soulMAID

13.10.07 by Cookie Basher

Πολύ θέλω να δω αυτήν την campy, trashy gay κωμωδία που βγήκε πέρισυ στα αμερικάνικα γκέι φεστιβάλ. Ανεξάρτητη παραγωγή, προϊόν της φαντασίας 5 ατόμων (4 συγγραφείς-σκηνοθέτες κι ένας animator), θα ήταν τέλειο σαν double feature μαζί με την Επίθεση του γιγαντιαίου μουσακά.

Πρωταγωνιστής ο Moses, γκέι, που βγάζει λεφτά καθαρίζοντας σπίτια με τα εσώρουχα. Καθώς έχει μια επιληπτική κρίση, βλέπει ένα όραμα, στο οποίο του εμφανίζεται η bitchy θεά Glintentica, και του αναθέτει να ετοιμάσει τον εαυτό του και τους άλλους για τον ερχομό της. Τα μηνύματά της προς το Moses θα βρίσκονται στα βρώμικα σφουγγάρια (!) κι ο Moses ανακαλύπτει το πεπρωμένο του.

Το επίσημο site της εταιρίας παραγωγής SplitPillow την περιγράφει ως

Ridiculously romantic, hopelessly funy and unabashedly politically incorrect, soulMaid is a modern day fairy tale that will both touch and offend your soul

Trailer:


Η αποκάλυψη:


Όραμα:


Κι εδώ υπάρχει για κατέβασμα το καρτούν απόσπασμα της ταινίας.
Την έχω ψάξει στο ίντερνετ, αλλά τζίφος. Αν τη βρει κανείς, ας το σφυρίξει :)

Filed under , , having Edit 

5 comments:

Anonymous said...

looks kinda funny! το another gay movie το έχεις δει? στείλε μου μέηλ

revqueer said...

LOL!! Destined to be cult!! Πάντως προσωπικά το another gay movie δε μου άρεσε καθόλου!

Impressed Guy said...

Trash we love!

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει το γιατί;

Cookie Basher said...

..not me!

Μην το ψάχνεις, let the trash have you :Ρ

jg said...

μ'αρεσει το γκομενάκι λίγο νομίζω. και η Glintantica εννοειται!μου θυμίζει εκτός απ'την jewel και μια τριτη ξαδερφη της cameron diaz.