We ♥ technology.

15.9.08 by Cookie Basher


...κι όπως έγραφα και 2 ποστ πιο κάτω, το παλιό παλιο-pc έχει αφήσει την αρνητική ενέργεια ωλ όβερ δε πλέις. Λίγες ώρες μετά το τελευταίο ποστ, αναγκάστηκα να κάνω φορμάτ στο νέο σύστημα..Μόνο αφού έχω περάσει από την αρχή όλους τους drivers, προγράμματα, βιβλιοθήκη του i-tunes κλπ κλπ, μόνο τότε το πρόβλημα ξαναεμφανίζεται. Τί πρόβλημα; Να μη μπορώ να μπω σε οποιοδήποτε blog, στο facebook, στο google και σε πολλά άλλα. Από το laptop μπορούσα, όπως και από άλλο user account του pc (κι αυτό μόνο μέχρι να μετακομίσω σ'εκείνο, γιατί το πρόβλημα εμφανίστηκε κατ'ευθείαν ΚΑΙ ΕΚΕΙ). Οπότε ξαναέκανα φορμάτ, μέχρι στιγμής όλα καλά φτου φτου

Κι έχω και τον pov να αναρωτιέται γιατί χάλασε το laptop του. Διάλογος στο τηλέφωνο:
-Ανοίγω τον υπολογιστή και μου πετάει μπλε οθόνη
-Και τί γράφει;
-Ότι δεν υπάρχει μνήμη
-Μάλλον δε θα κάθεται καλά η ram, για δες το
-Έκανα φορμάτ
-Δεν έχει να κάνει το φορμάτ!
-Ε αυτό ξέρω να κάνω!
-Γύρνα το laptop ανάποδα και άνοιξε το καπάκι της ram και πες μου τι βλέπεις
-Εκείνο που είναι σπασμένο και βγαίνουν κάτι σιδεράκια;
-....(meh)

Προφανώς cookie basher+τεχνολογία=terrible match, αλλά τί να κάνω που είμαι σκατοτεχνοκράτης :Ρ

Όλα ήρεμα στη Βουργουνδία επιτέλους, αν δεν σκέφτομαι ότι πρέπει να τελειώσω εκείνη τη ρημάδα την πτυχιακή, που την Πάπυρος-Λαρούς-Μπριτάνικα να έγραφα, θα την είχα ήδη τελειώσει τους τελευταίους οκτώ μήνες, μαζί με τις διορθώσεις. But instead, έχω γράψει μόλις 7 σελίδες, που χάθηκαν σε κάποιο από τα 8-9 φορμάτ που έκανα το τελευταίο 2μηνο. Ή μήπως ήταν στον σκληρό που μου "χτύπησε"; Ή στον εξωτερικό δίσκο που χάλασε; Terrible, terrible match.

On another note, δε μπορώ να κρύψω την τσαντίλα που θα χάσω τη συναυλία των Μ83, επειδή θα βρίσκομαι σε γάμο που δε μπορώ να λείπω και θα ακούω τα "Λιανοχορταρούδια" (συνθεσάιζερ edit) και άλλα γαμο-σουξέ. Oh well, Shikata ga nai που λένε και τα γιαπωνέζια, τουλάχιστον έρχεται και πάλι το Ροϊζινάκι το Νοέμβρη, και εννοείται πως αν δεν είμαι σε κανένα στρατόπεδο της επικράτειας, θα παρευρεθώ (:Ρ)

Poopsie, Oni, καλή αρχή ρε βλαμμένα στις νέες σας χώρες, πάλι έμεινα πίσω να κουνάω τα μαντήλια. :)

4 comments:

Edwina Monsoon said...

Κρίμα για τους Μ83... εγώ πάντως θα πάω :Ρ Στους Piano Magic θα σε δούμε καθόλου ;)?

Ελπίζω να μη ξαναστραβώσει το pc (συμφωνώ με pov για τη μπλε οθόνη, το έχω πάθει κι εγώ) και καλό κουράγιο με την πτυχιακή. Ίσως να πάρει λίγο χρόνο, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην την τελειώσεις!

Cookie Basher said...

Thanks για τα θετικά vibes! :P
Piano Magic? Αν και θά'θελα, μάλλον όχι..

jg said...

egw eftaiga? afou me tsatise kai to varesa ston toixo :P

an sou ksanakanei provlima 8a r8w na to varesw.

p.s. exw more drama....CAN'T TAKE IT ANYMOOOOOOOOOOORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!X

Cookie Basher said...

Για μπες msn