Ωδή στο στυλ

11.1.08 by Cookie Basher

Η κομμώτριά μου είναι η καλύτερη κομμώτρια του κόσμου.
Εκτός του ότι είναι παλιά στην πιάτσα και έχει απίστευτο χέρι, κάθε φορά που τη βλέπω, παθαίνω στυλιστικό overdose και μερική τύφλωση.

Χθες, ας πούμε, με το που μπαίνω στο κομμωτήριο, το βλέμμα μου καρφώθηκε στο καπέλο που φορούσε, που ήταν σα να πήρε τη σκεπή ενός καρουσέλ και να την φόρεσε. Ίσως και να το ξήλωσε από κανένα που είχε στο σπίτι, σκέφτηκε this is neat και το έδεσε πάνω στο κασκόλ που φοράει τυλιγμένο σα τουρμπάνι, χειμώνα καλοκαίρι. Και για όποιον δεν έχει πρόχειρη την εικόνα ενός καρουσέλ, ορίστε:
Πλέον δε σοκάρομαι όπως παλιά (αν και το ελαφρύ σοκ ποτέ δεν το γλιτώνω) και γι' αυτό την ευχαριστώ.
Το αγαπημένο της outfit περιλαμβάνει (μέσα στο μαγαζί το τονίζω) φαρδιές μάλλινες κάπες, χρυσαφί μπότες, τουρμπάνι/γούνινο καπέλο στυλ Μπλεκ, φτερά καρφωμένα στο κεφάλι και γενικά ο, τιδήποτε άλλο μπορεί να στερεωθεί πάνω σε άνθρωπο, πάντα με κατακόκκινο κραγιόν και μαλλί Annie Lenox εποχής 1985. Την αγαπώ.
Το μαγαζί είναι ένα άλλο θέμα. Απλά ξεχάστε τον εξοπλισμό ενός κομμωτηρίου, αντικαταστήστε τον καναπέ με στασίδια εκκλησίας, τους καθρέφτες με παλιές modified ξύλινες πόρτες, το φωτιστικό της οροφής με ένα παλιό ξύλινο αλέτρι, απλά για να αναφέρω τα πιο μεγάλα αντικείμενα. Πλέον όλα τα άλλα κομμωτήρια μου φαίνονται βαρετά.

Filed under having Edit 

14 comments:

oni said...

Tetoio post xwris fwto de leei. Nomizw pantws pws enoiwsa enan stylistiko orgasmo. Paw na balw tis pietes mou k na paw supermarket!

Cookie Basher said...

Ντράπηκα να της πω να ποζάρει, καθώς προσπαθούσα να δείχνω πως δεν έχω πάθει σοκ.
Πάρε και το τσαντάκι-μικρόβιο μαζί :Ρ

nikisot said...

χρυσαφί μπότες, τουρμπάνι/γ
OTAN ANEBW
JUST TAKE ME THERE

jg said...

ξεχασες να αναφερεις τις διεσταλμενες κορες του ματιου της απτα σπιντακια.
υ.γ ξεχνας οτι την εχουμε σε φοτο?

xipasmenos said...

Την αγάπησα, η δικια μου είναι μια πανεμορφη κοπέλα γκομενάρα, και πολυ μαγκάκι και γουστάρω τρελά. Σημερα μου περιεγραφε ενα κρεμαστο που πήρε "Ερχεται όλο πέτρες στο λαιμό και κάτω κάνει ενα πράγμα σαν στραβός πούτσος"....

Don't we all just love komotries?

Anonymous said...

o agapimenos mou komotis efige apo thes kai katevike athina monima opote kai ego eprepe na anapliroso tin apolia...ekana mia gira se diafora komotiria kai iposxethika pos sto proto komotirio pou tha do antra komoti tha ormikso mesa na alafrino to kefali mou...meta apo poles voltes kourastika na psaxno ( ma pou eixan paei oloi oi komotes se afti tin poli ?) kai apofasisa na mpo se ena pou fenotan ok. pao stin reception kai mou lene eyxarista pos se 5 lepta tha mporousan na me peripiithoun....thavma leo ego kai stronome na lousto...afou teliosei to lousimo anigei mia porta kai vgenei i komotria pou tha me analamvane...i opia ( den exo kanena kolima enoeite) den itan gineka oute antras....itan trance...na ti apeginan oi antres komotes leo apo mesa mou xamogelontas sto Jenaki pou molis eixe arxisei na me rotaei....pos ta thes kalo mou??????

revqueer said...

Η δικιά μου είναι καλόψυχη αλλά πολύ βλαχάρα ρε παιδί μου...

Cookie Basher said...

Moody, έγινε. Από τα Κτελ καπάκι εκεί

Pov, ναι μεν, αλλά: α.δε φοράει το καρουσέλ σ'εκείνη τη φωτό β.ε να μην τη βγάλουμε και στη φόρα :Ρ

Xipo, lol! Δηλαδή δε μπορώ να φανταστώ τί σου έχει πει και τις άλλες φορές!

Slourp, σου λύθηκε η απορία πάντως (αν και γω βλέπω συνέχεια άντρες κομμωτές, γκέι φυσικά)
Στα πήρε καλά; Αν όχι, να σου δώσω τη διεύθυνση του μοναδικού -ίσως- στρέητ κομμωτή του κέντρου :Ρ
Το Λενάκι θα έχει να διηγηθεί πολλές ιστορίες κομμωτηρίου...

Cookie Basher said...

Rev, τα παίρνει καλά τουλάχιστον;
Είναι η κλασική bimbo κομμώτρια που τη στείλαν οι γονείς της στη Χρυσή Χτένα από νωρίς, γιατί δεν έπαιρνε τα γράμματα; :Ρ

Anubis said...

πες μας ποια είναι γιατί πέρα από την πλάκα το τρίχωμά μου έχει μεγαλώσει αρκετά και χρειάζομαι ένα ξαλάφρωμα.
μη φοβάσαι θα τη φωτογραφίσω εγώ για σένα.
περιμένω να μου κλείσεις ραντεβού!

Anubis said...

cookie δεν είσαι σωστός! εγώ το εννοούσα ότι θέλω να μου κλείσεις ραντεβού. κυκλοφορώ πλέον σαν τον Ιωάννη τον Πρόδρομο και κανείς δεν με θέλει. μπουχουχου

Cookie Basher said...

Βρε Anubis, μην το παίρνεις τόσο βαριά. Αν ενδιαφέρεσαι ακόμα για διεύθυνση τηλέφωνο κλπ, στείλε μου ένα μέηλ.

Α και φυσικά δε δουλεύει ακριβώς με ραντεβού. Περνάς από κει και σε κουρεύει χαχαχα

Anonymous said...

Θέλω λεπτομέρειες και διεύθυνση στο bibimydarling@yahoo.com - θα τα χρειαστώ μόλις επιστρέψω σύνοτμα στη βασίλισσα του βορρά.

Εδώ πάλι με περιποιείται ένα παλικάρι πολύ καλό. Είναι σχετικά κοντούης ξανθός με ξυρισμένο κεφάλι, μώβ t-shirt, φαρδύ παντελόνι και sneakers. Δουλεύει στο πιο ωραίο κομμωτήριο της πόλης αλλά το κλού είναι το κυκλικό τατού στο εσωτερικό μέρος του βραχίονα... και είναι και στρέητ το τυπάκι. Δε θα σου πω άλλα (τώρα).

Cookie Basher said...

Anubis & BiBi, όλες οι λετομέρειες στο inbox σας ;)

Όσο για τον κομμωτή σου, BiBi, να μου τα πεις τα υπόλοιπα από κοντά χεχε