A week in the life of

15.12.07 by Cookie Basher

  • Η πιο γκαίει συναυλία. Ναι, η Kylie Minogue έρχεται για συναυλία στην Ελλάδα, αλλά εγώ θα είμαι μάλλον στο στρατόπεδο. Εντάξει. Αλλά αν τυχόν βγει προφητικός ο gsus και σκάσει μύτη η Róisín Murphy την ίδια μέρα, θα λιποτακτήσω, να το ξέρετε. Και ευθύνη δε φέρω.
  • O Oni είναι το πρώτο μου θύμα άτομο που γνωρίζω μέσα από τα blogs
Konichiwaah!
  • Και ναι, τελικά υπέκυψα σε πιέσεις μετά από πολύ καιρό (!) και γράφτηκα στο facebook. Άλλο ένα trendy φα(σ)κέλωμα.
  • Έρχονται τα Χριστούγεννα, χιόνισε...
Φάε έναν κουραμπιέ.
  • Μέρες που είναι και όλοι κάνουν ανασκοπήσεις κάθε λογής, έχω καταμπερδευτεί που θέλω να κάνω μια (κλασικά πράγματα) μουσική...μούμπλε μούμπλε.. (Μαζικό μουσικό blog voting ανασκόπησης και ανασκολόπισης εδώ)
  • Τί συμβαίνει με τον Blogger και μου έχει καταστρέψει το banner? χμφ.
  • Σουρεάλ. Ατάκα φίλης (που μεταξύ άλλων α.με είχε κοιτάξει λοξά όταν της απάντησα ότι δεν θα πήγαινα στη συναυλία των Reamonn, γιατί απλά δε μ'ενδιαφέρουν & β.νομίζει πως η Kate Bush είναι είδος χλωρίδας) και που επέμενε ν'ακούσει τη μουσική που άκουγα, καθώς μιλούσαμε προχθές στο msn, οπότε της έστειλα ανόρεχτα Burial: "Μ'αρέσει! Μου θυμίζει έθνικ καταστάσεις σε beach bar". Κάψιμο..Τουλάχιστον της άρεσε (!)
  • Κάλλιο αργά, παρά ποτέ: το remix ep Kitchen Sink του Amon Tobin τα σπάει
  • Μπαίνω στον πειρασμό, φίλτατε Neverlandean να σου στείλω το καλύτερο & χειρότερο κομμάτι του 2007 (για μένα) , μόνο και μόνο για να γελάσουμε
  • Ήθελα τώρα να'μουν στο Manchester, γαμώτο
  • Το trend να μου κάνουν τις πιο άκυρες ερωτικές εξομολογήσεις, άτομα που ΔΕ θέλω να μου κάνουν ερωτική εξομολόγηση και που είναι στη χειρότερη ψυχολογική κατάσταση, επανέρχεται. Πότε επιτέλους θα έρθει η σειρά του Φ. να παραδεχτεί ότι δε μπορεί χωρίς εμένα?
  • Η δύναμη της πειθούς. Κοπελίτσα της ΚΝΕ, προσπαθεί να με πείσει να πάω σε μια συνέλευση και μια πορεία. Της εξηγώ ότι δε με ενδιαφέρει, γιατί -με λίγα λόγια- η Ελλάδα είναι μπουρδέλο και θα την κάνω για άλλα μέρη με την πρώτη ευκαιρία. Κάθετη, προσπαθούσε να μου εξηγήσει γιατί είναι καλύτερα στην Ελλάδα (χωρίς να έχει βγει ποτέ έξω) και το νόημα της προσπάθειας για την ρημαδοχώρα. Μέσα από το διάλογο, τελικά χωρίς να το καταλάβει, ήρθε στα λόγια μου. Όταν το συνειδητοποίησε, έφαγε γερό υπαρξιακό ντουβρουτζά κι έφυγε όπως-όπως.
  • Το πιο απλό αλλά και πιο ταιριαστό βίντεο κλιπ του 2007, από τις Bat for Lashes. Το τραγουδάκι το αφιερώνω στον πρώην...

12 comments:

gsus said...

zhta adeia. h Kylie panw apola.

Cookie Basher said...

"Κύριε Διοικητά, ζητώ άδεια να πάω στην Kylie"
Χλωμό, αφού μάλλον θα έχω μόλις μπει.
Πάντως θα πάρω εισητήριο, μπας και δεν έχω μπει μέχρι τις 22. Των 70€ είναι καλά? :P

nikisot said...

na pareis twn 50 einai to idio pragma:P:P
mazi 8a zhtojraygazoume
kai mh les psemmata ston kosmo thn idia bradia gnwristhkame kai kaname polla pragmat kai emeis:P:PP:P

Cookie Basher said...

Άντε, καλά, των 50 θα πάρω :Ρ

Είπα να μην το αναφέρω εκείνο, για να μην εκθέσω τους εμπλεκόμενους χεχε

oni said...

To prhxtr-oni 8elei na ksanapate gia kafe. Pote mporeis? :P (Den exw monades opws katalabaineis!)

8a pas strato? SOK k deos. Egw na dw ti 8a kanw xriste mou...

Kylie 8elw na paw. H Moody me pshnei. Alla ekeino to brady to ponhro mou pshsate oloi to psari sta xeilh.

xipasmenos said...

Αμαν ρε μαυρόγατο, αμέσως να πεις για την cyber παρτούζα που κάναμε Εγω cookie Εσύ bibi_my_darling oni povofag....
Δλδ να μην μπορεί να μείνει κατι μυστικό;

Θα βάλω εγω το μεσο μου να πάρεις άδεια να ρθεις να shake that booty....

Dante said...

Νομίζω οτι πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ, από όλο το post, μου έμεινε κυρίως ο κουραμπιές... :S

ΥΓ: You never know, μπορεί να είναι Kylie fun ο διοικητής και να πάτε παρέα...

revqueer said...

αχ, ας βρισκόταν ένας, ΕΝΑΣ, να μου κάνει ερωτική εξομολόγηση και τι στο κόσμο!

jg said...

oles enan Φ. perimenoume.oles omws...

Cookie Basher said...

Oni, θα έχεις την τιμή να με συνοδεύσεις στο j-party. The end. :P

Xipaki, δε βάζεις το μέσο να με στείλει κάπου καλά; :Ρ

Dante, λες να μας βγει ο διοικητής πεταλουδίτσα;
Περί κουραμπιέος, μάλλον εγώ θα έπρεπε ν'ανησυχώ, αφού εγώ τα έγραψα...!

Rev, ακόμα και να ήταν κοπέλα;
(Πρόσεχε τί εύχεσαι!)

Pov, φ..Φούστη? :Ρ

Anonymous said...

Ααααα παλιοκουκι, ξεσκιστηκες!
Στα ποστια.
Θεικο το vid/songie των Bat For Lashes.
Τωρα για Kylie και τετοια δεν ενδιαφερομαι, δεν ειμαι γκει αντρας :P
Θα παρω ομως αμα θες τη θεση σου στον στρατο την ημερα της συναυλιας. Δεν νομιζω να με καταλαβουνε μωρε.

Για παρτουζες διαβαζω και δεν βλεπω την προσκληση που θα επρεπε να μου ειχατε στειλει πουθενα. Και μη μου πειτε οτι παραπεσε, δεν θα το χαψω!

Cookie Basher said...

Πρέπει ν'ακούσεις για παρτούζες εσύ για να βγεις από τα έγκατα!
Δεν έγινε προγραμματισμένα. Απλά με γνώρισαν τα παιδιά και δε μπόρεσαν να συγκρατηθούν. Αλλιώς θα σε καλούσαμε για coaching :P