Whatever=?

11.6.08 by Cookie Basher

Αν μένεις με γονείς, όσο καλοί και να είναι, τη γκρίνια δεν τη γλυτώνεις, είναι το δεδομένο στη σχέση. Σήμερα κι ενώ πέρασα ένα άυπνο βράδυ, κατέβηκα να ετοιμάσω έναν καφέ να ανοίξει το μάτι. Εγώ σε φάση ζόμπι, η μαμμμά τη βλέπω, κωλοστρίβεται για πρωινή ξιφομαχία, αλλά δεν είμαι σε θέση μάχης, οπότε προσπαθώ να κάνω την παρουσία μου ανεπαίσθητη ήτοι κάνω τον Κινέζο.

Η αφορμή ήταν ότι μιλούσα στο τηλέφωνο πρωινιάτικα, και γενικά όλη την ώρα ή ότι τη μια ακούω μουσική [που τελευταία την έχω ψυλλιαστεί και ακούω στα μουλωχτά με τα ακουστικά, 26 χρονών μαντράχαλος], ότι την άλλη κοιμάμαι και τέλος πάντων τί θα γίνει επιτέλους με την πτυχιακή μου etc etc [πού να φτάσει ώρα που θα γκρινιάζει και για εγγόνια δηλαδή!]

Το ένα έφερε το άλλο, οπότε σκάει και η βόμβα για τη ρημάδα τη σχολή γενικά, κήρυγμα με μπόλικη δόση παροξυσμού, η γιαγιά να έχει έρθει για βόλτα και να την κάνει άρον άρον στο αθόρυβο και με ελαφρά, εγώ να είμαι σε φάση why god, το κήρυγμα να συνεχίζεται και να έχουμε φτάσει πια στον απολογισμό των τελευταίων 8 χρόνων, εγώ why god, whyyyy, take me now

Συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις, φτάνω στα όριά μου σε χρόνο ρεκόρ, σήμερα όμως θες η μαστούρα της αϋπνίας, θες το ότι το έχω συνηθίσει ή ότι δε θέλω να ανάψω κι άλλες φωτιές, είχα σθεναρή αντίδραση, it was a first...

Μαμμμμά: ..Και δε μπορώ άλλο, βαρέθηκα 8 χρόνια αυτή η σχολή [6 και κάτι είναι, άλλα ας μην το πιάσουμε], όλο τα αναβάλλεις μπλα μπλα και θες να πιάσεις και δουλειά και τί θα γίνει με την πτυχιακή μπλα μπλα μπλαααα
Εγώ: ...χμμφ.. whatever...
Μαμμμά: Εμ βέβαια, εμείς φταίμε πάλι!
Εγώ: ???
Χάλια τα αγγλικά σου μαμά, χάλια.

Δε μπορώ να βγάλω συνεννόηση.

Filed under , having Edit 

15 comments:

mahler76 said...

Συνεννόηση νταλίκα με την μάνα!!!

hourglass said...

Join the club...

xipasmenos said...

1η περίπτωση

Μαμά & αδερφή μαλώνουν.

Μπαμπάς τα πέρνει και λέει: Δε το πιστεύω οτι μαλώνεται για ένα τόσο ασήμαντο θέμα, ενώ έχουμε πολύ πιο σόβαρα προβλήματα σε αυτή την οικογένεια (εδώ και με τα 2 χέρια δείχνει εμένα)

2η περίπτωση

Μαμά: Ελα λίγο
Εγώ: Τι;
Μαμά (ενώ δείχνει μια πασμίνα της κολητής μου και almost cry βλέμα!): Αρχισες να φοράς και γυναικεία ρούχα τώρα;
Εγώ: Οχι, μην φοβάσαι δεν θα φορέσω τις gucci γόβες σου!!

3η περίπτωση:

Μαμά ενω πίνω νερό στις 4 τα ξημερώματα, με κοψοχολιάζει ενώ πεταγεται χωρίς να ανάψει φως μεσα στο σκοτάδι: Τι κάνεις τέτοια ώρα ξύπνιος; Ακόμα στο ιντερνετ? Αναρωτιέμαι σε τι παλιο σελίδες μπαίνεις και με τι είδους ανθρώπους μιλάς...τι θα κάνω με σένα;

Εγώ: Το ενδεχόμενο απλά να ξύπνησα για να κατουρήσω και να πιω νερό το σκέφτηκες; Η απλά είπες να με τρομάξεις και να μου πεις ενα σωρό μαλακίες;

Εχω πολλά ακόμη.....το καλό είναι επειδή τους είπα οτι είμαι gay ασχολούνται μόνο με αυτό και δεν με πρήζουν για την σχολή που παράτησα μετα απο 4 χρόνια.....

Αμα θες ανταλάσουμε!!!!!

jg said...

emena pleon de me prizoun kai niw8w paraksena...diladi skeftomai oti 8a ksespasoun ksafnika mia kai kalh. alla to kolpo mou einai oti arxizw kai klapsourizw gia ena 8ema prin prolavoun na to kanoun autoi se mena. pianei sini8ws.

ds said...

Φυσικά και αυτοί φταίνε! Οι γονείς είναι γενικά άκρως εγωιστές, ειδικά οι Έλληνες γονείς θέλουν να κάνουν τα παιδιά τους όπως τους εαυτούς του. No thank you!!!

Dante said...

Α, εμάς είναι προγραμματισμένο, όποτε πάω να τους δω, ο συγκεκριμένος καυγάς ξεκινάει 7 ώρες μετά την άφιξη και επαναλαμβάνεται 5 ώρες μετά...
Συνήθεια είναι.

Gaymer said...

omg:EΨAΞA ΣTO ΛEΞIKO TI ΣYMAINEI whater,IΔOY TO ΠΛHPEΣ AΠOΣΠAΣMA:
Whatever:word that usually juvenails use to indicate undergoing stess caused by parental advisoring.by this word the youngsters imply that their parents are responsible for their psychological (mostly) and socially situation.
H MHTEPA ΣOY EINAI light years MΠPOΣTA!!
MH MAΣAΣ!ME ΦYΛIKOYΣ ANTAΓΩNIΣTIKOYΣ XAIPETIΣMOYΣ(whatever!)

Cookie Basher said...

gaymer OMG!

Gaymer said...

Kalo omg i kako omg?! :P

Cookie Basher said...

Καλό ή κακό; Δεν ξέρω! Το ότι πχ juvenile ήμουν τον προηγούμενο αιώνα δεν είναι και τόσο καλό, ε; :Ρ

Anonymous said...

Α, οι διάλογοι με τη φαμίλια είναι οι αγαπημένες μου σκηνές. Την Κυριακή το πρωί χτυπάει το τηλέφωνο -η μάδερ- ούτε ξέρω ποιά θεϊκή δύναμη με έσυρε ως το σαλόνι να το σηκώσω. Εντελώς άυπνος και officially μεθυσμένος.

"Τί κάνεις";

(φωνή μπάσα) "Κοιμάμαι"

"Γιατί ψιθυριζεις";

(φωνή μπάσα και απελπισμένη) "Κοιμάμαι"

"Καλά. Τί νέα; Τί κάνεις;"

(φωνή που ξεψυχάει) "Κοιμάμαι"

"Δεν ζεσταίνεσαι"...;

Όχι, και να μετακομίσεις, πάλι δεν σώζεσαι!

Gaymer said...

Kala den se exoun parei kai ta xronia!
(nomizw diladi!)

raindrop said...

αφού το είπε ο αξέχαστος μαρκοράς-ο μόνος άντρας που θα μπορούσα να αγαπήσω-:οι μόνοι άνθρωποι που δε θα έπρεπε να μεγαλώνουν παιδιά είναι οι γονείς

τι ψάχνουμε λοιπόν;ας ανεξαρτητοποιηθούμε-οικονομικά-και μακρυά κι αγαπημένοι με τα γερόντια-μέχρι τότε!

Anonymous said...

Κάτι σε de ja vu μου κάνει αυτό... Σαν να το είχα ζήσει σε άλλη ζωή; Δεν ξέρω :Ρ

Tanila said...

Niax niax niax
Παλιό αλλά καλό.
Ατάκα του μπαμπά: "Όλο εκδρομές πας και δε παντρεύεσαι"!
Καφρίλα δική μου: "Ο Νίκος ήταν ο μοναδικός άντρας που ήθελε πραγματικά να με παντρευτεί".
(ο νίκος ήταν ο πρώτος γκόμενος που έμαθε ο μπαμπας ότι κάνω σεξ και λύσσαξε να με χωρίσει, τι τον έβριζε από το τηλ. κ.λ.π.)