογές) σχεδόν αποκλειστικά εμπορικής άκακης μουσικής (ήμουν μικρός και αθώος).
Αρκετά από εκείνα, τα έχω ακόμα, τα περισσότερα σε κούτες στην αποθήκη και κάποια (τα λιγότερο lame) στο πίσω μέρος των ραφιών με τα cd και βγαίνουν μόνο σπάνια (μη γίνουμε και ρεζίλι). Αν και καλά κρυμμένα, αν τύχει και τα ξεθάψει κανείς τυχαία, με κοιτάει κάπως λοξά. Tool στο ίδιο σπίτι με Mariah είναι βλασφημία (για τους Tool και τη μουσική γενικά), αλλά μην το πεις πουθενά!
Ένοχη απόλαυση, ενθύμια ή αφορμή για bitchin, έβγαλα μερικά από αυτά, φύσηξα τη σκόνη και ξεκινάμε:



East 17 - Around the world/Hit Singles/The journey so far

Euro trash, anyone?
Τρίπτυχος τίτλος λες και πρόκειται για έπος.
Το αντίπαλο δέος των Take That, ήταν πιο κωλοπαιδάκια, έπαιρναν πιο πολλά ναρκωτικά και στο ξεκίνημα ("It's Alright") φορούσαν εκείνα τα ανεκδιήγητα rave-pop ρούχα και καπέλα, που πετάχθηκαν στα μέσα των 90s για τη logo-mania street fashion περίοδο. Για όσους δεν τους πρόλαβαν, ήταν πολύ δημοφιλείς στην Ευρώπη, είχαν πολλά πετυχημένα singles, αλλά το 1996 ψιλοδιαλύθηκαν κι έβγαλαν αυτή τη συλλογή. Χαρακτηριστικότατα τα Steam & Hold My Body Tight (όπως και το Thunder αν και τ' άφησα απ'έξω). Το '99 μαθαίνω ότι έβγαλαν cd, με τίτλο Resurrection, αλλά σύντομα τους ξαναψόφησε κι έβγαλαν κι ένα ακόμα best of μετά. Αυτά.

Hold My Body Tight (7 inch Radio Edit)
Steam (Vapoureyes Mix)
If You Ever (ft. Gabrielle)


Take That - Greatest Hits

Speaking of which.
Mid 90s euro pop σημαίνει Take That. Τα πρώτα τους single που περιέχονται εδώ είχαν πάει τελείως άπατα, αλλά με το Everything Changes και μετά, που υιοθέτησαν το γκέι λουκ, ήρθαν και τα hits. Όχι ότι δε βελτιώθηκε και η μουσική τους, αλλά τέλος πάντων τι να λέμε τώρα, δε θα το αναλύσουμε κιόλας. Αυτό που μένει 10 χρόνια μετά, είναι 5-6 αξιοπρεπή ποπ χιτάκια που θυμίζουν εκείνη την εποχή. Επανενώθηκαν πέρισυ (χωρίς τον Robbie βέβαια), αλλά μόνο η dee ασχολήθηκε.

Pray
Everything Changes
Relight My Fire

Belinda Carlisle - A Woman and a Man

Νομίζω ήμουν 7-8 χρονών όταν πρωτοάκουσα το "La Luna" και άρχισε να μου αρέσει η Belinda Carlisle. Ερχόντουσαν τα ξαδέρφια μου σπίτι για να παίξουμε αλλά εγώ τους έβαζα ν'ακούνε κασέτες με καινούρια τραγούδια που είχα γράψει από το ραδιόφωνο, με Belinda Carlisle, Whitney Houston, Kim Appleby & Mariah Carey (to name some). Gay thing, i know. Τότε δεν κατάλαβαινα γιατί, ενώ έρχονταν σπίτι μου, τελικά με αγνοούσαν κι έπαιζαν μεταξύ τους.
Τέλος πάντων, βγαίνω εκτός θέματος. Το cd αυτό ήταν η τελευταία της προσπάθεια να ζωντανέψει την καριέρα της, το 1996, που κάτι κουτσοέγινε τελικά. Εδώ υπάρχει και το πασίγνωστο "California" και κάποια τραγουδάκια γραμμένα από τον Pier Gessle των Roxette (καλά, μπαμ κάνουν ποια είναι).
Την είδα πως έγινε τώρα και τρόμαξα, αφού έχει κάνει απαίσιες πλαστικές και αποτυχημένα botox. Σε μια πρόσφατη εμφάνιση που έκανε ήταν χειρότερη κι από τη Britney στα Mtv awards -και να φανταστείς ούτε που χόρευε.

A Woman And A Man
Always Breaking My Heart


Eros Ramazzotti - Dove c'e Musica

Σιχαίνομαι σχεδόν όλη την ιταλική μουσική, ειναι τόσο cheesy. Όποτε ακούω σκέφτομαι Fiat Punto και San Remo αυτόματα, can't help it. Λίγο τα μαθήματα ιταλικών, λίγο το ότι είχε ομορφύνει τότε ο Eros, βρέθηκε το cd στα χέρια μου. Παραδόξως, έχει 2-3 τραγούδια μέσα, που μια χαρά είναι ακόμα και σήμερα. Μετά τον βαρέθηκα και δεν ξανασχολήθηκα -δεν είναι και για πολλά πολλά. Το Dove c'e musica δεν είναι τόσο καλό όσο το Tutte Storie, αλλά έχει πιο φρέσκο ήχο.

Lei Però


Close II You - Baby Don't Go
(Το εξώφυλλο είναι από το άλμπουμ, του single δεν υπάρχει)

Τελικά αυτές όλοι τις θυμούνται. Αυτά τα βραβεία Ποπ Κορν αθάνατα, πρέπει να τους κάνω αφιέρωμα μου φαίνεται. (Μμμ θυμήθηκα και τους Worlds Apart)
Anyway.
Αυτές οι Ολλανδέζες ευαίσθητες τσουλίτσες με τα leather, βγάλανε 2 επιτυχίες και μετά χάθηκαν (δεν το περίμενα).
Το single έχει χαζά euro-trash remixes, ΑΛΛΑ στο inlay έχει merchandising! Πρέπει να πάρω σκάνερ...

Baby Don't Go (Radio Mix)
Baby Don't Go (Old School Mix)



Shania Twain - You're Still The One

Το συγκεκριμένο cd-single ζει ακόμα, παρ' όλο που εδώ και χρόνια βολοδέρνει χωρίς τη θήκη του. Η βλαχάρα η Σανάια δεν το βάζει κάτω. Τότε μου άρεσε αυτό το τραγούδι (τα υπόλοιπα τραγούδια εδώ μέσα είναι βυζιά+ξανθή μπούκλα+μπότες+μπύρα+καουμπόικα πουκάμισα = βλαχιά) και σε πολλούς ακόμα φυσικά, αφού είχε κάνει τρελή επιτυχία. Το είχε γράψει μαζί με το βλάχο άντρα της, όπως και σχεδόν όλα (?) τα τραγούδια της. Το μυξοπαρθενίστικο εξώφυλλο είναι και αυτό βλάχικο και οι τίτλοι των τραγουδιών επίσης βλάχικοι. Γενικά, βλαχιά.

You're Still The One (Single Version)

(If You're Not In It For Love) I'm Outta Here (Mutt Lange Mix)


Συνεχίζεται... (παρτ βου & γου)

17 comments:

Jirashimosu said...

Πάνω στο καλύτερο το κοψες:-P

Erisadesu said...

το τελευταίο κομμάτι των East17 που έβαλες είανι απο το τελευταίο τους cd. Δεν είναι δικό τους ωστόσο το έχουν κάνει διασκευή. Τους λάτρευα, για το ντύσιμο δεν το σχολιάζω, έπρεπε κάπως να κάνουν εντύπωση και τα κατάφεραν.

οι Take That τι να πεις γι αυτούς, αν δεη ήταν αυτοί δεν θα είχαμε τον robbie, ο καθένας είχε την δική του ομορφιά και εγώ τότε λάτρευα τον mark Owen. Αλλά καθότι fun των East17 δεν το ομολόγησα ποτέ.

Eros: πάντα με άφηνε αδιάφορη.
Melinda: τότε ακριβώς την γνώρισα και εγώ.
Shania: όσο μου αρέσει σαν γυναίκα τόσο δεν μου αρέσουν τα τραγούδια της.

revqueer said...

LOL!! Όλοι έχουμε παλαιότερες αμαρτίες για τις οποίες θέλουμε να εξιλεωθούμε! Spice Girls κανείς;

oni said...

Den to pisteyw! Ta eixa ola ayta! Ektos ap thn Belinda :P 8a pesei fwtia na me kapsei! Elpizw mono na mh dei o neverlandean ti euro-pop-trash hmoun mikros giati exw na faw TO doulema! :O

Marvin said...

East 17... Πωπω τι μου θυμισες... Ημουνα νιος και γερασα...

Οσο για την Belinda, ενα εχω να πω: Την ειδα live περσυ στο G-A-Y, δυο τραγουδια ειπε κι αυτα πλειμπακ! Ντροπης! Αμα δε σου βγαινει κουκλα μου τι το παλευεις;;;

jg said...

ουάου...close II you..
ξέρω ότι το 2ο ποστ θα είναι πιο gay απ'αυτό.και αν δε βάλεις αυτά που ξέρω ότι έχεις, θα σε κάνω βούκινο.

One Big DJ said...

* vows *

reminder -

1)Sound Of Seduction - Until I'm Satisfied
2)Yaki-Da - I Saw You Dancing.

Omg can it get any gayer?? :D:D

Anonymous said...

oi east 17 δεν είχαν κάνει ντουέτο με την Ms Elton John η με γελάει το μνημονικό μου? Θεά η Shania (προφέρεται ΣΣΣΣανάηα) από εκείνη επηρεάστηκε το Καιτάκι και έβγαλε το αλησμόνητο Αυτό το κάτι που θέλοου

Anonymous said...

belinda for ever.
έχω τα πάντα απο Go-gos μέχρι τέλους. βυνίλικα, cd's singles.
και όπως καταλαβαίνεις έχω φάει τρελλό κράξιμο για αυτό

Neverlandean said...

Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!
Καλά έχεις όλο το CD των Close II You και δε μιλάς τόσο καιρό;;; Δεν άκουσες την απεγνωσμένη κραυγή μου;;
TO ΘΕΛΩ ΤΟ ΘΕΛΩ ΤΟ ΘΕΛΩ ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΟ ΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!

Oni, επειδή υποψιάζομαι τι μπορεί να εννοείς με euro trash pop, το προτιμώ απ' τα emo. :PPPP

APSOY said...

Μάλλον είμαι πολύ Euro Trash...
Τους αγάπησα όλους κάποια στιγμή στην σύντομη ζωή μου...
(με ιδιαίτερη προτίμηση στους Take That και East 17... όπου μπόι μπάντζ δηλαδή :Ρ) - ντροπή μου?!

Erisadesu said...

[quote]Ο/Η One Big DJ είπε...

* vows *

reminder -

1)Sound Of Seduction - Until I'm Satisfied
2)Yaki-Da - I Saw You Dancing.

Omg can it get any gayer?? :D:D [/quote]

apla respect

thimate kaneis tous
Jam n Spoon: Right in the night?

One Big DJ said...

Right in the night??? Pou itan kai diafimish mpyras..ksexnietai?? :D

Cookie Basher said...

Jirashimosu, έρχεται και το 2ο μέρος :)

Erisabetsu, το "If you ever" λες;
Δε νομίζω να είναι διασκευή, στα credits λέει Mortimer,που έχει γράψει και τα περισσότερα τραγούδια τους.
Στα υπόλοιπα συμφωνούμε :)

revqueer, για τις spice girls δεν ξέρω, ποτέ δεν τρελάθηκα, ακόμα και όταν είχα κολλήσει με τραγούδια όπως το Καμινάτσα :Ρ
Έχουν 3-4 συμπαθητικά ποπ πάντως

Oni, Μη μου πεις ότι τα ξεφορτώθηκες! Ντροπή!

Marvin, τελικά είναι κοινά βιώματα αυτά! Για τη Belinda τι να πω, κρίμα πάντως...

P.O.V of a G, δεν έχω να φοβηθώ τίποτα! Οι Close II You έχουν φαν ακόμα και σήμερα όπως φαίνεται

One Big DJ, τα έχουμε ξαναπεί για αυτά τα κομμάτια, είναι αθάνατα! Oh and yes, you can be gayer, αυτό δεν ήταν τίποτα χεχε

Cookie Basher said...

ethan, μήπως τους μπερδεύεις με τους Blue; Δεν είμαι και σίγουρος..
Και θεά και βλάχα; Mon dieu

ammos sta malia mou, no shit! αλήθεια; Μήπως πρέπει να της κάνεις ένα φουλ αφιέρωμα;

Neverlandean, θα σε απογοητεύσω.. Το single έχω, αλλά όπως έγραψα, έβαλα το εξώφυλλο του album, γιατί του single δεν το βρήκα.. Σόρυ!! Ξέρω ότι το έψαχνες, αλλά νόμιζα πως θα το είχες βρει ως τώρα. Πολύ δυσεύρετο!

Apsoy, ετοιμάζω την απόλυτη eurotrash συλλογή, ελπίζω να δει το φως κάποια στιγμή. Τα boy bands παλιά λέγανε, πλέον ούτε ένα της προκοπής! :Ρ

Κι όσο για το "Right In the Night", δεν είναι κλασικό 90s dance; αχ, δε βγαίνουν πλέον τέτοια dance κομμάτια!

Keen On Boys said...

Jamie Walters?
OMG, Μ'έκαψες τώρα :P hahahha
τί; πού; πώς το αγόρασες το cd
(donna martin graduate!)

Eγώ πάλι πιτσιρικάς άκουγα Metal (lol!)

Cookie Basher said...

keen, λάθος ποστ :Ρ

lol, για τον Jamie Walters έφταιγε το Ποπ Κορν (και το ότι είχε 2500 δρχ στο Χόντο χαχα)