26 & Counting

2.1.08 by Cookie Basher

Φέτος δε θέλω να γιορτάσω τα γενέθλιά μου, δε μου λέει κάτι. Δεν έχω κοντά μου τους ανθρώπους που θέλω, έχω κλείσει το κινητό μου και δε θέλω τυπικούρες. Μηνύματα από (κάποτε) φίλους ή γνωστούς, που πλέον βρισκόμαστε μια φορά το χρόνο. Ή και καθόλου. Save it. Οπότε δεν τα γιορτάζω καθόλου. Ή καλύτερα, τα γιορτάζω μέσα μου, για πρώτη φορά.
I'm taking my freedom,
Pulling it off the shelf,
Putting it on my chain,
Wear it around my neck,
I'm taking my freedom,
Putting it in my car,
Wherever I choose to go,
It will take me far,

I'm livin' my life like it's golden
Μ'αρέσει που έχω φτάσει εδώ που είμαι, αν και δεν είμαι ακόμα εκεί που θέλω. Αυτός είναι και ο δικός μου στόχος για τη νέα χρονιά και μέχρι τα επόμενα γενέθλιά μου. Που ίσως τα περάσω σε κάποιο στρατόπεδο στα σύνορα. Αλλά δε με πειράζει και τόσο.

Αν ήταν να κρατήσω κάποια πράγματα από το 2007, θα χωρούσαν σε μια χούφτα: όλος σχεδόν ο Ιούλιος, τα πράγματα που έμαθα για μένα μέσα από μια (αποτυχημένη) σχέση, το να είμαι ευγνώμων για τα αυτονόητα, το ξεκαθάρισμα των ατόμων που με περιβάλλουν, η αποκρυστάλλωση των στόχων για το μέλλον, το coming out σε μέλη της οικογένειάς μου, η σύσφιξη των σχέσεων με το ένα από αυτά, ο εθελοτυφλισμός του άλλου. Το blog που νόμιζα πως δε θα το κρατούσα ούτε για ένα μήνα. Που άρχισα να πιστεύω σε μένα. Που πέρασα δυσάρεστες καταστάσεις και βγήκα πιο δυνατός. Όλα τ΄άλλα, πέταμα.

Όλοι λένε ότι το 2008 θα είναι για τους Αιγόκερους η χρονιά που περίμεναν. Ότι θα τους πάει μπροστά. Το πιστεύω αυτό, άσχετα από ζώδια. Αυτή η χρονιά θα είναι payback time. :)

{26 άλλες χρήσεις μιας οδοντόκρεμας}

Filed under having Edit 

14 comments:

revqueer said...

Χρόνια πολλά cookie, ο,τι επιθυμείς!!

Υ.Γ. Πλέον βλέπω την οδοντόβουρτσά μου με άλλο μάτι!

Cookie Basher said...

Thanks :)

(δε θα συνιστούσα όλες τις χρήσεις όμως!)

oni said...

αποκρυστάλλωση - klemmeno apo mena! Pou apokrystallw8hka sthn pagwnia! :P

O,ti epi8ymeiiiiiiiiiiiiis :****

Erisadesu said...

Χρόνια πολλά
το έμαθα χάρη στον εμονι,
Να τα εκατσοστήσεις και αυτή η χρονιά θα είναι δική σου.

Cookie Basher said...

Thank u! :**

Αφού εσύ δεν ξέρεις τί σημαίνει, δεν το έκλεψα από σένα χαζούλη :Ρ

Cookie Basher said...

Arigatou Eri :))

Neverlandean said...

Εγώ άργησα! ΑΡΓΚ!!

Χρόνια πολλά Cookilino :******
26 έγινες άντρας πια λολ!

Τι καλά που σε έπιασε φέτος μόνο, εγώ έτσι είμαι εκείνη τη μέρα από τότε που πάτησα τα 18.

*kiss*

(oops i already did that :PPPP)

One Big DJ said...

xronia polla eyxomai ta kaylitera kai that's the sporit for the new year :D

Cookie Basher said...

Never & Big DJ, ευχαριστώ :)

Anonymous said...

Παλιοκουκιιιι
Εγω σε επαιρνα για να δεις τον Πριγκιπα της Ζαμουντα στο Σταρ, οχι τπτ αλλο :P

Γερο :P

nikisot said...

xronia pollaaaaaaaa
sta eipa kai apo allou
eimai sto krebbati tou ponou kai ta blepw ligaki 8olaaaaaaaaaa
xronia polla aigwkeraki
oti epi8umeis
kai mono pou exeis gene8lia idia mera me th D.
s agapw dipla

ethanandthecity said...

και γιατί πουλάκι μου δεν το λέγες τόσο καιρό ότι έχεις το πιο τέλειο υπέροχο ασυναγώνιστο ζώδιο του κόσμου? ε?
χρόνια μας πολλά λοιπόν γιατί κοντοζυγώνουν και τα δικά μου γενέθλια!

Provato said...

μπισκότιε χρόνια πολλά και καλά! να είσαι πάντα έτσι σκεφτικός και ευαίσθητος. μπεεεεεεεεε!

;-))

Cookie Basher said...

Dee, ξέρω ότι με σκεφτόσουν, είναι σα να μου ευχήθηκες baby :)

Moody, περαστικά σου! :***
Είμαι σίγουρος πως η D. είναι και γαμώ τα άτομα lol

Ethan, είναι όντως το καταπληκτικότερο, πιο συναρπαστικό και πιο ενδιαφέρον ζώδιο απ 'όλα! Όχι γιατί ανήκουμε εμείς σ'αυτό, mind you! Χρόνια μας πολλά λοιπόν :)

Προβατίνι μου καλό μου Προβατίνι, μπευχαριστώ!