Silent Hill.

8.1.09 by Cookie Basher

...ή μαλάκες στην ομίχλη.
Αναφέρω από τον εξωτικό Λαγό Διδυμοτείχου, όπου το τοπίο είναι σαν του παραπάνω videogame [όποιος το ξέρει, κατάλαβε για τί μιλάω].

Φυσικά η αισιοδοξία του προηγούμενου ποστ έχει αρχίσει να στερεύει μέρα με τη μέρα και τη θέση της παίρνει η απάθεια σλας βαρεμάρα σλας ομιτζίζους σλας μπαϊλντισμα [τοπική διάλεκτος], οπότε αγαπητέ Jirashimosu μη μου ανησυχείς, εξελίσσομαι σε νορμάλ φαντάρο meh.

Και τώρα τα νέα του Έβρου. Χμμ...δυστυχώς δεν υπάρχουν.

Προς όποιον φαντάρο της περιοχής, a word of advice: ποτέ μα ποτέ μην πας να κουρευτείς στο κομμωτήριο δίπλα στο μασούτη. Και εξηγούμαι. Κατ' αρχάς, οι θαμώνες του συγκεκριμένου είναι γιαγιάδες με μπλε μαλλί. Η κομμώτρια είναι μια βλάχα κουτσομπόλα [με την κακή έννοια]. Το τελειωτικό χτύπημα όμως ήρθε όταν την είδα να ξετρυπώνει εκείνην την απαίσια χτένα σλας αλφάδι!
Με τέτοια χτένα με κούρευε η κομμώτρια θεία μου στην εφηβεία, γεγονός που ευθύνεται για πολλά ψυχολογικά τραύματα, αφού το '98 το στυλ Fresh Prince ήταν ήδη ξεπερασμένο. Οπότε τώρα, έχω ένα μαλλί σα γήπεδο του γκολφ. Στο τσακ ήμουν να της αρπάξω τη μαλακία από τα χέρια ["φέρε μωρή άχρηστη ένα ψαλίδι να τα κόψω μόνος μου"], αλλά κρατήθηκα και απλά τα πήρα λίγο για να ξανακουρευτώ την επόμενη βδομάδα....

Πάμε όλοι μαζί:




"Ένας στρατιώτης με προδιαγραφές στρατιωτικές
θεμιτό αποτέλεσμα
σοβινιστικές εθνικιστικές αντιλήψεις
αναφορά μη λείψεις
το μίσος πού' χεις μέσα σου θα προσπαθείς να κρύψεις"

8 comments:

jg said...

a tin kargiola. den peirazei, mexri na megalwsoun own up to it :P

ProFyLaKtiKo said...

έχω μεγάλη περιέργεια να δω το μαλλί γήπεδο γκολφ. πόσο χάλια μπορεί να είναι δηλαδή; [παίζω εγώ τώρα με τον πόνο σου]

κατά τα άλλα όλα καλά;

Erisadesu said...

always look at the bright side of life ....τουλάχιστον τώρα θα μπορείς να περνάς τις ώρες σου προσπαθώντας να βάλεις το μπαλάκι στις τρύπες του κεφαλιού σου.

ρε συ προφυλακτικό δεν τα βλέπεις;
τι ρωτας;

Cookie Basher said...

Pov, i have no choice now, do i?

ProFyLaKtiKo, τα πήρα μετά και λίγο μόνος μου, κάτι έγινε! Κατά τ'άλλα...άσ'τα :Ρ

Eri, υποννοείς κάτι για τη νοημοσύνη μου; :Ρ

Provato said...

έλα κουράγιο, μάη θόουτς χουήθ γιου. τουλάχιστον έχεις χόντο κοντά να κάνεις κανένα ψώνιο αηλάηνερ να χαλαρώνεις?

Cookie Basher said...

Όχι γαμώτη!
Θα έρθεις επίσκεψη, να μου φέρεις κιόλας; :)

Anonymous said...

Περνας δεν μμμμπερνας καλα, εγω νιωθω πιο ασφαλης που ξερω οτι βρισκεσαι σε επιφυλακη εκεια στα συνορα. Δεν τολμαει να μπει ο οχτρος ρε παιδι μου.

[πωπω στο προηγουμενο ποστ, μαστουρωμενος ησανε; :P]

Cookie Basher said...

Και καλά τώρα εσύ αισθάνεσαι ασφαλής, επειδή ξέρεις ότι θα πείσω τον οχτρό να make love not war. Turks are sexeh heheh

Δεν ακυρώνω το ποστ εκείνο, τότε έτσι ήμανε, αθώος.

[πού βρήκες σύνδεση εσύ και όργωσες το νετ;]