Safe again

27.11.07 by Cookie Basher


Συνεχίστε να μιλάτε λέγοντας τίποτα..
Να περιφέρεστε και να υποκρίνεστε.
Να νομίζετε πως ζείτε και να προσπαθήσετε να πείσετε τους γύρω σας γι' αυτό..
Να μην υπάρχετε για μένα.

Εγώ βγαίνω στους άδειους δρόμους της μικρής μας γυάλινης σφαίρας, με τον γκρι+γαλάζιο ουρανό να απλώνεται παντού, τον κρύο αέρα να μου ανακατεύει τα μαλλιά, να με τυλίγει και να με στέλνει αλλού και με το Hyperballad στ' ακουστικά και στην καρδιά μου. Είστε στην απ' έξω.

Filed under , having Edit 

9 comments:

gsus said...

ti epathes?

Cookie Basher said...

Αυτό που παθαίνω συχνά εδώ πέρα..δεν είναι τπτ

xipasmenos said...

Ποπο ωρες ωρες είναι σαν να γράφεις για μένα......ανατρίχιασα

Anonymous said...

Ετσι, πες τα.
[το Hyperballad ειναι και γαμω τα soundtracks για τετοιες φασεις indeed]

angelos said...

den kserw me ti aformi to grapses..
alla auto to postaki sou m aggikse..
:)

ypokeimenikos.blogspot.com

One Big DJ said...

Now that's a nice and short STRONG message. Hyperballad gamato. Skhniko me aera kai ourano check. ;)

jg said...

σε πιανω, αλλα δεν εχω να σχολιασω.
παρολα αυτα, θυμομουν σημερα το γνωστο...'δεν ηταν καρχαριας, ηταν το προσωπικο μου υποβρυχιο'. ασχετο?

Cookie Basher said...

Hey ya all
thanks για τα σχόλια :)

P.O.V, That was no shark. That was my personal submarine. But enough of this polite conversation. What is the purpose of your visit?

Keen On Boys said...

ούτε εγώ σε έπιασα... αλλα λέω να κατεβάσω το soundtrack :)