Κλείσ'το το ρημάδι

17.8.07 by Cookie Basher

Κι ενώ κόσμος φεύγει για διακοπές και κλείνει κινητά, blog, επαφές με τον υπόλοιπο κόσμο, ο γράφων αποφάσισε να κάνει το ίδιο, ετοιμαζόμενος για την 16η (δε θέλω γελάκια) κατά σειρά εξεταστική της ρημάδας της σχολής, που ξεκινά όπου να' ναι.

Επειδή κάθε φορά με πιάνει το σύνδρομο στρουθοκαμηλισμού (a.k.a. ο κόσμος χάνεται και το μουνί χτενίζεται), λέω να κόψω τις μαλακίες και να προσπαθήσω να αφιερωθώ ψυχή και σώμα στο μισητό διάβασμα. Πρόσφατα συμπτώματα:

  • Χθες (βράδυ-ξημέρωμα) έκατσα κι έβγαλα μια ολόκληρη πίστα του Tomb Raider: Anniversary. Ξέρεις το στόρυ, "Στις 2 το κλείνω. ... Πήγε κιόλας 3 παρά; .... Θα βγάλω κι αυτό και το κλείνω. ... Ας δω λίγο τη νέα πίστα.... κλπ κλπ"
  • Σήμερα είδα τα πρώτα επεισόδια μιας (νέας για μένα) σειράς του HBO, Entourage (btw, καλή φαίνεται).
  • Σήμερα επίσης, έβαλα να κατεβαίνουν τα άπαντα του (θεού) Satoshi Kon και το 2ο μέρος του yaoi Okane Ga Nai* (τί τραβάει κι αυτό το κατατρεγμένο twink).
  • Ξόδεψα ώρες σε τηλέφωνα, συζητώντας για τα μαθήματα και τα σχέδια περί σχολής (Θα αυτό, θα εκείνο... μπε).
  • Καπάκι έχω δεσμευτεί για sleep over το Σάββατο και ξενύχτι/ποτά (δεν ακυρώνεται με τίποτα..).
  • Για το blogging, τι να πω, ξέρετε σεις.
Όπως βλέπετε, είμαι πολυάσχολο παιδί.
Δε θα απέχω τελείως (δε διακρίνομαι για την αυτοπειθαρχία μου), απλά θα διανυκτερεύω για τα επείγοντα :Ρ
Crossing fingers ότι αυτή θα είναι η τελευταία εξεταστική (είπα δε θέλω γελάκια!.. Διόνα, σε άκουσα!)

*(Torrents: Okane Ga Nai pt.1 + pt.2 )

Filed under , having Edit 

21 comments:

Keen On Boys said...

okane ga nai?
hahaha, anwmaliarh! :P
vlepeis k tentacles? :P

Cookie Basher said...

Εννοείς αυτό που κατάλαβα (το είδος);
ΟΧΙ!!! lol
Για τί με πέρασες;
Να υποθέσω είσαι φαν του OGN? :P

Keen On Boys said...

δεν βλέπω yaoi...
τώρα έχω κολλήσει με το "Monster" και είδα πρόσφατα το Byousoku 5cm του αγαπημένου μου Makoto Shinkai

Κατα τα άλλα προτιμώ sci-fi και romance/drama

Cookie Basher said...

Καλά, μη νομίζεις, ούτε γω.
Το Monster θέλω κι εγώ να το δω!
Προς το παρόν, βλέπω (όποτε προλαβαίνω) τα τρέχοντα από Claymore και Bleach μόνο :)

Keen On Boys said...

το bleach το παράτησα στην Bantou Saga, δεν μπορω τα fillers με τίποτα!!! :P
To claymore θελω να το δω κάποια στιγμή οταν βρω χρόνο :)

Cookie Basher said...

Χα! Άμα δεις τα τωρινά fillers, θα τραβάς τα μαλλιά σου!
Claymore προτείνω στάνταρ! ;)

Anonymous said...

It's all chinese to me που λενε.

Αγορι, και γω μαζι σου στο διαβασμα. Και οοοχι, εγω ποτε δεν γελω για αυτο το θεμα. Για κλαματα ειναι (=ειμαι).
Περασα ομως το μοναδικο μαθημα που πηγα και εδωσα. Στην τυχη τα εβαζα σχεδον, αλλα την ειχα την υποψια οτι θα περνουσα. Μουχαχα.
38 to go!
Or something of that sort. Yay.
Μπε.

Neverlandean said...

Καλό διάβασμα! Να δούμε εγώ πότε θα αρχίσω. :(

Μα τι τσοντιάρηδες που είστε keen και cookie! :PPPP
Κατέβασα το Paprika αλλά ακόμα να το δω.

APSOY said...

Αχβαχ κούκι με γείωσες τρελά!!!
Πάνω που επανήλθα, και έκραξα ένα συνάδελφο που μου ευχήθηκε "καλό χειμώνα", μου θύμησες πως πέρα απ τα κρύα έρχονται και τα διαβάσματα...

Ε, τι να σου πω τώρα?
...
ΥΓ(τα κινεζικα πιό πάνω τι είναι???)


(φιλιά)

Anonymous said...

Αυτό με την αφιέρωση ψυχή τε και σώματι στη σχολή το είπα και εγώ.

Βέβαια και εγώ ακολούθησα το παράδειγμά σου και είδα 1 ολόκληρη σεζον από το Nip/Tuck αλλά λέμε τώρα...

Cookie Basher said...

congrats, dee! άε να σε δω! :Ρ
btw, μη με παίρνεις στο παλιό νούμερο :Ρ

Neverάκο, δώσε έστω και λίγα μαθήματα, σου μιλάει ένας κα(η)μενος! Το Paprika καλό, αλλά νομίζω ότι έχει κάνει και καλύτερα ο Kon. Για τις τσόντες, σιγά!! Μόνο hardcore για μένα, ευχαριστώ.

Apsoy, πες μου καλή τύχη! Για έναν καλύτερο χειμώνα lol
Τα πιο πάνω είναι γιαπωνεζικα καρτούν (άνιμε), μην την ψάχνεις!

Nam3l3ss, θέλει πολύ αυτοπειθαρχία! Κόντεψα να παρασυρθώ πάλι σήμερα με άνιμε, αλλά ok. Έναν ολόκληρο κύκλο στην καθησιά σου καθάρισες;!

Impressed Guy said...

Το πάθαινα και εγώ αυτό με το διάβασμα. Έλεγα πως θα ξεκινήσω, διάβαζα μία ώρα και μετα με έπιανε να καθαρίσω τη βεράντα (που είχε μείνει με νέφος κάτι μήνες), να αρχειοθετήσω τα cd μου, να αλλάξω θέση στα έπιπλα και διάφορα τέτοια. Καλό κουράγιο πάντως!!!

Erisadesu said...

Γιατί τι έχουν τα Tentacles??? Δεν κατάλαβα γιατί σνομπάρετε τη μυθολογία της Ιαπωνίας?
το Monster το έχω αποκτήσει πρόσφατα!!!

όσο για το ποστ... εγώ καθάριζα όλη την εστία μόνο και μόνο για να μη διαβάσω.

Wrong Guy said...

Same here Cookie!

Τα ίδια ακριβώς πάθαινα και εγώ, μόνο που επιπροσθέτως με έπιανε μια μανία καθαριότητας και έκανα και re-decoration στο σπίτι.
Άντε να είναι η τελευταία αυτή η εξεταστική!

Erisadesu said...

Τελικά νομίζω ότι έχεις πολλά να μου μάθεις για τα anime.

Cookie Basher said...

Thanks guys! :D
Τελικά δεν είμαι ο μόνος με τέτοιες τάσεις!

Erisabetsu, το ίδιο θα έλεγα για σένα! Ίσως να έχει κάτι να μάθει ο ένας από τον άλλον (tentacles πάντως δε θέλω!! :Ρ)
btw, σε έχω πετύχει και στο anime.gr :Ρ

Erisadesu said...

omg cookie basher... πότε μπήκες στο anime//gr?? και τι νικ έχεις???
και αν είσαι στην anime.gr... μήπως σε ξέρω κιόλας...??
άντε να με πετύχεις και στην animeclipse.com τότε.

και ναι εντάξ.. καλά τα tentacles... αλλά με μέτρο.

Cookie Basher said...

Έχω λίγο καιρό εκεί, αλλά δεν είμαι κι από τα πιο ενεργά μέλη. Renji :P

Στους Animeclipse δεν έχω γραφτεί, αν και το επισκέφτομαι που και που

revqueer said...

Κι εγώ ξεκινάω αύριο εξεταστική η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα οκτωβρίου!! Όρεξη για διάβασμα 0!!! Ευτυχώς που υπάρχει και το blog σου και περνάει λίγο η ώρα...

APSOY said...

Πως πάει το διαβασματάκι βρε συ???
:)
(ελπίζω να αντέχεις... ελπίζω καλά...ελπίζω να μην πήζεις πολύ...)

Καλές επιτυχίες!!! :)

Cookie Basher said...

^Thanks 4 asking!
όχι απλά έχω πήξει, όχι τά 'χω παίξει..! Words cannot describe.

Πάει ψιλοκαλά ως τώρα, αύριο όμως ετοιμάζομαι να τον πιώ. Αυτά!
φιλιά