This.Is.Awesome.

9.4.08 by Cookie Basher

Μετά από τα νεύρα και τη γκρίνια περί χαμένων επικείμενων συναυλιών λόγω στράτευσης, είμαι στην ευχάριστη θέση να φωνάξω

Synch, here I come!

Με φρέσκια αναβολή στο τσεπάκι μου, δε θα χρειαστεί ούτε στον λοχαγό να κάτσω ούτε συρματοπλέγματα να πηδήξω για να είμαι Αθήνα εκείνες τις μέρες :)

Από την άλλη, με τα οικονομικά μου σε άθλια μάλλον κατάσταση, θα χρειαστεί πολύ σκέψη και προγραμματισμός για ν'αποφασίσω για ποιες άλλες συναυλίες θα ξανακατέβω. Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Kylie το Μάιο (θα βρω εισιτήρια;)

Synch τον Ιούνιο (Róisín!!!)

PJ Harvey τον Ιούνιο

Sarah Jones & the Dap-Kings τον Ιούλιο

Fly Beeyond τον Ιούλιο
ΟΥΦ!

13 comments:

gsus said...

kylie tha breis alla na pareis 70aria namaste parea. epishs na prostheseis.
eides pou lussakses?

jg said...

aa teleia???

sikia said...

οι φαντάροι είναι χοτ!
Σπίτι σου ή σπίτι μου ή και κάπου αλλού?

Naf said...

καλε με άγχωσες και εμένα...!(εγώ είμαι της τελευταίας στιγμής)

xipasmenos said...

Καλά η σάρα η μάρα και το υπερκακοσυναπάντημα θα είμαστε στη Kylie....ναι 70 να πάρεις, είναι το επίσημο gay ticket....

Ωραία και δεν ψηνόταν κανένας για PJ Harvey....

Slourp!!! said...

Ante tixere!!
De tha katseis sto loxagooooo?
Enoeite pos tha katseis min eisai xazos...mi sou po kane kai sxesi ego sto leo pou eimai kai palia karavana xexe.Filia!!!

hourglass said...

Βιάστηκα κι εγώ να σου ευχηθώ καλός πολίτης... :)

Τελικά μου φαίνεται στην Kylie δε θα γίνει συναυλία, αλλά gay pride! (μήπως να πάω κι εγώ?)

Provato said...

"Kylie το Μάιο (θα βρω εισιτήρια;)"

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

πολύ γέλιο η απορία!! πολύ.

λολ

:-)

To Katinaki said...

AAA Zileuwwwww!

Unknown said...

τα είπε όλα ο gsus, των 70 να πάρεις για να είμαστε όλα τα πνευματώδη αγόρια αγκαζέ. εισιτήρια βρίσκεις αλλά μην περιμένεις μέχρι 21 του μήνα (έχουμε και ημιτελικό γιουροβιζιόνε πως να τα προλάβεις όλα πιά?)

Anonymous said...

Μου'ρθε τρελη ιδεα.
Να βαλεις βυσμα [δεν με νοιαζει που θα το βρεις] για να σε στειλουνε Ηρακλειο.
Το στρατοπεδο ειναι παραδιπλα απο το σπιτι μου [περιμενω προτασεις και προσφορες για να φιλοξενησω οποιον ενδιαφερεται :P], μεχρι που ακουω την καραμουζα καθε πρωι δηλαδης.
ΤΕΛΟΣ.
Το αποφασισα.
Make it happen :D

Κατα τα αλλα, και μονο που με κοιτας λιωνω Polly Jean.

revqueer said...

Άντε τυχερούλη....

APSOY said...

Πάλιιιιιιιιιιιιι?


Ουφ. Κουράστηκα να σε περιμένω :Ρ
Εγώ μπαίνω... (σνιφ..) ;)