Sunday morning

18.11.07 by Cookie Basher


Filed under , having Edit 

13 comments:

Anonymous said...

εγώ που ακούω κυρίως μελωδική ελεκτρονικα ποιό να κατεβάσω? χε χε χε

Cookie Basher said...

to 1o :P

xipasmenos said...

Για μια ακόμα φορά φοβερα τραγούδια.....και ωραία φωτογραφία...

Cookie Basher said...

Νά 'σαι καλά :)

jg said...

ρε συ, η Gaelle εχει βγαλει τιποτα καινουργιο?ζει? και σου χω πει να μη βαζεις φοτος μου στο μπλογκ σου.

Cookie Basher said...

Η Gaelle απ' όσο ξέρω δεν έχει βγάλει νέο υλικό, αλλά το παλιό ακόμα το ακούω..Συνεχίζει να ακούγεται στην Ελλάδα το remix του Give it Back πάντως..

>_> Αν σταματήσεις να μου τις στέλνεις, θα σταματήσω να τις βάζω!

tsarlatann said...

Ε, ασχετο...

ο κυριος στην φωτό ξέρουμε ποιος είναι;
ξέρουμε μήπως και που μένει;

APSOY said...

ο κύριος στη φώτο είμαι εγώ και την έδωσα στον cookie με αντάλλαγμα να ποστάρει ωραία τραγουδάκια-επιλογές του για να κατεβάσω! :D

Και τον ευχαριστώ! :D

xipasmenos said...

Oσα δε φτανει η αλεπου τα κάνει κρεμασταρια...αμέσως όλοι να πείτε οτι είστε εσείς.......εγώ είμαι αυτος στην φωτογραφία....

Cookie Basher said...

lol μη μαλώνετε!

Anonymous said...

ωραιοοοοοο!

Impressed Guy said...

Ποιός είναι στη φωτο;

Cookie Basher said...

ethan, το εκλαμβάνω ως σχολιο για τη Gaelle, οπότε αν θες το cdάκι της, mail me

Impressed Guy, είναι ένας ερασιτέχνης φωτογράφος της αλλοδαπής, που έβγαλε τον εαυτό του. Δεν τον ξέρω :)