Say what?

22.12.07 by Cookie Basher

Και καθόμαστε με τον Ά. στο διάλλειμα των μαθημάτων στη σχολή (που ήταν όμως κάτι μεταξύ πανεπιστημίου και γυμνασίου), ξαπλωμένοι σε κάτι θρανία και μου ζητάει συμβουλές, επειδή πρόσφατα συνειδητοποίησε πως τελικά του αρέσει να το τρίβει το πόμολο.
Χτυπάει το κουδούνι, και μπαίνουμε μέσα στην τάξη, όπου μαζί με τη Σ. βρίσκουμε 4 τσάντες παρατημένες στην άκρη της τάξης. Γυναικείες τσάντες, 2 μωβ, μια καφέ και μια που δε θυμάμαι. Η Σ. τις θέλει, αλλά αποφασισμένος να μην αφήσω να περάσει και πάλι το δικό της, αρχίζουμε να μαλώνουμε για τις τσάντες, ειδικά για μια από τις μωβ (έλεος).
Άκρη δε βρίσκουμε και λέμε να περιμένουμε την καθηγήτρια/δασκάλα να δώσει τη λύση. Και σκάει μύτη η Róisín Murphy, ντυμένη σα να μην υπάρχει αύριο, να μας κάνει το μάθημα της Μόδας (έλεος!). Κάθεται στην έδρα και της λέμε το πρόβλημα. Χαμογελάει ύπουλα, απλώνει το χέρι περίπου 5 μέτρα, τσακώνει τη μωβ που ήθελα και λέει "Αυτήν θα την πάρω εγώ". Μέσα στον πανικό που δημιουργήθηκε (η Σ. να τά'χει πάρει αλλά να μη μπορεί να πει τίποτα, η Róisín να απολαμβάνει το νέο αξεσουάρ), αρπάζω τις άλλες τρεις, ενώ παράλληλα αναρωτιέμαι τί σκατά θέλω εγώ γυναικείες τσάντες και μάλιστα τρεις.

Η Σ. απαξιά, γιατί "είναι τσιγγάνικες, σα ταγάρια", τις κοιτάω, είναι όντως άθλιες και τελικά ξενερώνω και τις πετάω. Ρωτάω λοιπόν τη δασκάλα της Μόδας, "εμείς τί θ'απογίνουμε" και μου λέει "θα σας βάλω σε έναν πίνακα, που πρόκειται να γίνει εξώφυλλο περιοδικού". Με συγκρατημένη χαρά τη ρωτάω αν θα φαινόμαστε σέξυ, και μου λέει "ΟΛΟΙ θα φαίνονται σέξυ στο μάθημά μου". Λέω "εντάξει, αλλά θέλω και το καρό φουσκωτό πανωφόρι".

(Τέτοιες μαλακίες βλέπω όταν κοιμάμαι πολλές ώρες.)

Filed under having Edit 

8 comments:

ethanandthecity said...

gkrrrrrr εγώ πότε επιτέλους θα δω τη Ροιζιν στα όνειρα μου? Άντε και με Kylie βολεύομαι αλλά ας έρθει κάποια επιτέλους!

nikisot said...

emena enas paidaros as er8ei kai as mhn exei senario

Anonymous said...

hahahahahahhaha
Σ'αγαπω!

Και σημερις ελεγα να γραψω για ενα ονειρο καλο που ειδα πριν μερες αλλα το δικο σου takes the cake and eats it too! :D

Dante said...

Sexy-look ανησυχίες, Roisin, πολύχρωμα ταγάρια, πανεπιστήμιο - γυμνάσιο, μάθημα μόδας, εξώφυλλο, πινακας και καρό πανωφόρι...
Holy shit, ακούω ήδη τα κόκκαλα του Φρόιντ να τρίζουνε...

Αν καταφέρεις να βγάλεις άκρη, κερνάω καφέ με κουλουράκι... :S

xipasmenos said...

Αχ ταιριάζουμε εμείς οι 2...βλέπουμε τις ίδιες κουλαμάρες.

Εγώ πάντως όλο σεξ κάνω στο υπνο μου lately.....

Ααα προχτές όμως έκανα σεξ σε καράβι κάπου στις Μαλβίδες....πολύ υγρασία είχε...

Cookie Basher said...

ethan, λόγω Χριστουγέννων υπάρχει πολύ ζήτηση, αλλά είστε σε θέση προτεραιότητας, άι πρόμις!

moody, εγώ θέλω να μου έρθει στον ξύπνιο μου, τί, να βλέπω σεξ στον ύπνο μου, σαν το xipaki?

dee, κι εγώ σ'αγαπώ! Άντε, γράψε το όνειρο..!

dante, καλώς ήρθατε στο φανταχτερό κόσμο της Róisín. Είναι κλινική περίπτωση από μόνη της :Ρ

xipaki, να ανταλλάξουμε τις κουλαμάρες μας αν βρεθούμε ποτέ.
Το όνειρο ακούγεται πολύ σιέξυ. Define υγρασία..πλιτς!

Keen On Boys said...

Λολ κι εγώ κουλαμάρες όνειρα βλέπω, αλλα χωρις celebrities.

Cookie Basher said...

H Róisín Murphy δεν είναι απλή σελέμπριτυ :Ρ