Ο Cookie παρεκτρέπεται

14.9.07 by Cookie Basher

People, gather around! Ακολουθεί πολιτικό ποστ
People: έλεος πια, χέσε μας

Λογική αντίδραση... Just for the record..Δεν είχα σκοπό ούτε καν να απασχολήσω το μυαλό μου με τις εκλογές. Πόσο μάλλον να καθήσω να γράψω. Να μου συγχωρεθεί η κοινοτυπία, παρακαλώ :P
Απλά νιώθω την ανάγκη να συντονιστώ στην ίδια συχνότητα με κάποιους. Ακολουθεί ποστ-σεντόνι, διπλωμένο στα τέσσερα, so consider yourselves warned.

Part 1 - Δεν πάτε καλά...


Η οικογένειά μου θεωρεί δεδομένο ότι θα ψηφίσω για άλλη μια φορά αυτό που θα μου υποδείξουν. [insert buzzer sound here]
Πριν κάμποσες μέρες, ανακοίνωσα στον πατέρα μου να μην υπολογίζει την ψήφο μου, ως πακέτο με της υπόλοιπης οικογένειας. Κούνησε το κεφάλι και είπε κάτι του στυλ, "καλά καλά, λέγε ότι θες εσύ". Βλέπεις, ο θείος Γ., κατεβαίνει και πάλι στις εκλογές με το "κόμμα μας" και θεωρείται υποχρέωση και οικογενειακή αλληλεγγύη να του χαρίσω ασυζητητί την ψήφο μου. Μου λένε ότι όταν έρθει η ώρα, ο θείος θα βοηθήσει.

Πως γίνεται να λένε κάτι τέτοιο χωρίς να ντρέπονται/γελάνε/αηδιάζουν; Λες και πρόκειται να ζητήσω ποτέ ρουσφέτι. Λένε μεγάλο λόγο να μη λες, αλλά ξέρω ότι δεν θέλω ποτέ να ζητήσω "εξυπηρέτηση" για να πάρω μετάθεση / βρω δουλειά / διεκδικήσω αυτά που μου ανήκουν. Προσπάθησα να εξηγήσω το αυτονόητο, ότι ο θείος έχει φιλοδοξίες (μη χέσω) και είναι αποκλειστικά και μόνο πρόβλημα δικό του, nothing to do with me. Και ότι δεν πολυκολλάω να του πω ότι δεν τον ψήφισα, αν με ρωτήσει αν τα κατάφερα με το -έτοιμο- ψηφοδέλτιο...

Πράγματα που για μένα είναι πιο ξεκάθαρα κι από το τί μήνα έχουμε, για τους γύρω μου είναι σαν να υπάρχει ένας μεγάλος ελέφαντας πάνω στο τραπέζι της κουζίνας και κανείς να μην τον βλέπει. Hello people, what's wrong with you?


Part 2 - You make me sick

Οι πολιτικοί είναι στην πλειοψηφία τους σιχαμεροί θεσάκηδες, που κάθε λίγα χρόνια βγαίνουν στις λαϊκές ζητιανεύοντας ψήφους, που πηγαίνουν ίσα να τους πάρει η κάμερα σε καμμένα χωριά, άχρηστοι δημιουργοί, υποκινητές και δέσμιοι του συστήματος που επικρατεί στην Ελλάδα....

Δεν ξέρω πως ακούγονται όλα αυτά, ποτέ μα ποτέ δεν είχα πολιτική σκέψη, δεν τάχθηκα πολιτικά κάπου. Αλλά ρε συ, δε μπορώ άλλο να με κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα μου. Να με κάνουν να απορώ με την ηλιθιότητα του κόσμου που τους εκλέγει πανηγυρικά. Να με στρέφουν στην απολιτίκ φάση. Και να είμαι μέσα σε όλα αυτά αόρατος.
Αυτή τη φορά το πήρα ζεστά το θέμα. Και σκεφτόμουν, αφού κάτι πρέπει να ψηφίσω, τι θα είναι αυτό. Θα έριχνα λευκό-άκυρο, αν αυτό δεν ευννοούσε αυτούς που αποφεύγω. Φακ, σκεφτόμουν να έριχνα μέχρι και σαλάμι! Αλλά και πάλι. Σκατά, ότι και να έκανα, they would have their way again.


Part 3 - Το αρχικό θέμα του ποστ

Πριν μήνες, διάβαζα στο λεωφορείο ένα αθηναϊκό free press και έπεσα πάνω σε ένα άρθρο για ένα νεοσύστατο κόμμα... Δεν ξέρω γιατί -αφού μονίμως αποστρέφω το βλέμμα από κάθε τί κομματικό-, αλλά ξεκίνησα να το διαβάζω.. Διάβασα τυπωμένα για πρώτη φορά τα αυτονόητα, να λέει κάποιος "ρε παιδιά, υπάρχει ένας τεράστιος ελέφαντας πάνω στο τραπέζι της κουζίνας! wtf?"..
Το αποθήκευσα κάπου στο μυαλό μου, με σκοπό να ανατρέξω πάλι εκεί οπωσδήποτε...

Λίγο καιρό μετά, αποφάσισα να το ψάξω στο νετ.. Δε θυμόμουν λεπτομέρειες, οπότε googlάρησα και βρέθηκα εδώ. Έντρομος. Wtf? What was i thinking? Γύρισε ο κόσμος ανάποδα; Αφού έπεισα τον εαυτό μου ότι όλα ήταν μια παραίσθηση, απογοητευμένος, ξέχασα το όλο θέμα.
Μέχρι που έπεσα στο post του αγαπητού Αρκούδου και όλα ξεκαθάρισαν. Τελικά ήταν αυτό!
Στο διάολο και τρόμαξα -καλά τα θυμόμουν!


Part 4 - Η κατακλείδα (αυτή που μας μάθανε στο Λύκειο και πάντα μου έφερνε στο μυαλό την Κλειτορίδα)

Όποιος ενδιαφέρεται, ας ρίξει μια ματιά.. Τα σποτ (εδώ κι εδώ που μάλλον δε θα τα δει και πολύς κόσμος) είναι το κάτι άλλο..! Δεν εκθειάζω -απλά μου φαίνεται σα μια ψύχραιμη οπτική πλευρά, με αρκετά σωστά points, άσχετα με το προεκλογικό πανηγύρι.
Ακόμα και αυτό, το αυτονόητο, είναι σπάνιο...
Όπως έγραψε κι ο George:

Και δε σου το έγραψα αυτό γιατί θέλω να σε κάνω να τους ψηφίσεις.
Θέλω όμως να σε κάνω να το διαβάσεις και να έχεις άποψη, κι ας είναι η χειρότερη.
Αν έφτασες ως εδώ
  1. συγχαρητήρια για την υπομονή
  2. αυτό σημαίνει ότι ίσως και να μπορώ να γράψω σεντόνι που να διαβάζεται :P
  3. τσάκω έναν Jeremy Piven για ανταμοιβή

Jeremy, marry me

Filed under , having Edit 

15 comments:

Wrong Guy said...

Εγώ από ολα αυτά έχω να σχολιάσω το εξής

O George είναι όντως marriage material.

Ψήφισε ότι θες,όχι ότι σου πούνε.

Φιλιά

bill g. said...

Δε θα το πιστέψεις. Διαβάζω για εξεταστική, και μέσα στα οικονομικοπολιτικά συστήματα βλέπω εδώ και μέρες διάφορα περί σοσιαλισμού, καπιταλισμού, φιλελευθερισμού. Σήμερα το πρωί λοιπόν, αποφασίζω να ψάξω την ελληνική Βικιπαίδεια για να δω έστω έναν ορισμό για όλα αυτά που χρόνια ακούω αλλά δε ξέρω για τι πράγμα μιλάνε.

Διαβάζοντας λοιπόν τις (ομολογουμένως σύντομες) επεξηγήσεις, οδηγούμαι μέσω ττων links στο site αυτής της παράταξης φιλελευθεριστών. Και αμέσως μετά κοιτάζω τα RSS feeds μου, και βλέπω νεοαφιχθέν αυτό το ποστ σου. Τώρα το λες ή δε το λες spooky αυτό;

Λολ, πέρα από την πλάκα, με εντυπωσίασε που βρήκα κάτι που ίσως ταιριάζει λίγο καλύτερα στην νοοτροπία μου, από όλα τα ετοιμοσερβίριστα των δημοσκοπήσεων και της δημοσιότητας. Αν θες λίγο περισσότερο food for thougt, διαβασε αυτό http://e-rooster.gr/03/2004/67

Σήμερα το βρήκα, δεν εγγυώμαι προσωπικά τίποτα για την αξιοπιστία ή αμεροληψία του, αλλά ενδιαφέρον είναι.

Thanks που μοιράστηκες την ανακάλυψή σου (και τη φωτό στο τέλος!)

revqueer said...

Παιδί μου ψήφισε ό,τι θες και γράψε τους κανονικά!!! Εν κλειτορίδι για το δικό σου μέλλον ψηφίζεις!

Cookie Basher said...

The Wrong Guy: O Jeremy εννοείς :Ρ
O George είναι άλλος
Αν δε γίνεται να παντρευτούμε, θα του προτείνω να με υιοθετήσει! :Ρ

bill g.: Thanks για το link! To e-rooster είναι site που ανήκει στον Πρόεδρο της ΦΣ ;)

revqueer, εννοείται! εξάλλου είμαι κατακλειδικός (failed pun heh)

gay super hero said...

Aν είχαν κάποια πιθανότητα να μπουν στη Βουλή θα ψήφιζα ή τους Φιλελεύθερους ή τους Οικολόγους Πράσινους.

Χωρίς να σημαίνει ότι συμφωνώ με όλα όσα λένε. Μου αρέσει όμως που θίγουν τα μεγάλα θέματα-ταμπού της ελληνικής κοινωνίας και θα ήθελα να ακούγεται η άπόψή τους.

Cookie Basher said...

Προτιμώ να το σκέφτομαι πιο αγνά (δε μου έχουν αφήσει επιλογή)..
Αντί να ενισχύσω τους μεγάλους, θα ενισχύσω τους μικρούς, που μ'αρέσουν κιόλας. Κι ας μη μπουν στη Βουλή. Αρκεί να φανεί ότι υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι που συμφωνούν μαζί τους

gay super hero said...

Χαίρομαι γι'αυτό!!! Προπάντων όχι λευκό ή άκυρο, ας δώσουμε μια φωνή σε ανθρώπους που το αξίζουν!!!

Υ.Γ. αυτή τη στιγμή παίζει στην ΕΤ-1 τη συνέντευξη των Οικολόγων Πράσινων με τον ποιητή Νάνο Βαλαωρίτη που είναι επικεφαλήςστο ψηφοδέλτιο Επικρατείας τους. Πρέπει να πω ότι έχω εντυπωσιαστεί!

Neverlandean said...

Αυτό το λες παρεκτροπή;

Τουλάχιστον εγώ δεν έχω τέτοιο πρόβλημα με την οικογένεια. Η γειτονιά όμως είναι πασοκοκρατούμενη και με πιάνει αλλεργία. xP

Erisadesu said...

βασικά ήθελα να σχολιάσω το πρώτο κομμάτι, επειδή είναι όλοι στο σόι μας ένα κόμμα δεν σημαίνει ότι θα πρέπει και εμείς να είμαστε το ίδιο.
Δεν μπορώ να καταλάβω την πίεση των γονιών μου να επιλέξω την δική τους επιλογή. Με αυτό τον τρόπο ασκούν τον ίδιο φασισμό με αυτούς που συχαίνονται.

Neverlandean σε ωραία γειτονιά μένει θα το πω στην Dano να έρθει να μείνει εκεί.

όσο για τους φιλελεύθερους λυπάμαι, δεν μπορώ να βασιστώ σε ένα άτομο που εκπροσωπούσε την Δεξιά σε όλη του τη ζωή.

ο λαός δεν ξέρω τι κάνει, αλλά εγώ δεν μπορώ να ξεχάσω τι σημαίνει δεξιά, τα τραύματα είναι ακόμη ανοιχτά.

η άποψη μου είναι να ενισχύσω την αριστερή αντιπολίτευση με την ελπίδα ότι κάτι θα αλλάξει.

Cookie Basher said...

Για ποιον λες; Γιατί απ' όσο ξέρω δεν υπάρχουν πολιτικοί στη ΦΣ, ειδικά κάποιος που να εκπροσωπούσε τη δεξιά

bill g. said...

cookiebasher, έκανα λίγο research, και βρήκα μερικά στοιχεία για έναν τοπ οικονομολόγο των καιρών μας, φιλελευθεριστή, τον Milton Friedman

Και εδώ ένα βιντεάκι που κάνει κάποιες αναφορές στις τακτικές που υποστήριξε ο Friedman για την εφαρμογή του φιλελευθερισμού:
The Shock Doctrine

bill g. said...

Και επειδή τα links δε θέλουν σήμερα, να και σε απλή μορφή:

MIlton Friedman:http://en.wikipedia.org/wiki/Milton_Friedman

The Shock Doctrine:http://dekku.blogspot.com/2007/09/shock-doctrine.html

ελπίζω να τα βρεις ενδιαφέροντα, και να σε βάλουν σε δίλημμα :P

Anonymous said...

δυστυχώς οι περισότεροι πολιτικοί αποσκοπούν στο τρίπτυχο φήμη-χρήματα-δημοσιότητα, οι δε περισσότεροι δείχνουν τα δόντια τους σε νεαρή ηλικία. Θυμάμαι πρώην συμφοιτητές χωμένους σε κομματικές νεολαίες, απίστευτα ξύλινη γλώσσα, ιδεολογία εκτός τόπου και χρόνου, καθώς και χαρακτηριστική νεοελληνική κουτοπονηριά. και όλα αυτά σε παιδιά 20 χρονών. ειλικρινά τους σιχάθηκε η ψυχή μου

Cookie Basher said...

bill, thanks για τα link, βλέπω έκανες την έρευνά σου ;)

Ethan, ακριβώς έτσι είναι, δυστυχώς.
Και ειδικά στο χώρο των φοιτητικών παρατάξεων, τα πράγματα είναι εμετικά.
Δημιουργήματα και υποκινητές του συστήματος, παρτάκηδες και οπορτουνιστές. Πώς γίνεται ένα παιδί 18 ή 20 χρονών να είναι έτσι;
Ρητορικό το ερώτημα φυσικά...

Anonymous said...

Γλυκούλια μου πόσο σας αγαπώ. Τι ωραία και υγιεινά προβληματισμένοι που είστε. Μου δίνετε ελπίδες για την Ελλάδα της συνταξής μου,σας ευχαριστώ.