Meh

18.2.08 by Cookie Basher

Μ' αρέσει που έλεγα πως μιας και στις εργασίες της σχολής τα καταφέρνω, το γράψιμο της πτυχιακής θα ήταν μια παραγωγική διαδικασία που θα με γέμιζε δημιουργικότητα και πως θα ήταν ένα ευχάριστο φινάλε μετά από όλο το διάβασμα που προηγήθηκε. "Εντάξει μωρέ, τίποτα δε θα είναι", "Σιγά, μια πτυχιακή του κώλου, θα την ξεπετάξω" κλπ. Μαλακίες!
Ώρες ώρες είμαι τόσο αφελής που θέλω να ζητήσω να με μουτζώσουν. Λες και υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να ευχαριστιέται κάτι τέτοιο.
Έχω πελαγώσει για τα καλά. Ποτέ το copy+paste δε μου φαινόταν τόσο δύσκολο, ο κώλος μου έχει μελανιάσει, έχω ανοιχτές καμμιά σαρανταριά ανοιχτές καρτέλες στον firefox, το pc κολλάει και σέρνεται, έχω γράψει σε 2 μέρες μόνο 15 σελίδες που μπορεί και να είναι ψιλοάσχετες, γκρινιάζω ασταμάτητα και θυμήθηκα πως έχουν περάσει 3 χρόνια από τότε που έκανα την τελευταία εργασία.
This is not fun.

Filed under , having Edit 

13 comments:

revqueer said...

Hang in There!!!

(Αλήθεια, πώς κάναμε εργασίες πριν το ίντερνετ?)

Cookie Basher said...

Δεν κάναμε! (εμείς τουλάχιστον, γιατί ήμασταν πολύ μικροί για εργασίες)
Εδώ απορώ πώς κάναμε εργασίες πριν την Wikipedia!..

oni said...

Katalabaineis twra giati libanizw 1mish xrono kai th dikh mou? Eimai aisiws stis 60 selides (xwris oute mia fwto k pinakes ara 8a ginoun 70-80) k 8elw na grapsw alles 30 max. K prepei na to kanw meta thn eksetastikh. Martyrikos mhnas o Flebarhs!

P.S. Tsoukou tsoukou 8a ta katafereis cookie mouuu goutsou goutsou skepsou se 2 meres 15 selides se 20 meres 150! xD

nikisot said...

ekei pou 8a blepeis gia thn epelash tou xionia 8a sou er8ei empneysh!!!
h mporeis na katebaseis roz pan8hra, emena panta me boh8aei

Anubis said...

κουράγιο μικρέ cookie basher!
και που να φτάσεις στο "συγύρισμα" της βιβλιογραφίας! :-)
πήγα στην Ελπίδα, αλλά με ανέλαβε η "αλβανέζα" βοηθός της και όταν τη ρώτησα τι κόσμος έρχεται, μου απάντησε απλά:
"λεσβίες, ομοφυλόφιλοι, ναρκομανείς, μεθυσμένοι.."
και το κούρεμα έκλεισε με τη φοβερή στιχομυθία:
Αλβ: χάρηκα που σε ξέρω!
Ανουβ: και που να με γνώριζες κιόλας!

σουρρρρρρεάλ
καλή δύναμη, καλή φέρη
τις ευλογίες μου
Anubis

APSOY said...

Εγώ πάλι που έχω ξεμπερδέψει με την διπλωματική και μου μένουν μαθήματα, προτιμώ να ξανακάνω πτυχιακή...

σου στέλνω θετικό τσι:
μου πήρε 6 μήνες να γράψω 20 σελίδες... Και μετά 1 μήνα να γράψω τις υπόλοιπες 110!!! Θα την ξεπετάξεις!!! Πιστεύω σε σένα! Υπάρχει ελπίδα! Η ζωή είναι μικρή! Carpe Diem.
(μούτζα)!

Jirashimosu said...

Είμαι ακριβώς στην ίδια θέση με την πτυχιακή μου που τελικά είναι διδακτορικό (τα χουμε πει μην τα ξαναλέμε).

Έχω πελαγώσει και την έχω παγώσει. Κι όσο πιο πολύ καθυστερώ, τόσο πιο πολύ αγχώνομαι.

Ακόμα μια φορά έχεις την αμέριστη συμπαράστασή μου. Αν και ξέρω πως θα προτιμούσες μια ωραία έτοιμη γραμμένη και δεμένη εργασία στο κομοδίνο σου το πρωί που θα ξυπνούσες.

jg said...

honey, wellcome to my world.

btw, μολις γυρισα απτο μαθημα και μου ειπε ο ινδος οτι τον εχω εκνευρισει. πρεπει σε 6 ωρες να του εχω στειλει την εργασια μου. yeah...dream on!!!

xipasmenos said...

Κουράγιοοοοοοο....
Υπάρχουν και χειρότερα...να σε πάρουν φαντάρο σε 3 μήνες....

:p

Κουράγιο μπισκοτάκι μου δεν είναι τίποτα.....τόνους καφέ, φυτείες καπνού, και έτοιμη.........

Anonymous said...

Εδω βαζω τα cool γυαλια μου καθως εχω βαλει την συναδελφο να γραφει την πτυχιακη μας και γω κααααθομαι.
Και μελανιαζω τον κωλο μου επισης, απο το πολυ Football Manager [θελω να δω αν θα βγει και σαν σερτς στο μπλογκ σου, λολζ!]

Cookie Basher said...

Σκασμένα, μου τη φτιάξατε τη διάθεση!

Oni, όχι δεν καταλαβαίνω, γιατί εσύ το γάμ...εε ξεφτίλισες..ακού κει ενάμισυ χρόνο, τι γράφεις, το Lord of the onion rings?

Moodygirl, έμπενευση με το ροζ πάνθηρα? θα το δοκιμάσω!

Anubis, lol! Ατάκα!
Σε κούρεψε καλά; Εμένα όλο η Ε. με αναλαμβάνει..! Αν ξαναπάς, να διαβάσεις τα ραβασάκια στον τοίχο ;)

Apsoyλάκε, θετικό τσι ελήφθη. Ευχαριστώ!

Jirashimosu, έλα, μαζί θα τα καταφέρουμε!
Και ναι, θα προτιμούσα να έπαιρνα αναλυτική και ξαφνικά να έβλεπα ένα 10 στο πεδίο της πτυχιακής, ούτε παρουσίαση, ούτε τίποτα. Επίσης, να μου κάνει ερωτική εξομολόγηση ο Jake Gylenhaal και να δαρθεί με το Ryan Reynolds για πάρτη μου.
D R E A M O N !

P.O.V of a G, αν ήμουν στη θέση του Ινδού θα σε είχα βαρέσει με το laptop. Απλά.

xipasmene, ευχαριστώ βρε! Ξαφνικά νιώθω μια απέραντη αισιοδοξία!
Γίνεται να κάνω την πτυχιακή και ταυτόχρονα να σφίγγουν οι κοιλιακοί;

poontangdee, τελικά όλοι μου οι φίλοι είναι εκμεταλλευτές! Αν υποψιαστώ μωρή ότι τόσο καιρό με εκμεταλλεύεσαι, τη γάμησες! :Ρ
(Θα σε ενημερώσω για το FM)

Strahd said...

Cookie κι εγώ μια από τα ίδια με την δική μου πτυχιακή πριιιιν 2 χρόνια (λέμε τώρα :P) Έφτυσα αίμα να την τελειώσω αλλά τελικά τα κατάφερα. Κι εσύ θα τα πας τέλεια είμαι σίγουρος. Καλημέρα :)

comingThrough said...

ego eytyxos den xreiazetai na kano diplomatiki:P
kouragio!