p. 123

24.2.08 by Cookie Basher

How to play:

1. Πιάνεις το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σου
2. Το ανοίγεις στη σελίδα 123 (αν έχει λιγότερες από 123 σελίδες, το αφήνεις και πας στο επόμενο κοντινότερο)
3. Βρίσκεις την πέμπτη περίοδο/πρόταση της σελίδας.
4. Αναρτάς τις επόμενες τρεις περιόδους/προτάσεις (= την έκτη, την έβδομη και την όγδοη)
5. Ζητάς από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο

Προσπερνάω δύο βιβλία για την πτυχιακή περί πνευματικής ιδιοκτησίας που έχω δίπλα μου, το βιβλιάριο του ΙΚΑ, ένα τεύχος του RAM και το 2ο τεύχος του Muzine. Το πιο κοντινό βιβλίο είναι το πιο αριστερό στο χαμηλότερο ράφι της βιβλιοθήκης. "Ο Επιζών", του Chuck Palahniuk. Με την ιδιαιτερότητα ότι οι σελίδες είναι αριθμημένες ανάποδα, η σελίδα 123 είναι η σελίδα 123 από το τέλος.
Δεν υπάρχει ελεύθερη βούληση.
Δεν υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες.
"Υπάρχει μόνο το αναπόφευκτο", λέει η Ευφορία.
Deeona, Jirashimosu, Colpocoquette, Alex, Mauvais Garçon είστε οι επόμενοι 5 μου..

Filed under , having Edit 

5 comments:

revqueer said...

Το δικό ασου απόσπασμα βγάζει και νόημα!!!

jg said...

giati revqueer, to diko mou de vgazei???e???ee???

Cookie Basher said...

Ρε συ rev, νόμιζα πως το είχες κάνει ήδη..Να το κάνεις κι εσύ, πάραυτα!

Anonymous said...

Done!

Anonymous said...

Αααα οκ!
Νομιζα οταν μου το ειπες οτι επρεπε να κανω review ξερω γω. Αφου ειμαι αγραμματη, δεν τα μπορω αυτα!
Το συγκεκριμενο θα το κανω ομως.
[in the hopes that it will make sense] :D