*gasp* New RE5 trailer!

4.6.08 by Cookie Basher

Ένα από τα μεγαλύτερα ελαττώματά μου είναι πως αν βρω κάτι που μ'αρέσει, κολλάω μέχρι που με σιχαίνομαι. Έτσι κόλλησα και με το Persona 3 κι έπαιζα ασταμάτητα [μόνο για ύπνο-φαΐ-τουαλέτα] από το Σάββατο ως χθες τα ξημερώματα [Τρίτης προς Τετάρτη] και γι'αυτό ίσως χάθηκα. Αφού λοιπόν σιχάθηκα τον εαυτό μου, το δωμάτιο, το PS2, το παιχνίδι και τα τσιγάρα, αποφάσισα να κάνω ένα break ως το σ/κ από οποιαδήποτε fun δραστηριότητα, blogging included [και ποιος ξέρει, ίσως πιάσω και την πτυχιακή].

Ένιγουέι, για άλλο λόγο ξεκίνησα να κάνω το ποστ!..

omg omg omg! Ολοκαίνουριο Resident Evil 5 trailer! Περιμένω φυσικά να δω και στην Ε3 ακόμα περισσότερα. Το παιχνίδι θα κλωτσάει κώλους [ατυχής μετάφραση], απλά. Φαίνεται τελείως ΠΑΛΟΥΚΙ, τόσο που αγχώνομαι βλέποντας τις μάχες στο βίντεο. Μαζί με το XBOX 360 και το Resi, θα φροντίσω μάλλον να προμηθευτώ και κανένα Action Replay XD


Κι από δω το κατεβάζουμε. Can't wait!

5 comments:

Nikos said...

Τί τέλεια γραφικά!!!!

Gaymer said...

wraio to treiler den lew,alla me ''stenaxwrei'' pou einai ligo san to 4....tha protimousa kati se xeirismo opws ta paliwtera..parola tayta to exoun kanei toso omorfo pou tha einai se epipeda gears of war sigoura...Tha zisoume megales stigmes!

Strahd said...

Ετοιμάζομαι να το τσιμπίσω για PS3 εγώ... Είδα το trailer και μου έτρεχαν τα σάλια!! :)

Keen On Boys said...

Εγώ βλέπω το anime persona trinity soul Που εξελίσσεται 10 χρόνια μετα το storyline του PS2 game και έχει και γαμώ τα character design :)

Άσε που ο μικρός Jun μου κάνει τόσο μα τόσο cute (omg μιλάω για έναν φανταστικό χαρακτήρα σε σειρά κινουμένων σχεδιων, μαζέψτε με!)

Cookie Basher said...

mr. F, δε φαίνεται εκπληκτικό;

gaymer, κατ'αρχάς με γεια το blog!
Ωραίο nick [hehe]
Στο θέμα μας: εγώ προτιμώ τη νέα στροφή της σειράς, της έδωσε νέα πνοή! Και σου μιλάω ως hardcore fan του Re2, έτσι; Discuss! :P

Strahd, νομίζω πως αυτή τη φορά θα τα στάξω στη Microsoft...

keen, το κατεβάζω κι εγώ αλλά περιμένω να τελειώσω το παιχνίδι πρώτα! Βέβαια επειδή μου έχει σπάσει τα νεύρα, μάλλον θα το ξεκινήσω σύντομα. Γκομενικώς, προτιμώ τον Chris ή τον Leon από τα Resi, οπότε μαζέψτε με κι εμένα :Ρ