There we go again

2.1.08 by Cookie Basher

Κηρύσσω τη σημερινή μέρα, επίσημη έναρξη της εξεταστικής περιόδου. Θα κρατήσει ένα μήνα και 3 μέρες.
Σε 2 εβδομάδες ακριβώς, θα ζω τον απόλυτο πανικό, την απόγνωση της βραδιάς πριν, αφού θα έχει φτάσει η στιγμή να δώσω το πρώτο από τα τελευταία μου μαθήματα και σίγουρα δε θα είμαι έτοιμος, κλασικά πράγματα.
Τέρμα τα ψέμματα.
Το blog μπαίνει στη συντήρηση και η ζωή μου σε παύση.

#1 προτεραιότητα, να τελειώσω με τη ρημαδοσχολή τώρα. (Note to self, γιατί έχω και μια τάση να το ξεχνάω πλέον!)
Χρόνια μου πολλά.

Filed under , having Edit 

9 comments:

Keen On Boys said...

Α να χαθείς, με άγχωσες... κι εγώ θέλω να τελειώσω με τη σχολή, απλά δεν έχω ανοίξει βιβλίο και μιλάμε για μαθηματικά (δεν μπορώ να κάτσω να βγάλω ύλη με τίποτα σε 2 βδομάδες)

Καλα κουράγια σε σενα τώρα, και σε μένα αργότερα τον Ιούνη οταν τα δώσω. Το 2008 να μας φέρει το ρημαδοπτυχίο!

revqueer said...

Γκρρρρρρρρ.... Εγώ ξεκινάω 4/2! Γκρρρρρρρρρρρρρρρρ...

Cookie Basher said...

Keen, στο εύχομαι ολόψυχα :)

Rev, αυτό καλό δεν είναι;

Καλή μας επιτυχία!

oni said...

Kai gw ayto ebala ws stoxo. Ennoeitai to fetos, mh sou pw k twra to Flebarh! 8a ta kataferoume!!! KOURAGIO K KALO DIABASMA!!! :***

Erisadesu said...

χαλάρωσε λέμε

Cookie Basher said...

Oni, εννοείται τώρα! Σφίξου κι εσύ.. Ανταποδίδω τις ευχές

Eri, άμα χαλαρώσω κι άλλο, ζήτω που καήκαμε!

Neverlandean said...

:(

One Big DJ said...

Ypomoni kai kali epityxia..

Cookie Basher said...

Never, Θα έρθει και σένα η ώρα σου να τελειώνεις, μην κοιτάς εμένα που έφαγα τα νιάτα μου!...

Big DJ, νά'σαι καλά :)