Why most cat lovers are stupid

9.12.07 by Cookie Basher

Ώρες ώρες, την καταβρίσκω με εκείνα τα τελείως χαζά και ανούσια site, που είναι γέννημα κάποιας διεστραμμένης φαντασίας. Ας πούμε, υπάρχει περίπτωση να σκεφτόταν κάποιος νορμάλ άνθρωπος ότι είναι και γαμώ η ιδέα ενός site, με φωτό από γάτες με πράγματα πάνω τους;

Ιδού:
Oh really?

Το τί εξευτελισμούς τραβάνε τα δόλια τα ζωντανά δεν περιγράφεται. Ό,τι μπορεί να βάλει το μυαλό μου, έχει τοποθετηθεί πάνω τους. Μερικές φορές το αποτέλεσμα είναι αστείο, αλλά συνήθως απλώς ηλίθιο, τόσο που όταν τα βλέπω, αναβοσβήνει μια μεγάλη επιγραφή "Υποψηφιότητα Κουλεμανσόν" (του Nanakou).


Η τελευταία είναι από τις αγαπημένες μου lol
(Αφιερωμένο στη Moodygirl )

Filed under having Edit 

12 comments:

jg said...

ειμαι 100% dog person. i fucking hate cats

Cookie Basher said...

Εντάξει, σου έχω τη λύση:

http://www.stuffonmymutt.com/

Πάντως πρέπει να συμφωνήσεις πως είναι θεόκουλο site

Dante said...

Καλά αυτή με τις χριστουγενιάτικες μπάλες είναι όλα τα λεφτά... Έχει πάρει και τη φάτσα "τι - τραβάω - η - κακομοίρα - με - αυτούς - τους - μαλάκες - που - έμπλεξα" ...
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

jg said...

teleiws koulo omws! pali kala den ekanan stuffinmyass.com

Cookie Basher said...

Dante, κι εμένα γι'αυτό είναι από τις αγαπημένες μου :Ρ

P.O.V of a G, είμαι σίγουρος ότι αν το googlάρεις αυτό, κάτι θα βρεις!

oni said...

Axaxaxa pou nai h Moody na to dei! To teleytaio ta spaei einai k epoxiako! Moody na to yio8ethseis ayto to look twra stis giortes!

Cookie Basher said...

Λυπάμαι, έχει κατοχυρωθεί ήδη :Ρ

exilio said...

hahaha gamato!!
love catsies^^
uparxei kai auto http://www.icanhascheezburger.com :D

Cookie Basher said...

hehe μερικές είναι όλα τα λεφτά!

nikisot said...

mia gata kokkinh apo ntroph
hr8e
gia na sou pei ena terastio eyxaristwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
* ps eixe xalasei to feeder mou kai de to ebgale ws neo ..:(:(:(
eyxaristwwwwwwww
smouts niaaaaaaaaaaaaaaaaaar niaaaaaaaaaard

dung happens said...

Ειχα στειλει πριν μερικους μηνες και γω φωτοζ του Τιτου...
Δεν γινηκανε ομως δεκτες προφανως.
Μπουχου.

Cookie Basher said...

moody, ur welcome baby :*

dung, lol τί τού χες βάλει από πάνω;