Ranting. Again.

21.2.09 by Cookie Basher

Rant. Rant. Rant.

Είναι γελοίο το πόσο τεράστιο νομίζω πως φαίνεται ο τίτλος του προ-προηγούμενου ποστ στους γύρω μου, στο νετ καφέ. [Τεράστια, ΦΟΥΞ γράμματα που λένε "Τουλάχιστον φορούσα καλό βρακί" lol]

[wtf, στο νετ καφέ παίζει τώρα το τραγούδι του Men In Black. What is this?]

Έπιασα τον διοικητή μου να ακούει ρέγκε. Τώρα τον αντιπαθώ και επίσημα.

Ποιοι είναι όλοι αυτοί που θέλουν να γίνουν φίλοι μου στο fb? Μα ποιοι είστε; Γιατί μ'ενοχλείτε; Και για τα άγνωστα γκομενάκια που απλά με κάνουν add, what the hell? Τουλάχιστον πείτε κάτι, έστω για τον καιρό.

Να τσεκάρω αυτά όταν απολυθώ...[σε έναν, δύο, τρεις, χμμ.....πεντέμισυ μήνες? φτου!]

Μου λείπουν οι φίλοι μου γαμώτο. Πριν λίγες μέρες που κάναμε ένοπλη προβεπόμενη πορεία μέσα στις λάσπες [ό,τι κάνουμε εδώ, γίνεται μέσα στις λάσπες, πολύ απλά γιατί εδώ έχει π ά ν τ α λάσπες] και η αρβύλα να γίνεται 10 κιλά το κομμάτι, σκεφτόμουν τον Κ., να γκρινιάζει ότι του γαμήθηκαν τα Jimmy Choo και γελούσα μόνος μου ή την Δ. να χοροπηδάει σαν το κατσίκι/καρτούν ή την άλλη Δ. να παθαίνει απανωτά σοκ φωνάζοντας oh noo. Ασταδγιάλα.

Στη μονάδα μου είμαι γραφέας. Αν ήμουν σε άλλη μονάδα, θα με κοιτούσαν οι υπόλοιποι με μισό μάτι. Σε αυτήν όλοι με λυπούνται χααααα

Γραφέας είπα; Διόρθωση. Γραφιάς σλας μαχίμι σλας ταχυδρόμος σλας καφετζής σλας καθαρίστρια σλας σκουπιδιάρης σλας δουλάκι σλας πουτανάκι για όλες τις δουλειές σλας η λύση για όλα τα προβλήματα [από το ότι τελείωσε το κωλόχαρτο και δε μπορεί να ξαλαφρώσει ο αξιωματικός υπηρεσίας, ως το ότι η αρχιλοχίας έχασε το χαρτάκι με τα συνθηματικά μέσα στα χιόνια -άλλη χαζή κι αυτή]

Μαρούσκα σημείωνε: αυτά που λένε για τις καύλες και τον στρατό ισχύουν, αλλά όχι επειδή ρίχνουν μυστηριώδεις ουσίες μέσα στο φαί. Είναι ότι κατά κανόνα, όσο γκομενάκι και να είναι ο άλλος, όσο κι αν θες να κάνετε πρόστυχο σεξ πάνω στους οπλοβαστούς, αν τον δεις να κάνει πυροκλάνια, αυτό ήταν, τελείωσε. I'm out.

Μαζί με όλα τα άλλα που μου έχει πάρει ο στρατός [λέμε τώρα] είναι και οι τάσεις πυρομανίας που με φροντίδα καλλιεργούσα από μικρός. Πάντα μου άρεσε να καίω πράγματα [ελεγχόμενα!], αλλά όταν έχεις να κάψεις 30 κιλά από -και καλά- απόρρητα έγγραφα μέσα στο κρύο και ενώ οι άλλοι κοιμούνται, it's not fun anymore. Δηλαδή τί έχει σειρά; Θα με βάλουν να φάω 50 κιλά τσηζ κέηκ με το ζόρι;

Και μια που το θυμήθηκα, αυτός που μου έκλεψε το παντελόνι, παρακαλείται να μου κλέψει και τις σοκολάτες που έχω στοιβαγμένες στο φοριαμό [=ντουλάπι, pov]. Πρόβλημα κι αυτό. Που με χάνεις, που με βρίσκεις, με μια break στο στόμα είμαι. Την ΙΟΝ αμυγδάλου την τεράστια, οικογενειακή συσκευασία, την καταβροχθίζω τρώω μόνο όταν μου πέφτει το ζάχαρο, δεν είμαι ζώο. Και μην ακούσω εξυπνάδες για έλλειψη σεξ, i mean like, DUH.

[holla @ σε σας τους δυο, παλιοπουτανάκια, που μου κάνατε ξεδιάντροπο stalking και ξετρυπώσατε το blog μου εδώ και τόσο καιρό και δε λέγατε τίποτα :P]

9 comments:

ds said...

Κι εγώ γραφέας ήμουν και με κοιτούσαν με μισό μάτι. Αλλά πλάκα είχε!

Πάντως για κάβλες, δεν ξέρω, εγώ δεν είχα ΚΑΜΙΑ διάθεση.

ΥΓ. Τι font χρησιμοποιείς, είναι πολύ σεξι! Σαν αυτά του wordpress!

xipasmenos said...

Οτι και να είσαι πάντα σε κοιτάνε με μισό μάτι......εγώ ημανε οδηγός διοικητη, υποδιοικητη, λοχαγού, ονίων, φυλακίων, πυρασφαλείων, και ενοείται οτι άμα κάποια απο τις εκδρομούλες έπεφταν σε σκοπιά μου, άλλαζα το 2 ωρο με άλλους με αποτέλεσμα αφου γυρναγα απόγευμα νηστικός με βάζαν 2πλες σκοπιές.....τουλάχιστον έχασα 7 κιλά.....έβγαλα το άχτι μου στη 2η μετάθεση τουλάχιστον!!!!!

Οκ πάω να αυτοκτονήσω έγινα στρ8 που μιλάει συνέχεια για στρατό!!!!

mahler76 said...

Αχ γραφέας τι μου θυμίζεις τώρα!!!
όσο για τις καύλες έχεις απόλυτο δίκιο. Άσε που όλοι είναι άπλυτοι τι να τους κάνεις? Όσο για τον hubby μου θέλω να τον δώ φαντάρο και μετά να πεθάνω!!!

Anonymous said...

Τι ειναι η πυροκλανια; Και γιατι φαινεται; :o

Οπως εκανε η Xena με το αλκοολι που εφτυνε εχοντας μια δαδα ομπρος της, αλλα σε κωλος-αεριο βερζιον;

Παλι καλα που εβαλες αυτο το "καρτουν", γιατι θα ειχα συγχιση για το ποια Δ. ειμαι :P

Erisadesu said...

είσαι θεός

Provato said...

ξιπάκι μην αυτοκτονήσεις σε παρακαλώ θα ανεβάσεις το ποσοστό αδελφών που αυτοκτονούν και δεν πρέπει.

κούκι τα στρατιωτικά σου ποστ είναι ενότητα με θέμα Ιονέσκο.

jg said...

1. egw eimai o k.me ta jimmy choo?
2. thanx gia ti dieukrinisi gia to foriamo.
3. i provepomeni poreia ti einai? opws leme provlepomeni apto provlepsimi?
(they're really gonna hate me there, i know)

Cookie Basher said...

Dynx, το θέμα καύλες είναι μεγάλο, προτείνω να το αναλύσουμε από κοντά lol
Δε θυμάμαι τί γραμματοσειρά είναι, μάλλον είναι η default του theme, υπάρχει link στην κεντρική σελίδα ;)

xipasmenos, εσύ τι μιλάς, κωλόβυσμα; Που είσαι το μόνο άτομο που θέλει να ξαναπάει στρατό;
Μην αυτοκτονήσεις, σκέψου τη νέα κολεξιόν της Westwood!

mahler, έχουμε πλήρη ταύτιση απόψεων πάνω στο θέμα της μπίχλας του φαντάρου και χαίρομαι. Φαντάρος ο Pov. Να ένας λόγος να μην αυτοκτονήσει ο xipasmenos. Τουλάχιστον όχι ακόμα :Ρ

poontangdee, νομίζω ήμουν σαφής για τον ορισμό του πυροκαλνίου [citation needed] στη συζήτησή μας στο τηλέφωνο. Είσαι το καρτούν μου :*

Erisabetsu-chan, θύμισέ μου να σου κάνω το τραπέζι όταν γυρίσω.

provato, αντιγράφω από wikipedia: "Στα έργα του, ο Ιονέσκο διακωμωδεί τις πιο κοινότοπες καταστάσεις, ενώ απεικονίζει τη μοναξιά του ανθρώπου και την ασημαντότητα της ύπαρξής του".

Πόσο δίκιο έχεις!!!

P.O.V, θα σου αφιερώσω ποστ με τους απαραίτητους ορισμούς, μην πας και ντιπ απροετοίμαστος xxx

Stratos Bacalis said...

Εγώ να δεις βλέμματα μίσους όταν ήμουν γραφιάς - και απο αξιωματικούς παρακαλώ... όσο για τις καύλες μια χαρά σου έρχονται όταν έχεις το κατάλληλο υλικό, απλά αυτό ΣΠΑΝΙΖΕΙ, ειδικά στον Έβρο. Και δεν είναι όλοι μέσα στη μπίχλα, εμείς μια χαρά πεντακάθαρα ήμασταν.
Τισ σοκολάτες πώς και δε σου τις κλέβουν παιδί μου? Νόμιζα ότι τα φαγώσιμα είναι τα πρώτα που εξαφανίζονται!