Πρέπει να καταλάβεις..

7.8.07 by Cookie Basher

Είμαι εγώ, δεν είμαι εσύ. Δε μπορείς να απαιτείς να ζω όπως ζεις εσύ, επειδή εσύ πιστεύεις ότι αυτό είναι το ενδεδειγμένο. Επειδή εσύ καμαρώνεις για τη ζωή σου, δε σημαίνει ότι όλοι θέλουν αυτά που θες εσύ.


Μπορεί εγώ να γουστάρω για μια βδομάδα να κλειστώ σπίτι και να παίζω το νέο Resident Evil μέχρι να το τελειώσω.

Μπορεί να προτιμώ από το να βγω μόνος μου σε ένα μπαρ, για να λέω ότι ζω την κάθε στιγμή, να κάτσω σπίτι και να βλέπω άνιμε.

Μπορεί να μη θέλω να κάνω ανούσιο socializing, μόνο και μόνο για να έχω παρέα για τον ένα μήνα, γιατί δε μ' αρέσουν οι κατ' ανάγκη φιλίες με ημερομηνία λήξης.

Μπορεί να μη θέλω να πάμε στο τάδε κυριλέ εστιατόριο, για την εμπειρία όπως λες, αλλά να τριγυρνάω στους δρόμους με μουσικές στ' αυτιά μου, αποτυπώνοντας μυρωδιές και εικόνες.

Μπορεί να μη θέλω ρε φίλε να κάτσω να δούμε σιωπηλοί βλακείες στην τηλεόραση, επειδή θεωρείς ότι το να καθομαι σε άλλο δωμάτιο μόνος μου δεν είναι νορμάλ.

Μπορεί να θέλω να είμαι 3 ή 5 ώρες μπροστά στο pc, χωρίς να με κοιτάς σαν εξωγήινο.

Μπορεί να τσιτώνομαι στη σκέψη ότι έφαγα 500 ευρώ μέσα σε μια βδομάδα και δεν έχει καμμία σχέση με το ότι εσύ κάποτε δούλευες ένα χρόνο να ξεχρεώσεις τα ταξίδια που έκανες, επειδή τότε δεν είχες λεφτά.

Μπορεί να μη θεωρώ τρελή ευκαιρία να μπορώ να πάω Παρίσι μόνος μου για μια μέρα, σε μια χώρα που δεν ξέρω ούτε καν τη γλώσσα και να προτιμώ να τριγυρνάω στους δρόμους των Βρυξελλών τραβώντας φωτογραφίες.

Μπορεί να υπάρχει μια μέρα ή και παραπάνω που δε θα έχω όρεξη να βγω, "να περάσω καλά". Αν το γουστάρω, και μέσα μπορώ. Και μόνος μου, επίσης. Επειδή εσύ δεν αντέχεις ένα λεπτό μόνος σου με τις σκέψεις σου, αυτό δε σημαίνει ότι εγώ έχω πρόβλημα κοινωνικοποίησης ή ότι ζω μίζερη ζωή και θα πρέπει να με λυπάσαι.

Να λυπάσαι τον εαυτό σου και μόνο. Αν θες σώνει και καλά να αλλάξεις κάποιον, να αλλάξεις τον εαυτό σου, σου χρειάζεται μάλλον.

Filed under having Edit 

12 comments:

dung happens said...

Μερικές φορές νομίζω ότι είσαι εγώ, σε μια παράλληλη πραγματικότητα, with more eloquence and a nicer ass.
(στα βυζιά και στην τρίχα σε κερδίζω, δεν θέλω αηδίες)

Τελοσπάντων.
Πες μου ποιος σε πείραξε για να τον σπάσω. Αντ.

Grimdal said...

Καλά, συγνώμη, δεν πρόλαβες να πατήσεις το πόδι σου στην Ελλάδα+μάλιστα μετά από τέτοια ταλαιπωρία+αρχίσανε να σου την πέφτουν;;;
Ρε, πάει καλά ο κόσμος;;;

Provato said...

απορία σπαστικού φίλου:

όπως τα γράφεις εδώ, του/της τα έχεις πει ποτέ; ή περιμένεις να τα μαντέψει από συμφραζόμενα; χμ χμ χμ....


μπεεεεε και πολλά φιλιά

Keen On Boys said...

Πέστα πέστα!
Kι εμένα με κοιτάνε περίεργα που βλέπω anime!

Cookie Basher said...

d., τώρα θα πρέπει να ψάξω τι σημαίνει eloquence :Ρ
Τα υπόλοιπα αφού τα ξέρουμε εδώ και χρόνια, ακόμα να το καταλάβεις;!

Grimdal, ένας είναι, ο οποίος τελευταία δεν πάει καλά ψυχολογικά κι επειδή του είναι δύσκολο να πάει σε κανέναν ειδικό, ξεσπάει στους άλλους..

Provatini, δεν του τα έχω πει αν και θά 'πρεπε. Αλλά ξέρεις πως είναι μερικές φορές που μπλέκονται οικογενειακά θέματα και άλλα άτομα μέσα σ'αυτό, είσαι σε κάπως ευαίσθητη θέση και κάνεις υπομονή.. :**

Keenάκο, άστους να κοιτάνε, εμείς ξέρουμε καλύτερα ;)

dung happens said...

Ε αμα μου'ρχοτανε και μενα η ελληνικη λεξη θα στην ελεγα για.
Heh.
Mais oui τα ξερουμε, αλλα ακομα μενω αφωνη ωρες ωρες :***

Εισαι καλυτερα τωρα;

[/thefuturemotherofyourchildren]

Cookie Basher said...

Μπε.
Μια χαρά είμαι, αν και ανοίγονται νέα μέτωπα, αλλού, θα στα πω στο τηλ.:Ρ

the what? uh-uh luff :P

dung happens said...

Haha ειχε μεινει αυτο το τελευταιο γιατι προσπαθουσα να κανω comment και δεν μ'εκανε sign in, οποτε ειπα να το κανω anonymously αλλα πηρα τον Πουλος [τον Nick ντε απο το Hearbreak High].


Αυτα.

Επισης
δεν εχω κινητο.
Στο λεγω για να μην νομιζεις οτι ξεσκιζομαι αφου δεν θα το πετυχαινεις ανοιχτο.
Θα παρω καινουριο.
Καποια στιγμη.

Transmission, over.

Grimdal said...

Μήπως να ξεκαθάριζες τη θέση σου ήρεμα+χωρίς να φέρεις τον άλλο σε δύσκολη θέση;
Καλύτερα να το βγάλεις+να είσαι εσύ ήρεμος από τη μεριά σου παρά να το καταπιέζεις+σιγά σιγά να γίνεις ένα αντίγραφο του.
Άσε που τα καταπιεσμένα νεύρα αυτού του είδους συνήθως μας χτυπάνε σωματικά.

Cookie Basher said...

Καλά, αντίγραφό του να γίνω δεν παίζει :) (μιλάς σε ζώδιο της γης!)
Τώρα δεν έχουμε επαφή, αλλά αν προκύψει, ίσως και να τ'ακούσει.
Γενικά τα νεύρα μού περνάνε εύκολα :)

Jirashimosu said...

Θες να τα τυπώσουμε σε 1.000.000.000 αντίτυπα, να το κάνουμε μανιφέστο και να το μοιράζουμε δωρεάν με το "θες να τα φτιάξουμε;"

Cookie Basher said...

Αν δίνουμε το "μανιφέστο" μαζί με το "θες να τα φτιάξουμε;", λες να βρεθεί κανείς μέσα στο 1.000.000.000 ή θα τους τρομάζουμε;
Βέβαια υπάρχει κι άλλη εναλλακτική χεχε