What's up, Doc?

20.2.08 by Cookie Basher

"Nothing", the Doc replied.

Για άλλη μια φορά λοιπόν, οι γιατροί αποφάνθηκαν ότι είμαι υγιέστατος. Και το πρόβλημα που με ταλαιπωρούσε τους τελευταίους μήνες θα αντιμετωπισθεί πίνοντας αλκαλικά υγρά (πχ σόδες) και κάνα ντεπόν στο τσακίρ κέφι.
Έπρεπε να περάσω από διάφορους γιατρούς, να σκάσω ένα μάτσο λεφτά για να βγει το πόρισμα ότι είμαι μια χαρά. Μπερδεύομαι. Τόσο καιρό δεν πέρασε από μόνο του, τώρα πώς θα περάσει, δεν ξέρω.
Με τα λεφτά που έδωσα για γιατρούς και εξετάσεις, ήμουν έτοιμος να αρπάξω το λιπαντικό που χρησιμοποιούν στους υπέρηχους (βασικά ήταν καλύτερο και από KY) για δικαίωση (αυτό βρήκα μπροστά μου, τί θες;). Και για την ταλαιπωρία που με υπέβαλλαν στο Διαβαλκανικό, αφού χρειάστηκε να πάω 2 φορές (χρόνος διαδρομής σπίτι-Διαβαλκανικό=δυόμισυ ώρες, επί 4 =10 ώρες στα λεωφορεία, συνολικός χρόνος αναμονής στο Διαβαλκανικό=5 ώρες περίπου, άρα 15 ώρες από τη ζωή μου) για να μου πουν τελικά ότι είμαι μια χαρά.
(Note to self: Να βρω κι εγώ ένα επάγγελμα που να βγάζεις 120 ευρώ με 5 λεπτά δουλειάς, που να μην είναι ζιγκολό, δωρητής οργάνων, παπάς, act στα παρατράγουδα κλπ)
Σχεδόν ευχόμουν να μου βρουν κάτι, να πλακωνόμουν στα αντιβιοτικά και όλα να τελείωναν εκεί. Ας μου έδιναν τουλάχιστον κανένα placebo, κάτι! Τέλος πάντων. Πάει κι αυτό, τουλάχιστον έμαθα ότι δε θα πεθάνω σύντομα :Ρ
[Ή αν τελικά πάθω τίποτα, θα βάλω τον gsus να τους κάνει μήνυση για αμέλεια]

Filed under , having Edit 

10 comments:

oni said...

Perastika bre next time pou 8a se dw 8a se akoumphsw afoba loipon LOL :) Pws antekses toses wres sta lewforeia iiiix.

P.S. Poios sou pe na meneis stou diaolou th mana???

Cookie Basher said...

Χαχα Yeah right! :P

gay super hero said...

Κάτι ανάλογο μου είχε συμβεί και μένα πριν από δύο χρόνια. 'Ετρεχα, ψαχνόμουνα και τελικά δεν ήταν τίποτα.

Ανεμογκάστρι μάλλον :-)

jg said...

wtf??? τι να πω... πιες σοδες μεχρι να σκασεις.

μηπως δεν ηταν λιπαντικο αλλα η χλεπα του γιατρου?

Equilibrium said...

Βρε μη γκρινιάζεις.. σημασία έχει που είσαι καλά! Μη γρουσουζεύεις με τη γρίνια, που λέει κ η γιαγιά μου, χαχα!

Άντε να'σαι καλό παιζάκι κι εγώ θα σε πω μια ιστοριούλα να περάσει ο χρόνος σου στο λεωφορείο :)

Strahd said...

Χαίρομαι που εξετάσεις έδειξαν πως είσαι μια χαρά. :)

Cookie Basher said...

gay super hero, επίσης βγήκε κάτι καλό: μετά από αυτές τις συγκεκριμένες εξετάσεις που έκανα, δεν έχουν μείνει και πολλές άλλες χειρότερες, so..

p.o.v., ανησυχούσα μήπως δεν έβαζε γάντι (όπως στο "Χέρι στην Κούνια"), αλλά ήταν απολύτως τυπικός. Βέβαια δε μπορούσα να συμμετέχω κανονικά στη συζήτηση με ένα μίνι δονητή χωμένο στον κ.. εε.. πισινό μου

Equilibrium, έχεις δίκιο, είμαι και λίγο γκρινιάρης.
Το διήγημα έπρεπε να το είχα δει πιο νωρίς!

Strahd, thanks ;)

Unknown said...

η ζωή δεν θέλει άγχος βρε, απο κει ξεκινάνε όλα

Cookie Basher said...

Συμφωνώ..ακόμα κι αν δεν ξεκινάνε από κει, τουλάχιστον δε βοηθάει :)

Anubis said...

αχ πάλι αυτές οι παιδικές ασθένειες που μας ταλαιπωρούν. χμχμχμχ, είσαι οκ now; να προσέχεις περισσότερο next time :-)
τις (περαστικές) ευλογίες μου
Anubis