Wake me up when september ends

28.9.07 by Cookie Basher


Πάει κι ο Σεπτέμβρης.
Δε θα πω ότι μου φάνηκε σα χθες που μπήκε, γιατί μου φάνηκε ότι κράτησε μισό χρόνο πάνω κάτω!
Να πω ότι έχω να βγω, έστω για έναν καφέ, πάνω από μήνα; Δε θα το πω, θα το ουρλιάξω!
Αυτή η εξεταστική με αποτελείωσε, σωματικά και ψυχολογικά, τελειώνει τη Δευτέρα (μετά από έναν αιώνα και κάτι ψιλά) κι ελπίζω σιγά σιγά ν'αρχίσω να ανακτώ την επαφή με τον έξω κόσμο. Θαυμάζω αυτούς που μπορούν να συνδυάζουν πετυχημένα διάβασμα και σχετικά κανονικούς ρυθμούς καθημερινότητας...εγώ νομίζω ότι αν βγω μια βόλτα (αν προλάβαινα δηλαδή), δε θα μπορούσα με τίποτα να τα ξαναπιάσω. Παράλογο μεν, αλλά όταν είπα να αφοσιωθώ σε αυτό, αυτομάτως το πήγα στα άκρα -συνηθισμένο πράγμα για μένα τώρα που το σκέφτομαι...!

Είναι πολύ μαλάκες αυτοί που παίρνουν αποφάσεις για τα του Παν/μίου! Αρχικά μας βάζουν μαθήματα την επόμενη του τέλους της εξεταστικής. Αυτό δεν έχει ξαναγίνει στο συγκεκριμένο παν/μιο. Έστω βρε παιδιά, μια μέρα κενή, να νιώσω λιγάκι άνθρωπος...! Αλλά όοοοχι.

Το βασικότερο είναι όμως, που να τους πετύχει σεξομανής δραπέτης από απομόνωση σε έρημο στενό, ότι μας κόβουν την πτυχιακή εξεταστική! Αυτό (για τους μη γνωρίζοντες) σημαίνει ότι πλέον οι επί πτυχίω φοιτητές (βλ. εμένα) δε θα μπορούν να δίνουν τα μαθήματα ζυγών εξαμήνων το Γενάρη. Και νταξ, αυτό από μόνο του είναι κακό, αλλά δεν είναι και τρομερό. Το κλου της υπόθεσης είναι ότι αυτό αποφασίστηκε πριν πολύ λίγες μέρες, στα τέλη της εξεταστικής και θα εφαρμοστεί από την επόμενη!!! Δηλαδή εγώ που έχω 1 μάθημα ζυγού εξαμήνου, θα πρέπει να περιμένω μέχρι τον Ιούνιο για να πάρω το γαμημένο το πτυχίο, ενώ θα είχα φροντίσει να μου έμεναν μόνο χειμερινών εξαμήνων ΑΝ μας είχαν ενημερώσει πριν από αυτήν την εξεταστική.

Τέλος πάντων, η καθηγήτρια που έχει το συγκεκριμένο μάθημα μας υποσχέθηκε ότι κάτι θα κάνει, έστω στα κρυφά. Χμμ.. Μούμπλε μούμπλε... παρανομίες...μούμπλε... μυστικές συμφωνίες..μούμπλε.. υπόγειες διαβουλεύσεις... Αρχίζω να ιντριγκάρομαι από όλο αυτό το σκηνικό μου φαίνεται.

Τελικά, όπως βγαίνει κι από τα παραπάνω, το πτυχίο παίρνει αναβολή για την επόμενη εξεταστική (αν με αφήσουν). Δεν έχω παράπονο πάντως, παρ' όλο που ξεσκίστηκα. Μου μένουν μάλλον 3 μαθήματα και η ολοκλήρωση της πτυχιακής. Κι ο yours truly, θα πάρει πτυχίο μετά από 6 μισυ ταραχώδη χρόνια, αλλά δε θα του κάνει πλέον και καμμία αίσθηση.

Ένα ανεξήγητο φαινόμενο είναι ότι κάθε φορά που ξεκινάω διάβασμα, με πιάνουν συνεχόμενα χασμουρητά. Και ναι, νταξ, οι βάσεις δεδομένων στην προκειμένη είναι βαρετές, αλλά με το που αφήνω το βιβλίο, τα χασμουρητά εξαφανίζονται...

Filed under , , having Edit 

9 comments:

bill g. said...

Ξέρεις τι; Μάλλον σε ματιάζουν τα βιβλία. Πριν πιάνεις το διάβασμα να φοράς το βρακί σου ανάποδα μη σε πιάνει το μάτι. Άκου που σου λέω, μου το'πε μια γριά τσιγγάνα απ' το Κουβέιτ. Άντε βρε, και του χρόνου απόφοιτος! (φαντάζομαι, δε ξέρω, πόσο καιρό παίρνει μια πτυχιακή;)

Cookie Basher said...

Λες;
Ή λες σιγά σιγά να το χάνω και ν'αρχίσω να συνομιλώ μαζι τους; :Ρ

Η πτυχιακή θα έχει τελειώσει μέσα στο εξάμηνο, στάνταρ.

xipasmenos said...

Εγω τα παρατησα δε την παλευα άλλο ασε που δεν ήταν αυτό που μου αρεσε.....κουράγιο μπισκοτακι που θα παει θα πεταξεις και συ το γελοιο καπελακι στο αερα....

Neverlandean said...

Τώρα να πω ότι σε νιώθω ψέματα θα πω. Το κωλοβαρούσα όλο το Σεπτέμβρη σα δε ντρέπομαι λιγάκι.

Provato said...

αμαν βρε πουλί μου είχα αρχίσει να ανησυχώ, ήμουν έτοιμος να στείλω τον επιθεωρητή σαήνη να σε ψάξει...

νέα του μήνα που έχασες:

γίναν εκλογές, η Μπρήτνη έχει προβλήματα, το πασόκ διαλύεται.

μπεεε

Cookie Basher said...

xipaki, παράτησες τη σχολή τελείως; τί ήταν, αν επιτρέπεται; τήβεννο δε φοράω, που να με πληρώσουν

Neverlandean, αν έχω μάθει κάτι καλά, είναι ότι όσο αφήνεις, όχι μόνο σε αφήνει, αλλά κάθε φέτος και χειρότερα, γίνεται συνέχεια όλο και πιο παλούκι.. Ελπίζω να βρεις τον τρόπο σιγά σιγά ;)

Πρόβατε, άστα αυτά και γδύσου

xipasmenos said...

μηχανολογία....what was i thinking... Εκανα πολλα πραγματα λαθος και επηρεασαν το μέλλον μου. Είχα στο μηχανογραφικο μόνο Αρχιτεκτονικη και 1 ΤΕΙ για αναβολή στο στρατό. Έχασα την Αρχιτεκτονική Βολου για λίγο και περασα εκεί. Εεε λάθος επιροη απο λάθος άνθρωπο και πήγα μαλακια...περναγα συντηρηση αναπαλαιωση παλαιων κτηριων, βιομηχανικο σχεδιασμο σχολες με ενδιαφερων για μενα αλλα ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Τεσπα είμαι ικανοποιημένος με την δουλειά μου τώρα....
ΥΓ περασα ωραια φοιτιτικα χρονια παντως...

revqueer said...

Εγώ ξεκινάω αισίως το έκτο έτος σπουδών with no end in sight...

Anonymous said...

όχι όχι δεν αγχώνομαι καθόλου. το'χεις.