Ο ΚΒ και το Καζίνο

17.11.07 by Cookie Basher

Τον Κ Βήτα κάποτε, όχι τόσο παλιά, τον θαύμαζα απεριόριστα, ίσως μέσα στην ασάφεια της εφηβείας να είχα βρει κάποιον ήρωα. Αλλά όπως συμβαίνει συνήθως μεγαλώνοντας, οι ήρωες αποκαθηλώνονται.
Ακόμα τον εκτιμώ και τον συμπαθώ ιδιαίτερα. Προσπαθώ να μην "κρίνω" βιαστικά, να μην επηρεάζομαι από αυτά που κατά καιρούς βλέπω να συμβαίνουν και να τα χαρακτηρίζω κακές στιγμές. Έτσι και τώρα, που έσκασε μύτη το θέμα με τη χρησιμοποίηση κομματιού από το "2" για διαφήμιση καζίνου στην τηλεόραση. Προσπαθώ και θέλω να πιστέψω ότι για άλλη μια φορά ο Κ. πιάστηκε κότσος. Αρνούμαι να πιστέψω ότι ο Κ. έδωσε την άδειά του για κάτι τέτοιο. Διαβάζω σε σημερινή ανακοίνωση στο movement:

Ο δισκογραφικός μηχανισμός απ τη στιγμή που θα εκδοθεί ένα μουσικό έργο αναλαμβάνει την εκμετάλλευση του κάνοντας κινήσεις που δεν είναι πάντα και τόσο δόκιμες.
Σχετικά με την διαφήμιση που κι εγώ είδα με έκπληξη στην τηλεόραση θέλω να αναφέρω τα εξης.
Η μουσική του 2 καθώς και όλων των υπολοίπων έργων μου, μου ανήκει καλλιτεχνικά αλλά δεν σημαίνει ότι μου ανήκει και η εκμετάλλευση της .
Είναι προφανές ότι το κόστος των παραγωγών μου είναι τέτοιο που δεν μπορώ σε οικονομικό επίπεδο να ανταπεξέλθω μόνος μου.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι επιχειρηματίες που μετέχουν σε αυτό να εκμεταλλεύονται τα δικαιώματα των συνθέσεων μου.
Έτσι και στην περίπτωση αυτή η τύχη του συγκεκριμένου κομματιού ορίστηκε από άλλους ανθρώπους .
Είναι φανερό ότι δεν συμπαθώ τα καζινο, τη φιλοσοφία τους και την φιλοσοφία του τζόγου.
Η μοναδική ενημέρωση που είχα ήταν ότι θα διαφημιστεί η αναδάσωση της Πάρνηθας χρησιμοποιώντας τη μουσική μου χωρίς να έχω έλεγχο και δικαίωμα έλεγχου για το διαφημιστικό προϊόν.
Εδώ και πολλα χρόνια η μουσική μου από τους στερεο νοβα μεχρι τωρα εχει ντύσει άπειρα τηλεοπτικά σήριαλ χωρις καμία έγκριση μου όπως και διάφορα διαφημιστικά σποτ για οργανισμούς που ουτε γνωρίζω.
Με ενημερώνουν επίσης ότι (το κυμα) για πολλοστή φορά ντύνει μια νεα διαφήμιση χωρις να εχω καμία απολύτως ιδέα. Η δουλειά που κάνουμε και εγώ και όλοι συνάδελφοι μου παντού στον κόσμο είναι μια δουλειά απροφύλακτη και εκτεθειμένη.
Ολόκληρο το μουσικό μου έργο διατίθεται δωρεάν από τα sites του internet
και από επίσημους ραδιοφωνικούς σταθμούς χωρίς κανείς να μου ζητήσει την άδεια.
Ο χρόνος είναι ο μοναδικός καταστροφέας και νικητής σ αυτή τη ζωή και αυτός θα δικαιώσει τις ανθρώπινες αξίες αλλά και την αξία των πραγμάτων.
κβητα

Αυτά. Να πω ότι την διαφήμιση δεν την έχω δει και δε θέλω. Συγχαρητήρια σε όποιον ηλίθιο διαφημιστή είχε την ιδέα. Το θέμα αναφέρθηκε εδώ, εδώ κι εδώ.

3 comments:

revqueer said...

Γιατί το 'Like a Rolling Stone' σε διαφήμιση της Coca Cola τι σου λέει;

Anonymous said...

Εγω την εχω δει την διαφημιση, μια χαρα ωραια ειναι, μεχρι που φτανουμε στο τελος και αρχιζει η Καζινια [;;]. Χουμφ.

Cookie Basher said...

revqueer, δεν ανήκω στους φαν του Dylan, αλλά απ' όσο ξέρω, έχει γυρίσει κιόλας διαφήμιση για ενεργοβόρα αυτοκίνητα, μεταξύ άλλων

deeona, το νόημα πίσω από τις ωραίες εικόνες είναι ότι μας περνάνε για βλάκες!