Unite

17.12.07 by Cookie Basher

Είμαι άπληστος. Είμαι πολλά και τίποτα.
Τα θέλω όλα. Μπερδεύομαι και ξεχνάω ποιος είμαι. Ή ανακαλύπτω ποιος είμαι;
Αυτή τη βδομάδα είμαι αυτό, την προηγούμενη ήμουν κάτι άλλο και μάλλον την επόμενη πάλι θ' αλλάξω.
Η αλήθεια και η μη πραγματικότητα συγχέονται συνεχώς. Πολλές πραγματικότητες ξετυλίγονται διαδοχικά.
Τίποτα δεν είναι απλά αυτό.
Κάθε διαδρομή δεν έχει προορισμό, αλλά όλες έχουν πλάκα με τον τρόπο τους. Και μετά τις ξεχνάω για λίγο, γίνομαι κάτι άλλο.

Just Unite.

Filed under having Edit 

8 comments:

revqueer said...

Μπράβο ρε cookie! Όλοι έτσι είμαστε! Δε ξέρουμε τι μας γλινεται και ποιοί είμαστε. Ατμοσφαιρικότατο το τραγουδάκι...

nikisot said...

8elw na mh 8elw tpt

Dante said...

Εγώ πάλι θέλω να θέλω τα πάντα...
Ποοολύ όμορφο το song, boy. Thnx.
Και για τις αλλάγές, μην κολώνεις, το αντίθετο να φοβάσαι.

xipasmenos said...

Thats the point my friend....Εγω θα με βαριόμουν αμα ήμουν ίδιος κάθε βδομάδα. Μη φοβάσαι απολαυσε τις αλλαγές. Κάθε μια που φευγει δεν ξαναερχεται.

Cookie Basher said...

Rev, ωραίος ο Burial, ε; (πωπω πάλι θα με κράξει ο Oni αν το δει :Ρ)

Moody, έχεις και σύ τα δικά σου :***

Dante, that's the spirit, boy!
(Burial!!)

Xipaki, κι εγώ θα με βαριόμουν, βαριέμαι πολύ εύκολα!.. Μερικές φορές οι αλλαγές εναλάσσονται βέβαια...

Unknown said...

δίδυμος είπαμε? :-P

APSOY said...

Δεν είνα ωραίο όμως αυτό?
Να αλλάζεις έτσι?
Συνεχώς?
(κι ας μένεις τελικά ίδιος...)

Cookie Basher said...

Ethan, welcome back :)
Δίδυμος?! Όχι, thank god!

Apsoy, μάλλον ναι, δεν ξέρω.
Αν και είναι κάπως μπέρδεμα..