Fin.

17.4.08 by Cookie Basher

Είναι σημαντικό να πραγματοποιείς τους στόχους που θέτεις -ένας από τους δικούς μου (ο σημαντικότερος όλων -ποιο πτυχίο;) για το 2008 ήταν να τελειώσω επιτέλους το Final Fantasy XII (:P). Χθες, ώρα Ελλάδος 05.30 πμ, γράφτηκε ιστορία. 230+ ώρες gameplay, 100% completion (bestiary, pirate's den, sidequests, etc.). Ένα χρόνο και 4 μήνες, πολλές μέρες και ακόμα περισσότερες νύχτες μετά, μπορώ να ηρεμήσω και να ζήσω και πάλι σαν κανονικός (?) άνθρωπος.

Εκείνο το level 99 Red Chocobo δεν έλεγε να μου κάνει τη χάρη. Μαλακισμένο κοτόπουλο. Πέρασα ώρες και ώρες ώστε να φτάσω τους χαρακτήρες στο μέγιστο level, με αποτέλεσμα οι τελικοί bosses να μου κλάσουν τα @@. Ήταν κάπως απογοητευτικό lol

(Μόνο ο oni θα μπορεί να με καταλάβει χα)
Οπότε κι επίσημα, i'm back

9 comments:

revqueer said...

Όπως κοιμόμουν σήμερα στις 5:30πμ, ένα ρίγος διαπέρασε το νεανικό κορμί μου. Άνοιξα τα μάτια μου και φώναξα: 'Τέλος Εποχής! Το αγόρι μας τα κατάφερε!' και με πήρε πάλι ο ύπνος. Τώρα εξηγούνται όλα...

revqueer said...

;-)

xipasmenos said...

Κάπως έτσι θα ένιωσε και Αϊνστάϊν όταν ανακάλυψε την θεωρία της σχετικότητα!!

oni said...

Opote eisai pleon epishma... ntabatzwmenos LOL

Pimp my Wii MTV! :P

Ax me to neo mou look eimai rocker re lol prepei na liwsw to Guitar Hero! XAXAXA :***

Anonymous said...

Αυτο το Red Chocobo μου ειχε μεινει και μενα, φαντασου :P
Ευγε τεκνον μου.
Ευγε.
Εγω θελω να τελειωσω το Wing Commander το πρωτο, μεσα στο 2008.
Καμμενηηηη
[καλα για το δικο σου καψιμο, ουτε λογος :P]

hourglass said...

Πάντα τέτοια, και εις ανώτερα! Εγώ μόνο Fifa και Pro evolution παίζω... ;-)

jg said...

wow!!!! prepei na to giortasoume!!! fernw vodka

Erisadesu said...

Οπως το είπες μόνο ο Ονι μπορεί να σε καταλάβει.

Nikos said...

εγώ δεν έπαιξα ποτέ τέτοιο πράγμα..αν και 200 ώρες γκέιμπλεη τις βγάζω σε κανα μήνα αν παίζω..