I'm not dead

11.2.08 by Cookie Basher

Είμαι εδώ, έχω ~σχεδόν~ τελειώσει μια για πάντα με τη σχολή μου, που όσο τη μίσησα άλλο τόσο την αγάπησα -μπορώ να το λέω τώρα αυτό, αφού έχω περάσει και τα 56 απαίσια και μαρτυρικά μαθήματα (τα 40 από αυτά τα τελευταία 2 χρόνια παρακαλώ). Μια εργασιούλα μένει και αρχίζω να ψάχνω ράφτη για την τήβεννο (τρόπος του λέγειν, δε φοράμε τέτοιες αμερικάνικες αηδίες).
Για κάποια e mail και σχόλια στα οποία δεν απάντησα, σόρυ, δεν άνοιγα καν τον browser τόσες μέρες, καμμία επαφή με το περιβάλλον, ούτε καλά καλά με τον εαυτό μου δεν είχα επαφή.. Έσπασα το ρεκόρ συνεχόμενου διαβάσματος, 21 ώρες σερί, μέχρι πρόσφατα ήταν κάπου στις 19 νομίζω, οπότε you get the picture.
Και όχι, δεν πάω τώρα φαντάρος, βιάζεστε να με ξαποστείλετε! Το Μάιο που ανθίζουνε τα λέλουδα κι η γης μοσχοβολάει, τότε θα υποστώ και αυτή τη μαλακία. Και μην ακούσω πόσο γαμάτα θα περάσω στο στρατό (ακούς Ξιπασμένε; :Ρ)

Filed under , having Edit 

7 comments:

Anonymous said...

Αν σε φέρουν εδώ πάνω, που δεν στο εύχομαι, θα πίνουμε καφεδάκια. Σε απειλώ.

jg said...

εγω παλι ακομα δεν μπορω να πω πως αγαπησα τη σχολη μου. Εξακολουθω να τη μισω. wellcome back loipon, και να θυμηθεις πριν πας φανταρος να κανεις μερικες ανταυγειες γιατι θα ειναι μαστ για τον μαιο.

nikisot said...

egw de 8a sou elega gamata alla GAMA ta
epishs ante teleiwne me aythn thn e3etastikh eeeE?
filia

Cookie Basher said...

brokensemaphore, μου αρέσουν αυτές οι απειλές χεχε

P.O.V of a G, έλεγα να τα βάψω όλα πλατίνα, αλλά αφού οι ανταύγειες επέστρεψαν, θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου

Moodygirl, τελείωσα :)

Unknown said...

στον στρατό δεν παίζει να περάσεις καλά, εκτός αν δουλεύεις από νεαρή ηλικία και το αντιμετωπίσεις ως ευχάριστο διάλειμμα από τις ευθύνες και τα τρεχάματα. πάντως army sucks και κοίτα να βρεις κανά μέσο να σε χώσει ναυτικό, εγώ που πήγα πέρασα ζάχαρη

Hide In My Suitcase said...

Ws en energeia fantaros, o Ethan me kalypse. Den einai tragika (synithws), alla den yparxei kai kanenas logos gia na xairesai!
Perastika na einai kai apolause to oso ginetai!

Cookie Basher said...

Ethan & Giannis PPM, οι απόψεις μας συγκλίνουν
Giannis, ευχαριστώ & περαστικά και σε σένα :)